A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-500 E (1984-1995)

200-500 E 250 D turbo 

Az ítélet értékelése
2,4(17 db)

Megbízhatóan megbízhatatlan

Szöveges ítélet

Passatok, Bömbik és mindenféle használt nagykocsi után döntöttem Mercedes mellett. Mivel állítóéag jó autó, hamar elkelt mind a hirdetésekb?l, vagy nagyon gány volt. Már lefittyedt ajakkal találtam rá erre a W124-re, bár E-klasse-t akartam légzsákkal. Gyönyör? volt, elegáns fekete, légkondival légzsák nélkül. 250D turbo 10 szelepes motor.
1 hét múlva észrevettem, hogy pár km után nem húz az autó, ha újraindítom, akkor egy darabig megint húz, aztán nulla. Autópályán a végsebesség 120 volt. Megjártam 20 szerel?t, de mivel a kocsi nem mindig mutatta a hibát, csak a pénzem ment el feleslegesen sz?r?kre, meg töketlen szerel?kre. Végül a Kárpátban találták meg felm?szerezve, majd ki is cserélték jó pénzért (persze nem hívtak fel egyeztetésre).
Sajnos rá kellett jönnöm, hogy ennek a kocsinak a legnagyobb baja azonkívül, hogy az enyém, hogy istentudja mennyi km van benne...óra szerint 265e, de a szerel?m már a vásárláskor megsúgta, hogy 400 körül lehet.
Kényelmes, jó vezetni és jól mutat, biztonságot sugall, habár egy lufi sincs benne. Télen homokzsák nélkül a csomagtartóban használhahatlan.
Sajnos a diffib?l az összes olaj kifolyt és a fogaskerekek is elkoptak, csattog "lötyög" induláskor. A bontott sem olcsó. Idönként nem lehet betenni 1-be, csak ha mégegyet kuplungolok, és hidegen felváltáskor recseg a váltó.
1500 alatt nem történi semmi teligázra, 2000-t?l 3500-ig aztán 6g utána megint semmi...viszont alapjáraton lehet vele parkolni és "lopakodni". Öregségéhez képest csendes, puha hangja van és nem rázza a m?szerfalat sem az 5 henger. Sajnos indtás után valamelyik fúvóka letapad, gázfröccsre áll vissza a kultúra.
Mindenki hitegetett, hogy mennyire jó megbízható autó ez, sajnos nem igaz. Ha csúnyán bánnak vele, akkor elromlik. Még 1,5év után is találok benne szigszalagot meg facsavart, amivel a zsugori el?dök szegelték a kocsit. Mire rendberakom és eladom ,valakinek nagyon jó vásár lesz.
Valahogy kevesebb fenntartási költségre számítottam ,habár az üzemanyag bele (8-10 liter nyár/tél, meg elmegy bármivel ami ég) és a kötelez? (kis furfanggal) nem drágább mint a Ladámra volt, de ez a kocsi nincs kihasználva mert nem megyek csak napi 20km-t. Sajnos a rengeteg épp alattam kikopó alkatrész megkeseríti a mindennapjaimat. Minden hónapban van valami apróság, vagy már el?re tervezek valami nagyobb cserét mint pl. f?tengelyszimering vagy diffi és nyári melegre egy viszko, mert nyáron f?z..
Összefoglalva: gyönyör?, de kicsit csalódtam
...MÉG MEGVAN!

Hibalista

- ezek mind nálam:
- Turbonyomás-mágnesszelep (12e+36e munkadíj)
- Két els? rugó (8e/db)
- gömbcsukló (5e/db)
- segédkormánym? (javítás alatt)
- els? kerékcsapágy (javítás alatt)
- f?tengelyszimering (kb12e)
- szíjfeszít?görg?
- differenciálm? teljesen elkopott (kb 50e a bontott)
- Kipu hegesztgetés
- bal els? sárvéd? a lámpa mellett kirohadt (25e kasztni+festés)
- szélvéd? végigtört (kistörést az alacsony rugók végigverték 30e munkadíjjal együtt)
- Termosztát (6e)
- H?t?viszko (30e)
-

Ide hordtam szervizbe

Kárpát utca: sajnos csak itt volt m?szer a hibafelderítéshez a rossz mágnesszelepnél. Nem hívtak fel egyeztetésre, csak amikor már készen volt 36e munkadíjért...ki akartattak cseréltetni mindent, ami nem új.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

"Norbi": nekem bizonyított, amihez ? személyesen nem ért, arra van embere aki specialista

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1991
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 400000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? samara Következő autója? Subaru Impreza - ha nyerek a lottón
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-500 E 1984 (1994 - 1998)

További ítéletek (166 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)