A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 2,0 Diesel Techline 150000Km utáni vélemány 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Nem volt rossz, de ennyi volt ~150.000Km után

Szöveges ítélet

Amikor megláttam a kereskedésben annyira nem tetszett az autó. De azóta megszerettem, sőt inkább imádom már!
Azért mertem megvenni ezt az autót, mert céges kocsi volt, rendesen hordták szervizbe a 120ezres nagy szervizt is megcsinálták, nem volt leélve a belseje.
Nagyon ütősen megy, jó a gyorsulása. Csendes, kényelmes, nekem a fogyasztásával sincs bajom. Olyan átlag 6,5 l-be megáll. Persze, ha normálisan közlekedve vele. De az autópályán egyszerűen kívánja, hogy nyomjam a gázt neki. :-)
A DPF szűrőjével sincs gondom. Kopp-kopp-kopp.
Általában Agip kúton szoktam tankolni. Szereti ezt az üzemanyagot. Ha sokat megyek vele a városban, akkor azért sűrűn bekapcsol az utánégető. De most már rászántam magam és autópályán fogom inkább használni. Megéri azt az összeget a pályamatrica, főleg, hogy az autónak kíméletesebb ha azon használom. Azóta egyre ritkábban kapcsol be az utánégető.
Jó dolog a dízel kályha is benne, csak egy kicsit idegesítő. Kár, hogy nem lehet vezérelni azt, hogy télen is mikor kapcsoljon be.
Nekem a rádióvétellel sincs gondom. A hifi és szépen szól benne, pedig nem Bose van benne.
Röviden és tömören ennyi jut eszembe. Eddig nem bántam meg az autót és remélem nem is fogom!

*** UPDATE - Eladás 2017 május, 150ezer km-t éltünk együtt ***

150000km megtétele után elérkezett a pillanat, hogy elváljanak útjaink egymástól. Nagyon sok dolgot megelégeltem Tőle.
Én a kezdetektől odafigyeltem a részecskeszűrőre. Nekem mindig pillanatnyi fogyasztáson volt a fedélzeti gép, figyeltem, hogy kb mikor kapcsol be az az átkozott részecskeszűrő. Általában elmondhatom, hogy 190Km-ként. Volt, hogy akkor mielőtt hazaértem volna, de fogtam mentem vele még egy kört. Emiatt szerintem rengeteg plusz üzemanyagköltségem keletkezett.
Lehet, hogy emitt nem kellett a 271ezer kilométer alatt részecskeszűrőt cserélnem. Lehet az is közrejátszott, hogy én csak OMV kúton tankoltam. Rengetegszer a prémiumot, ha nem azt akkor adtam az üzemanyaghoz vagy Dyno tablettát, vagy STP vagy Wyns adalékanyagot.

Zárszóként:
Nem bántam meg, hogy ezt az autót vettem meg. Nem mondhatom, hogy nem szerettem. De egy biztos: nekem nem lesz több dízel autóm.
2017 májusában egy szombati napon este elvitték a 6-ost, hétfőn már hoztam el a 3-ast. 3-as benzines, 120Le-s autót. Nincs turbó, nincs kettős tömegű, nincs részecskeszűrő. 1500Km után is imádás van irányába. De erről egy másik népítéletben majd.
Köszönöm a figyelmet!

Hibalista

- 33000Km alatt most cseréltek benne jobb oldali első kerékcsapágyat. 39.000Ft volt szereléssel együtt. - - Vigyázni kell a kerékcsapággyal, mert az összes autóboltos program 80mm-es csapágyat ír, de az enyémbe 84mm-es külső átmérőjű kellett. Így egy SKF csapágy került bele. - - A csomagtér rolót túlhúztam, így azóta sajnos nem jó. De le van sötétítve a kocsi, így annyira nem is használtam ki. - - Jobb hátsó féknyereg beállt azt kellett cserélni tárcsákkal, betétekkel együtt. - - Rozsdásodást a két sárvédőív cseréjével és festésével próbálták orvosolni, de sajna egy év se telt el, azóta ismételten újra elkezdett rozsdásodni. - - Xenon izzót a 7 év alatt 3x kellett cserélni, hiszen ennek az autónak folyamatosan világított a tompított. - - Az autóból elfogyott az energia, nem gyorsult, úgy ment mint egy sima szívó dízel. Szerelőhöz elvittem, ahol a vákumcsövek voltak elkoszolódva, ezt kitisztították, ment az autó mint új korában, de aztán előjött a rettegett motorhiba, kipörgésgátló és dpf villogás lámpa. Erre két hibakódott írt ki a P001 és P004-et. Ezzel nem foglalkoztam, nem tudtam ott hagyni az autót hosszabb időre egy szerelőnél, munkaeszköz az autó. Ezzel adtam el.

Ide hordtam szervizbe

Jó pár szerelőt megjárt. Rendszeresen vittem 20ezrenként a kötelező cserékre. Mindenki értette a dolgát!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 128000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift, Ignis Következő autója? Mazda 3
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Kocsi-zom-zom, csajo-zom-zom

6 2,0 CD Sport TE - 2002
1999.11.30 55000   4,0

"J"

6 2.0 CD TE Sport - 2006
1999.11.30 4000   3,0

1.8 TE, az etalon

6 1.8 TE - 2002
2014.05.11 50000   -

1.Énergiekus családi autó dráááágaaasszááááágoooooom

6 2,0 CD TE Sport Kombi 136LE - 2003
2010.05.03 200000   5,0

1000 ből egy ??

6 2.0 DIESEL TE - 2003
2008.02.02 60000   3,0

17es kerekeken gyönyörü, de inkabb maradok a BMW-knel...

6 1.8 Station Wagon (GY) - 2003
2013.02.04 11000   2,3

30 éves házasság

6 2.0 Exclusive - 2005
2016.12.22 14000   -

5 évesen is kiválóan teljesít

6 kombi 136 lóerő - 2002
1999.11.30 45000   -

6-os a titkos szeret?m

6 2,0 Diesel 120Le - 2003
1999.11.30 65000   3,0

A 6-os kombi dízel akár egy divertimento

6 2,0 dízel kombi 120 LE - 2004
2020.12.29 188000   3,5

A Hatos

6 2.0 CDCE - 2004
2007.12.18 72500   -

A Hatosmazda

6 2,0 CD TE Sport - 2006
2009.11.12 134000   5,0

A Hálátlan GÉSA

6 2.0 MZR-CD - 2005
2018.05.30 30000   -

A család kedvence, nekem meg a szívemcsücske

6 2.0 diesel - 2004
1999.11.30 22000   -

A család versenyautója

6 2.0 CD TE - 2004
1999.11.30 25000   1,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 16

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)