A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1.4 HDi trendy plus 

Az ítélet értékelése
2,3(6 db)

A kisoroszlán nagyot harap

Szöveges ítélet

Elromlottak listája szerint fogom sorolni.
Hátsó híd: akkor még nem ismertem eléggé a 206-ost, bukkanó gögőr hátúl nyek-nyek kicsit idegesített pár ezer km után láthatóan dőlt a kerék meg össze vissza járt ekkor már biztosan tudtuk baj van telefon ide-oda go Tótkomlós szétszedte kiderült, hogy nem is tűgörgő volt benne hanem egy "kokányolt" bronzpersely lekopogjam amióta megcsinálta nincs vele baj.

Gázolajcsövek:
Érdekes sztori. Nem akart indulni fel lett pumpálva ment, le lett állítva óra kettő "nem megyek sehova". Akkor nézzük fel lett pumpálva és lehet hallgatózni, ok de honnan jön a hang, légszűrő le jééé meg is van, ugyanígy a motor bal felső oldalánál pont az amelyik a tanktól jön lyukas, átlátszó pvc cső tökéletesen megteszi és nem is volt drága.

Kormányszervó:
Épp egy kisvárosban autókázok és éppen egy bevásárlóközpont felé vettem az irányt szépen be is álltam kiszállok kikerekedett szemmel néztem, hogy egy szép íves olajcsík ott van az aszfalton, jövök kifelé egy liter olajjal a kezemben legalább a szivattyú ne adja meg magát, szerelő: csak csere, ok bontott tökéletes azóta is az van benne.

Egy kis érdekesség.Utána csak jókat írok mert van olyan is.
kb 30000 km ezelőtt elkezdte csinálni hogy jobbra kanyarodásnál világít az olajnyomás lámpa biztos kontakthibás és épp 2014. 03 23-án észrevettem hogy kicsit zajosabb, épp volt egy erős balkanyar olajlámpa elaludt zaj megszűnt hm akkor még-sincs olajnyomás? Rögtön be benzinkút 1 liter olaj zutty a motorba, de akkor sem értettem mert néztem a nívót pont félig van. Friss olaj után abbahagyta a csipogást. De mai napig nincs tisztázva miért csinálja, de nemrég észrevettem hogy fel van ütve az olajteknő és lehet, hogy ott a probléma.

Annyi sok furcsaság van benne pl. észrevételem szerint lekorlátoz ha meghajtom. Kis gázadásoknál jobban megy mintha tűzfalig benyomnám.
Érdemes 1500 és 2500 rpm között használni ill. 130nál 3000rpm.
gázpedálkésés miatt a kereszteződésekben érdemes megemelni a fordulatot 1250 rpm környékére.
Nem akarom Isteníteni, de volt, hogy egy X6-os elkezdett velem versenyezni, gondolom mert nem tetszett neki, hogy egy kis francia megelőzte.
Sokan alábecsülik.

2013 nyarán jó melegbe Magyarországról Horvátországába egészen Zádárig(Zára) összesen 1525km pont 70l gázolaj
Volt benne 90 fok feletti motorhőmérséklet 7-12% emelkedő kanyargós több km egyenes is, de tudott pihenni odafelé mert le volt állítva jó-párszor.
Visszafelé nem volt ilyesmi 800 km pihenés nélkül úgy hogy Magyarba a benzinkúton állítottam le először. És nem autópálya. Volt hogy földes úton ment ökölnyi kövek között szinte teljes terheléssel, de legtöbb rendes út volt és épségben visszajött.
Összességében nagyon szeretem -15 fokban dupla izzítással nyikre röffen.
És minden Pénteken 4 ember kollégiumi cucca beférés megyünk :) .
180 cm vagyok kényelmesen elférek benne az üléssel viszont vigyázni kell mert ha lent van és úgy állítja könnyen a kormányra nyomja a sofőrt.

Hibalista

- Hátsó híd: két tengely csapágyak egy felújított lengőkar össz. 110000ft - Gázolajcsövek: levegőszűrő alatt, motor bal felső sarkánál a kábelköteg kidörgölte szervizbe ezért nem kell vinni 800 ft pvc cső megteszi és még pont passzol a gyári csatlakozókkal is. - Gázolajszűrő: 10-15e ft - Kormányszervó: gumiharmonikák eltörtek a por, homok megmarta a tengelyt bontottal pótolva így sem volt olcsó. - Izzók - Bal első kerékcsapágy emlékeim szerint 12e ft

Ide hordtam szervizbe

Hátsó híd Tótkomlóson csinálta egy emberke meg voltam vele elégedve pontosan nem emlékszem de néhány nap alatt megcsinálta.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 89000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Swift Következő autója? clio / captur
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (505 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)