A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-500 E (1984-1995)

200-500 E 250 D Turbo 

Az ítélet értékelése
3,4(7 db)

Ez marad ...

Szöveges ítélet

Másfél évig kerestem egy jó W124-est. Rengeteg ipari hulladékot megnéztem, mire találtam egyet, amit meg mertem venni. Ez volt két éve. Megvettem és úgy terveztem, ez marad. Még mindig így tervezem. Ebben a típusban még van anyag és nagyon látszik rajta, hogy mire tervezték: hosszútávú használatra. Olyan autó, ami meghálálja a rendszeres gondoskodást. Sőt, túlságosan nagylelkű típus: akkor sem esik szét, ha nem törődnek vele. Akkor is megy, ha már széthajtották, ha nem cseréltek benne olajat, ha már lerohadt a fél oldala, ha betonvassal rakták vissza a kipufogót, amiből kispórolták a középső dobot (ez konkrét példa, az enyémen ilyen volt), meg ha a jó magyar szakik kifelejtettek belőle három marék alátétet meg két marék csavart, rögzítőkütyüt és gumibütyköt, mondván "minek bele, elegy ez anélkül is". És tényleg elmegy, csak nem olyan sokáig. Értsd: nem ötven évig, csak huszonötig. Ez azért még így is elég erős mondás, ha figyelembe vesszük, hogy az egyébként szintén precízen, szépen megtervezett japán csodákat 12 év után eltolhatod a méhtelepre, mert éppen a precíz tervezésnek és méretezésnek köszönhetően esik atomjaira 12 évesen. És a '93 előtti Merci még akkor is menthető, ha korábban elhanyagolták ...

Napi használat mellett tervezetten, szisztematikusan folyik a felújítás. A korábbi tulajdonosok szerelői borzalmas gányolásokat követtek el, bár ez első ránézésre nem látszott az autón - alapvetően szépen nézett ki. Az első perctől jól használható volt, egyszer sem hagyott az út szélén.

A normál fenntartási költségekről nehéz nyilatkozni, mert a napi használat melletti felújítás más műfaj. Két év alatt a vételárát még egyszer ráköltöttem:
- teljesen felújított első futómű gyári alkatrészekkel;
- diffi, hardy felújítás;
- az egyetlen rohadás (bal hátsó sárvédő elemen) kilakatolása, festés, fényezés;
- motor kopóalkatrészek cseréje;
- a műszerfal mögötti valamennyi elektromos csatlakozás felülvizsgálata, az összeégett gánymunka cseréje;
- a kipufogórendszer cseréje;
- rögzítőfék és hátsó fékpofák cseréje.

Ami még hátra van:
- a gyári helyett beletuszkolt diavia klíma cseréje gyárira;
- a diavia gányolás következtében hazavágott szellőzőrendszer felújítása, ventilátorok és a hozzá tartozó motor cseréje;
- az antenna és az antennamotor cseréje;
- a kipörgésgátló-vezérlés cseréje;
- belső esztétikai javítások;
- gyári rádió (lehetőleg cd-váltós box) beszerelése.

Mindezekkel együtt a gép kitűnően szolgál, motorikusan kifogástalan. 136 ló van benne, jól gyorsul. A sportline felszereltséghez illően dinamikus, egyben hozza az "elegáns országúti cirkáló" formát.

Szeretném megnézni, ahogy átfordul az az órán az egymillió km.

Hibalista

- Alapvetően bármi, amit nem tartottak karban vagy a hazai gányipar nyúlt hozzá. Kiemelten vonatkozik bármilyen utángyártott alkatrészre. - - amúgy jellemző: - - első rugók 200.000 km után - - diffi, hardy, kardán 300.000 km után - - elektomos részek: kontakthiba bármikor lehet, de jellemzően nem létszükségletű részekben, talán ez az egyetlen nevesíthető gyengéje

Ide hordtam szervizbe

Veterán mercispecialista Kispesten

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 352000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? G Astra Következő autója? Ez marad
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-500 E 1984 (1994 - 1998)

További ítéletek (164 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)