Pajti :)
Szöveges ítélet
Elsösorban az ár/felszereltség aránya miatt figyeltünk fel az autóra ugyanis a hasonló kategóriáju kifutó szériás modellek közül ez volt a legkorrektebb ajánlat. A 3,8 millába légkondi, 6 lufi, 4 elektromos ablak, 4 alufelni, küszöbspoiler, metálfény, teljes értékü pótkerék benne volt. Söt még 4 téligumit és egy JVC mp3-ast is kaptunk 6 hangszóróval!
Ennyit az alapadatokról!
Most a gépröl néhány szót: fekete amiben napfény mellett egy kis kékeslila árnyalat is feltünik. A küszöbspoiler lágyan követi az elsö és hátsó lökhárítók ívét, igy nem tünik utólagosan feltákolt darabnak mégis sportos és észrevehetö. A 15"-os alufelnikbe nem sok fantázia van, de ezek nem is sokáig lesznek fent, tavasszal felkerülnek a "sportcipők", a gyári alura meg mennek a téligumik.
Tervezünk még EVO szárnyat és már folyamatban van egy szépen duruzsoló kipufogó gyártása is, ami a gyorsabb öblítést szolgálja majd és az 1,6-os motor összes mondanivalóját megosztja a sofőrrel. Hamár a motor szóba jött elmondom, hogy az 1200Kg-os kasznit 5 fövel is gond nélkül repíti, ha pedig csak a sofőr ül benne és egy kicsit konyít a vezetéshez akkor egy sima hegyi kocsikázás felér egy rallypálya teljesítésével! Ebben segít a pörgős motor a feszes futómű a harapós fékek és föként a 150Nm nyomaték. A váltó pontos (patent), rövid úton jár és kiváló az elhelyezése. A kormányszerkezet is óramű pontosságú, megfelelöen érzékeny de ugyanakkor pontosan érezni rajta, hogy mikor-merre-mennyit. A kéziféket én közelebb raktam volna a soförhöz a mérnökök helyében, de mivel az EVO IX-be is ott van ezért nem húzok strigulát! Már bent is vagyunk az autóba, ahol egy szép áttekinthetö müszerfal fogad minket, sehol egy jövöt idézö furcsa gomb, sehol egy orbitális szellözönyílás és sehol egy gagyi müanyag burkolat ami hö hatására harmónika szerü alkot öltene. Az ülések kényelmesek elöl és hátul is, a lábtér is kellöen nagy és a könyöktámasz is jó helyen van, nem zavar se a váltásban se egy hirtelen kézifékes fordulásban sem! A kilátás hátrafelé tükrön keresztül hibátlan miután a középsö fejtámlát számüztük. Az autó méretei jól érzékelhetök a tükrökön keresztül ami a parkolásoknál segít. Egy aprócska dolog azért akad, valami csicsereg az órákat takaró plexi környékén, nem találtam meg a hibaforrást de rajta vagyok. Nagyvonalakban ennyi de ez csak 7 hónap élménye! Várom a folytatást.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Na szép lenne, ha egy 7 hónapos Mitsu-t már tákolni kellene!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Felicia | Következő autója? | Tuti japán |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
