Cirkáló nagyszoba - rengeteg megbocsáthatatlan hibával
Szöveges ítélet
Ahhoz képest, hogy 2,5 V6 a motor és automata a váltó, nem megy rosszul. De én többet vártam, például ami a végsebességet illeti. Nem mintha minden nap száguldoznék, de a pályán szeretem nyomni. Egy ilyen autóhoz nagyon kevésnek t?nik a 200 km/h körüli végsebesség. Nagyon kényelmes az automata váltó, de a következ? autóm manuális sebváltós lesz. Egyébként nem egy megbízható a vas, mindig van valami apróság, ami tönkremegy, vagy elromlik. Igaz viszont, hogy a f?tengely jeladó hibáján kívül egyszer sem állt meg sehol, mindig hazajutottam vele. Amikor az olajhűtő/fűtő segédkészülék kipukkant, akkor is csak a vizem folyt felváltva az olajjal, de utántöltéssel még lehetett vele egy kicsit menni...A szervíz árai HORROR drágák, legalábbis a márkaszervizekben. A sarki szerel?nél is +25% -al lehet számolni csak azzal, ha az ember jelzi, hogy OMEGA gépkocsit szeretne javíttatni. Viszont batár nagy hajó, hátsókerék hajtással, kicsit amerikaiauósfílinges és befér a puttonyba egy komplett gyerekszoba. 2 kisgyerekkel 2 hétre úgy mentünk nyaralni, hogy a csomagtér rolót még ráhúztam a pakkokra, pedig az asszony 2 szekrénnyit pakol 2 napra is....
Hibalista
- Már a vásárláskor sárga búrájú fényszórókat kicseréltettem projektorosra (60e), F?tengely jeladó (23e), Komplett kipufogó a katalizátoroktól hátrafelé (130e), m?szerfal világítás (csak bosszantó, de nagyon!, (azóta kicseréltettem minden izzót)), els? ülések motoros magasság-állítása (biztosíték kiég minden állítás után(!)), hátsó szintszabályozó emeli az autót, de sosem ereszti vissza ha megsz?nik a terhelés (jelenleg is hiba, nem tudok mit kezdeni vale, itthon a szervízbe még nem is láttak ilyet...), a két hengerfej között ücsörgő oljajfűtő/hűtő kidurrant, ennek okaként: motor ki, hengerfejek és olajradiátor ki, minden felújításra került (ha már lúd, akkor legyen kövér: teljes vezérlés, vízpumpa, hengerfejek, stb, stb..) én pedig rövidebb lettem kb 500e HUF-al... Most (2007 01.) éppen a katalizátorokkal szívok, szerintem por alakban pufogom ki szépen lassan őket és ezt a környezetvédelmi vizsgálat is megerősítette... Továbbá, a nagyszerű fedélzeti számítógép riogatott ilyen felirattal a minap: "Automatic Gear Box"... Azt hiszem, jön a váltó ellenőrzés.. Kezdek félni ettől... És, hogy ne hazudtolja meg önmagát a szekér, a minap elhagyta valahol az összes gázmolekulát a klíma, így vihetem töltetni és lyukat kerestetni....:-(
Ide hordtam szervizbe
OPEL MAXABO (Bécsi út) - no comment
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Saját OPEL szervizes ismerős - precíz, hozzáértő, olcsó. Elérhetőséget a vele történő egyeztetés hiányában még nem írok...
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 104000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | Volvo V70 D5 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
