Elegáns erőmű
Szöveges ítélet
3200 cm3, 222LE, 310Nm.
Nagyon okos az ötsebességes autómata,csak akkor kapcsol 1-est,ha bő gázzal startolsz. Így takarékosabb és kíméli a motort. Fullos felszereltségű autót sikerült kifognom olyan extrákkal,amik mai 8-10 milliós autókban is csak opcionálisan rendelhetők! (´94-ről beszélünk) Észszerűen megkomponált német autó,minden kézre esik. Bárhová befordulsz vele ahová a rövid fiszfasz autókkal kétszer is meggondolnád,annyira alá lehet szedni. Az alkatrész árak feledtetik veled az esetleges magas fogyasztást,ha kedved támad rálépni. A gázadásra azonnal reagál,a kipörgésgátló pedig válaszol,amint keresztbe akarod rakni. Ha a zsiguliba kellett alkatrész,az ember bosszankodott mert kiadás. Ebbe az autóba kis túlzással befektetés,mert valahányszor beleültem élmény volt. Ennél csak az E500 nagyobb élmény,0-ról 100-ra... félelmetesen gyors.
Hibalista
- A gyári,vagy a gyárival megegyező márkájú féktárcsa és betét sokat bír és alig kerül többe mint a noname márkák. Levegő, -pollen és olajszűrő, plusz egy jobbelső sárvédő ív együttes ára: 4600ft! Azt hiszem ez mindent elmond. Érdemes forrásokat keresni mert a márkakereskedések a márka presztizsét kihasználva lehúznak. Nem tudom,hogy típushiba-e vagy csak ezen az autón fordult elő, ami inkább bosszantó mint drága,a biztosítékok gyakori cseréje. 40fokos melegben,autópályán Debrecen-Pest-Debrecen klíma nélkül. Aztán kiderült,hogy 20ft-os biztosíték cseréje a megoldás.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 282000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mercedes |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
