A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2000-2006)

Lancer 1,6 Invite 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

A Fekete gyémánt

Szöveges ítélet

2007-ben vásároltam az épp kifutó modellt, gyönyörű fekete színben(elegáns és lehet sokat törődni vele). Szerintem ez egy komoly, formai játszadozásoktól mentes klasszikus autónak kinéző(és a100%-ig az)családi autó. A kocsi külsejénél maradva:Akinek van szeme hozzá látja, hogy igen szépen vannak illesztve a különböző karosszéria elemek, (csak nagyon kevés autó hasonlítható hozzá). A viszonylag nagy hasmagasság nem hátrány a tökéletes magyar utakon. Az autóban minden számomra fontos extra benne van, és minden kezelőszerv ott található, ahol várná az ember. Erre a marketingfüggők azt mondanák:unalmas, én azt mondom:praktikus. A beltér kissé komor,de puha és jó minőségű anyagokkal béleltek a kárpitok. Aki az ötödik teli fejtámlát kitalálta a hátsó ülésre középre, az nyugodtan nyomhatna egy hara-kirit. Mivel nem láttam a belső tükörben tőle, kivettem a kocsiból.A pedálrend tökéletes, az egonómia jó, a csomagtartó és a tanksapka fedél a vezetőülés mellől balról nyitható.A csomagtartó tágas, a zsanérok belógnak, de számomra ez egyáltalán nem zavaró. A lecsukáskor a rendszámtábla alatt a peremet egy ujjal megpöccintve a csomagtartó szinte magától, saját súlyától lecsukódik. A nyomatékváltó tökéletes(jah a japán váltók....), átlagos úton kapcsolható és precízen megvezetett. Mindíg elsőre veszi a hátramenetet is ellentétben sok más típussal...Az autó rendkívül stabil az úton köszönhetően az igényes multilink hátsó felfüggesztésnek, a kormány pontos mint egy szamurájkard, kis mozdulatokkal működik, a futómű hangolása valahol középen van, nem túl lágy, és nem túl kemény, bár a futóműzajokat nem szigetelték el rendesen. A motor kb100 lóereje nem tűnik soknak, de mivel alacsonyan ébred a nyomaték, az autó tökéletes társ a hétköznapi autózásban, és jóval erősebbnek érezni. Nem véletlen írta a Winkler a tesztben, hogy nyugodtan belehazudhatott volna még a Mitsubishi 15 lóerőt. Alapáron négy tárcsafék lassítja az autót.

2008.07.12.

20000km. Az autó problémamentesen működik, még egy izzó sem égett ki, a beltérben nem zörög semmi, a motor precízen teszi a dolgát. Túl vagyunk egy Horvátországi nyaraláson és autópályán 150-180km/h sebességgel teljesített egy kb 200km-es szakaszt, élmény ahogy 150-ről még elindul kis 1,6-os létére. Simán tartotta a lépést nagyobb kocsikkal. Olajat nem evett az együtt töltött idő alatt.Eddig nagyon meg vagyok elégedve vele.


2010.05.24.

50000km

Az autó megbízhatóan teszi a dolgát, kifogástalanul müködik. Semmi nem zörög-nyiszog a beltérben, minden olyan, mint újkorában. A féktárcsákon nem látszik kopás(nincs "válla",), a betétek több mint fele még nem kopott el.Először azt hittem csak a viszonylag nyugis vezetési stílusomnak köszönhető, de megnéztem több ilyen autót és mindegyiknél ez volt a helyzet.
A gyári gumik jól fogják kanyarokban is, de már erősen megkoptak, jövőre cserélni kell őket. A motor-váltó-hajtáslánc kifogástalan. Az akkumulátor 3 év városi használatot és a gyakori rövid távot honorálta egy cellazárlattal.
Összességében az akku-t leszámítva egy rendkívül megbízható, kiforrott elég dinamikus és jól használható autó. Azon kevések egyike, amelyet minél többet nézve ( talán ez egyszerűségének köszönhető), annál szebbnek lát gazdája.

Hibalista

- Ez Japánban készült......

Ide hordtam szervizbe

magam szervizelem

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? swift Következő autója? Japánban gyártott Japán
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (70 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)