A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Omega (1994-2003)

Omega 2,2 16V Elegance Aut. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Törődésért kényelem és biztonság

Szöveges ítélet

2005 szeptemberében, 61000 km el (óra szerint - leellenőrizve min 75++ezer km) hosszas keresgélés után vettem meg ezt az Omegát, miután az A Omegám kicsit behorpadt. Alapvetően féltem az automata váltótól, a bőrtől és a 2,2 es benzines motortól, de azért nem lett olyan vészes mint ahogy képzeltem. Sok rosszat hallottam előtte a B Omegákról, főleg elektromos rendszerek alul méretezettsége folytán.
Megvétel után pár hónappal elő is jött a váltó programkapcsoló hibája, de 2 évig bírta, hogy csak néhanapján kellett figyelni a P-be rakásnál, hogy rendesen "jelen" legyen. Ezt akkor cseréltettem ki mikor bekerült egy távindító, hogy ne legyen probléma a későbbiekben.
Tavaly a főtengely jeladó és a vez tengely jeladó halt meg (Már vártam - többen csodálkoztak, hogy még nem jött elő) gyárira cserélve - az utángyártottat nem ajánlom senkinek!
A lambda szonda múlt hónapban halt be, végülis 8 évig szolgálta a rendszert, megérett a pihenésre. - Tudom sokan felhördülnek, milyen könnyedén veszem, de általában minden műszaki ember nagyon jól tudja, hogy egyszer minden kiszolgálja az idejét.
Van néhány bosszantó apróság pl a hamutartót nem lehet bezárni, - persze mert a sok bedugott cucctól eltörtem a szivargyújtó külső házát... vagy a hátsó ablakrolót ha leengedem, akkor a visszahúzó rugó gyengesége miatt kint marad a roló egy része. - Mert 340 napig felhúzva tartom... (Ezeket azért írom ide, mert nem az autó hibája, a nem megfelelő üzemeltetésből adódó hiba...)
Ezekkel együtt kell élni - vagy megcsinálni - megcsináltatni. - Engem annyira nem zavarnak, pl azért van a roló, hogy fenn legyen...
A motor teszi a dolgát egyébként, ugyan kicsit gyengének tartom a kocsi súlyához, főleg mert szeretek sportosabban vezetni, de az elmúlt évek autópályázása során azért jól teljesít.
A kaszni még fiatalos, korrózió nem mutatkozik, a "szokásos" helyeken sem - Pedig sajna megtörték a hátulját...
Fájó pontom a lámpaburák mattulása, sajnos ez egy negatívuma a kocsinak, főleg optikailag rondítja el a kocsit, a megvilágításról ugye nem beszélve.
Mindezeket figyelembe véve, én nagyon kedvelem ezt az autót, és kategóriáját tekintve az alkatrész árak és fenntartási költségek sem olyan vadak, mint egyik-másik gyártmánynál.

Hibalista

- Főtengely jeladó 30ezer, Vezérműtengely jeladó (30 ezer), Váltó programkapcsoló 55 ezer,
- Lambda szonda 30 ezer, szokásos kopó cuccok - lengőkar szilentek, lengéscsillapító (80++ ezer km után)

Ide hordtam szervizbe

Autonet - Speedy - Szentendrei út

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Opel Gombos - baráti alapon nagyszerű :) :P

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 61000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 84000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Omega Következő autója? Opel Omega 3,2 V6
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Omega 1994

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Ezüst repülő", egy szeretve (és szerelve) tartott Omega MV6

Omega MV6 3.0i 24V - 1999
2017.08.26 175000   4,8

"Mint egy feleség: teszi a dolgát, de néha sztrájk

Omega MV6 - 1999
1999.11.30 32000   3,0

"Zöldike"

Omega 2.0 16V - 1995
2009.04.02 40000   -

(O)mega méret? suhan-bongó

Omega 2.0i 16V - 1998
1999.11.30 10000   -

....de én szerettem

Omega 2,5 TDs CD automata - 1994
1999.11.30 15000   3,5

2.0 DTI Caravan, a guruló TITANIC

Omega 2.0 DTI Caravan - 1999
1999.11.30 47000   3,3

210LE Fotel

Omega 3,0 MV6 - 1994
2008.04.28 2500   1,0

A Legjobb

Omega 2.5 TD - 1997
2007.10.16 46000   -

A Táltos!!!

Omega Irmscher 2.5 DTI - 2002
2014.02.08 211000   4,0

A Zen újja akit megérint...

Omega 2.0 8V - 1995
1999.11.30 80000   -

A jóságos öreglány

Omega B Caravan 2.0 TDi - 1998
2008.07.14 0   -

A kek batár

Omega 2,5 td - 1995
2008.05.31 60000   -

A kényelmes cirkáló 2,5 Td

Omega 2,5 TD - 2000
2009.03.14 120000   3,5

A legjobb Opel

Omega 2.5 TD (x25dt) - 1998
2007.11.23 210000   2,8

A legjobb útitárs! Igazi világjáró!

Omega 2.0 tdi - 1998
1999.11.30 100000   3,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)