A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1.4 present 

Az ítélet értékelése
3,3(3 db)

ÖRÖK HŰ TÁRSAM!!!!!!

Szöveges ítélet

Köszöntöm a 206 tulajokat! Nem bírom rögtön nem azzal kezdeni hogy imádom az autót, meg igencsak büszke vagyok rá hogy egy ilyen tuti klassz kisautó gazdája vagyok! Lassan 1 éve vettem és 10000km-t mentem vele, és a helyzet az hogy legalább 10 évvel fiatalabbnak-fittebnek érzem magam, mióta megvan! Egyépként 8-éves a kocsi. Hozzáteszem nem egy 2-300ezer km-t futott kocsit vettem meg, mert azért ekkora futás után valószínűleg már lehet hogy imott amott gondok lennének, de hát ez mindegyik autótípusra jellemző, természetesen erősen használattól függő is a dolog. Az előző kocsimmal közel sem voltak ilyen fényes meglátásaim. Sőt álmomban sem gondoltam volna hogy egy ilyen gagyi csődtömeget vettem! Ráadásul ujjonan egy zsák pénzért!!! A 2005-től Esztergomban gyártott új, SUZUKI SWIFTRŐL van szó. Vajon ki tudja a választ arra, hogy hogyan engethetnek ki egy ilyen szar minőségű szó szerint összehányt gagyi, autónak nevezett valamit a gyárból!!!!!!!! Iszonyúan kiábrándultam belőle! Hogy miért? Nem részletezem mert biztos vagyok benne hogy már rég tudja mindenki, aki ült már normális autóba, és vezetett is olyat. 3-évig volt egy ilyen Sutyokim, (ez a jelző sokkal jobban illik rá, mint a Népbutító-Mi autónk fáradt szlogenje az évek során)! Nem hogy a garázsomba, de még a környékére sem fog mégegyszer egy ilyen taliga állni, sőt más tipusu suzoki sem, AZ biiiiiiztos!!! Jó nehezen, jó szarul, jó nagy buktával sikerült egy jóhiszemű balekot találnom, aki hálisten megvette és ezzel levette a mázsás terhet a vállamról! Lezárult egy tanulságos sötét korszak!!! És ezután jött a képbe a kis oroszlán! Tapasztalat már volt bőven, mert a páromnak már 3-éve van egy ilyenlye, és majd 50-ezret le is autózott vele, ill- én is sokat vezettem! Szavakkal nehéz leírni hogy milyen iszonyúan nagy különbség van ez és a szuzuki közt. Mind vezethetőségben, egyenesfutásban, kanyarodásban, fékezhetőségben,-(amikben szó szerint kijelentem, példáááááás a 206-os)!!!!!! A kormány nagyo-nagyon jó fogású! Anyagminőségben, összeszerelésben, a csomagtartó méretében, és praktikusságában, a futóműben, a belső tér kialakításában, és nem utolsó sorban a 75le teljesítmény mellett már igen alacsony, 3000-es fordulaton leadott 120Nm nyomatékával, ami nagyon jó érték, és ez miatt már kis gázra, kevés üzemanyagszükséglettel, is ugrik az autó, rugalmas, kifejezetten élvezhetővé téve a vezetési élményt!!!! A fogyasztás nagyon korrekt. Még egyszer mondom, hogy a kocsi mocija papíron csak 75Le-és 8-szelepes, valójában viszont egy régóta a piacon levő, egyszerű felépítésű, nagyon kiforrott benzinmotor ami zokszó nélkül tuja azt amit a mostani hasonló kategóriás agyonbonyolított ide-oda szabályozgatott sokszor változóvezérléssel ellátott 90-100 le-s motorok. SŐT......! Na ezt igazán nem lehetett elmondani a suzuki motorjáról! 92le 16szelep 116Nm nyomaték 4200-as fordulaton! Gyorsulásban is alig tudott többet, természetesen agyig nyomva a gázt, gyorsan váltva, 9-10 litert fogyasztva, Brrrrrrrr! A Nyomatékkarakterisztikai különbség miatt Rugalmasságban viszont a Peugeo Porig alázta a suzukit!!!!!!!!!! És ez adta a hihetetlen vezetési élménybeni különbséget! Mégegyszer és utoljára mondom soha többet suzukit!!!!! És most már tényleg csak a kis pugról, ami ha jobban megnézzük és elmerülünk benne, nem is olyan kicsi. Nem bizony. A Csomagtartó szépen kárpitozott, és nagyon okosan lett kialakítva, a keskeny kerékjárati dobok, és a futómű kialakítása miatt a lehető legszélesebb, támla lehajtáskor óriási nagyon jól használható sík padló!!! JELES! Néha hallom hogy mondják a pótkerék kellemetlen helyen a kocso alján van elhelyezve, koszos lessz, valamint a kiszedéséhez a belűl lévő tartó csavart kell kioldani, ez nehéz feladat ha tele van rakva csomaggal. Kérdem én, a közvetlenül a hátsó fal előtti kioldóhoz nehazebb hozzáférni, vagy pedig szinte teljesen kipakolni a csomagokat ha belülről vennénk ki a pótkereket? Ráadásul az alul elhelyezett kerék miatt a csomagtartó alja fémlemez ami sokkal erősebb mint a belül lévő