Alsó középkategóriás átlagautó, kis stílussal
Szöveges ítélet
Hát akkor tessék: 5 ajtós, de ez egy vicc. 5 felnőtt ember nagyon neccesen fér be. Hátul kifejezettten kényelmes ha nem ül az ember elött senki, csak akkor kicsit parás. Persze csak a bal oldalon. Csomagtér: remek! Pont ilyenre vágytam, mivel rendszeresen utazunk vidékre, hozunk viszünk cuccokat, gyakran van tele. Sőt ha nem férünk rendesen, 2 perc alatt lehajtogathatóak a 2/1-arányban dönthető hátsó ülések. Ami azért annyira nem jó, mert nem lehet teljesen vizszintbe lenyomni, csak felhajtott fenéktámasz esetén. Az pedig csak egyben csukódik fel. Kb parkettaszegélyt lehet ipari méretekben szállítani 3 személy mellet.
A vezetés élménye: a pilóta ülés viszonylag nagy dimenziókban állítható, legmókásabb talán a magasság állító. Legmagasabb pozicióban az ember szabályosan küzd az ülésben maradásért, minden erejével próbálja magát visszanyomni a helyére. Kezét a magasságban állítható kormánynak feszítve. Aki megunja a gyúrást, annak bátran ajánlom a legmélyebb ülés poziciót, amely talán egy átlagos autó ülésmagasságának felel meg.
Futómű: nem túl feszes, de ahoz elég kemény hogy az "úthibák" kiegészitő táblákkal jelzett útszakaszokon, tökéletesen kényelmetlenül érezze magát a drájver 30 kmph felett. Azért autópályán kanyarokban nagyon jól tart, érezni a csúszás pontot. Driftelni azért ne vigye senki.
Motor: Nem volt probléma vele, remélem nem is lesz. Jobban aggódom a hozzá kapcsolt erőátviteli rendszerért, a váltóműért. Nehezen jár, ráadásul nagyon hosszú úton, a sportos váltás kizárva, 3. fokozatba váltáskor sokszor gondoltam úgy hogy már benne van, de ha nem kellő határozottsággal löktem meg a kart, akkor simán kipattant a helyéről, ami mindenbizonnyal nem növelte a rendszer élettartamát.
Fogyi: városban, és autópályán 50-50%ban használva kellemes fogyasztást lehet belőle kicsikarni, de ha az ember kicsit is siet, és autópályán megküldi 170-180-al, akkor:
1. végtelenségig tart mire eléri
2. 50%-al nő a fogyasztás
Összegezve a tapasztalataimat, elmondanám, hogy nagyon jó kis kocsika ez, tele finomságokkal, igényes interiörrel meg minden, jól működik. Pont annyit nyújt mint amennyit egy kétmilliós autónak nyújtania kell, de azért mégsem egy szuzuki vagonER.
Hibalista
- Egyenlore semmi baja sem volt, csak a gumikat cserelgetem rajta
Ide hordtam szervizbe
Peugeot City
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | SANA MIAMI | Következő autója? | Audi / Mazda |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