kereket fedő funérlemez, emiatt sokkal jobban pakolható, és terhelhető!!!!!! A kalaptartó olyan erős hogy szinte ráülhetek. Szóval én jobban örülök annak hogy ugy van a csomagtartó ahogy kivitelezték, persze ezt döntse el mindenki maga. Szintén említik néha hogy az első elektromos ablakok kapcsolóját miért a két ülés közé szerelték? És hogy kissé nehéz emiatt a kezelésük. Először is nézzék meg az ajtó belső boritásának a kialakítását. Üljenek be és győződjenek meg róla. Mivel ott nincs kapcsoló és nem foglalja a helyet, nagyon ügyesen úgy alakították ki az ajtó belső kárpitjának formáját, hogy nem hogy nem ütközik a térdünknek, szó szerint terpeszben is tarthatjuk a lábunkat ha akarjuk, nincs semmi utban!!! És a középkonzol is úgy van kialakítva hogy minnél jobban elférjen a jobb térdünk is. Sok autóban nagyon rosszul van kialakítva a könyöklő, amit a kapcsoló beépítése még rosszabbá tehet, pl- Suzuki ignisben tapasztaltam ahol nagyon rossz helyen pont az átlagember térdénél van a szó szerint bumfordi kapcsolóház, (borzalom)! Természetesen vannak márkák ahol ezt pl-a könyöklők első részének felfelé ívelésével orvosolták. Valjuk be őszintén annyira azért nem nehéz a kezelés, mert csak hozzá kell érni a kapcsolókhozk. Nekem semmi gondom ezzel. Viszont ennél a megoldásnál az utas is könnyen tudja működtetni a vezető ablakát , ha akarja. Egyépként Bmw-ken is láttam hasonló megoldást, csa kicsit előrébb a váltó mellett voltak a gombok. A Citroen-C3-ason meg a váltókar elé tették a kapcsolókat, ami már tényleg furcsa helyzet kissé. Egyépként a kocsi tele van ügyes ésszerű dolgokkal, extrákkal-amiből szinte semmi felesleges nincs. Van Pl-Késleltetett kialvású-belsővilágítás, elektromos ablakok-vezetőé le és fel is teljesen automata, elektromos fűthető külső tükrök vezetőé asszimetrikus, állítható kormány, sportülések, ülésmagasságállítás, vezetőülőlap dölésszöge is állítható, előre-hátra 25cm-t huzogatható első ülések, korm-vezérelhető cd-s rádió 6-hangszóróval-gyujtás levétele után 30percel automatikusan lekapcsol, multikijelző-külsőhőmérsékletkijelzővel, javasolt-karbantartás-kijelző km-futás alapján, olajszint kijelző, manuális-klima, elöl-hátul ködlámpák, hatalmas praktikus kesztyűtartó!!!, pollenszűrő, távirányítós központizár, a váltókarbox oldalán is vannak légrácsok ami nagyon ügyes az első ülések alá is lehet fujatni a hideg-meleg levegőt. Szóval egy jól kivitelezett praktikus, nagyon jól használható-kezelhető, takarékos olcsón fenntartható, megbízható autót leltem fel benne, amit nagyon lehet szeretni. Kivífta az elismerésemet és a tiszteletemet is!!!!!!!! A kocsi formatervezése a divatból olyan soha ki nem menő szemet gyönyörködtető íveket, domborulatokat, tár elénk ami örröké felejdhetetlen marad!!! GRATULÁLOK A PEUGEOT 206-ost TERVEZŐ MÉRNÖKÖKNEK, VALAMINT A KIVITELEZŐNEK A PEUGEOT GYÁRNAK, AKIK MEGALKOTTÁK ÉS LEGYÁRTOTTÁK A KIS OROSZLÁNOK MILLIÓIT!!!!!!! ÉLETE ÚTJÁNAK ELSŐ 5-6 ÉVÉBEN KÖZEL 6-MILLIÓ PÉLDÁNYT ÉRTÉKESÍTETTEK A 206-osból, AMI ABSZOLUT ELSÖPRŐ REKORD!!!!!!!!! ÉS HA VALAKI ESETLEG NEM TUDNÁ, EZEKET A KISAUTÓKAT MINDIG IS EGGYETLEN EGY HELYEN GYÁRTOTTÁK-FRANCIAORSZÁGBAN-A FRANCIA-NÉMET HATÁRTÓL 15Km-re, A KISVÁROS NEVE (MULHAUSE)!!!!!! ÉS MINDMÁIG GYÁRTJÁK APRÓ KIS VÁLTOZTATÁSOKKAL, 206+ MÁRKANÉV ALATT, A LÉNYEG AZONBAN SEMMIT NEM VÁLTOZOTT, ÚGY JÓ ÉS ÖRÖKÖS AHOGY VAN!!! SOK SIKERT AZOKNAK AKIKNEK MÉG ILYEN AUTÓJUK VAN, VIGYÁZZANAK RÁ ÉS TARTSANAK KI MELLETTE AMÍG LEHET, ÉN EGÉSZEN BIZTOSAN KI FOGOK!!!!!!!!!!!!!!

Hibalista

- Tolatólámpa kapcsolót cseréltem a vétel után mindjárt, 2000Ft. Nagyon egyszerű-10-perc. Minden kifogástalanul müködik!!!!! A szerviztapasztalatra nemigazán tudok véleményt, mert sem a páromét sem az enyémét nem kellett ilyen helyre vinni, rosszat nem igazán hallottam róluk, max hogy drágák, ezért itt 9 pontott adtam, véleményem szertint ez korrekt.

Ide hordtam szervizbe

Nem kellett, és valószíleg nem is kell, ha nem lessz nagyobb gond.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 53000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? swift 2006-os 1.3glx Következő autója? Már van -206!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)