A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 2.0 CDH 

Az ítélet értékelése
3,2(5 db)

Dinamikus, stílusos, megbízható családi autó

Szöveges ítélet

Nagyon szerethető autó, ha szeretsz dinamikusan vezetni. Jól húz, jól fordul. A dízelt meg kell szokni, 1700 alatt halott, és 4000 felett is, de közben nagyot tol. Igazából ebben a tartományban nehéz lassan gyorsítani, a turbó miatt bepörög. Autópályán 7.3 körül, városban 6.7 körül eszik, nálam az átlag szinte mindig 7 liter. Nyáron a légkondi, télen a kályha növeli a gázolaj fogyasztást.

Szerintem nagyon stílusos autó, a formája nem megy ki a divatból. Picit cicás hátulról, de feketében elegáns is. Imádok ránézni, már ezért megérte megvenni, nem beszéve arról, hogy hibamentes.

Hátrányai: Picit hangos, így 7 évesen a dízel kerregés is intenzívebb. Autópálya tempónál túl nagy a szélzaj, leginkább ez zavar az autóban. De végülis nem prémium autó, inkább a sportosságra ad, úgyhogy elnézem neki. Nyáron nagy forróságban gyenge a légkondi, ezért szerintem a fekete festés is okolható.

Ne ezt az autót vedd ha városban akarod használni. A dugóban állás nem használ a részecskeszűrőnek és a dízel amúgy sem városba való. Én 50%-ban dugómentes városban használom, 50%-ban autópályán, főúton.

Az autóval szinte semmi gond nem volt. Fékbetétek és egy kerékcsapágy csere kellett 110 ezernél, ezen kívül csak a kötelezők. Egy szervíz 50-70k között megúszható márkaszervízben. Most jön majd a nagyszervíz 120 ezernél, az drágább mulatság lesz (150-200k).

Ha ezt a modellt keresed, tudd, hogy volt egy facelift azt hiszem 2006 elején, szóval a 2006-2007-es modelleket keresd. Itt már javítottak pár hibát, a korábbi modellekben gond lehet a részecskeszűrővel vagy a xenon lámpával is. Nekem ilyen gondok már nem voltak.

Hibalista

- első kerékcsapágy - csomagtartó teleszkóp -

Ide hordtam szervizbe

Autó Óbuda - lassúak, húzzák az időt, viszonylag drágákZakar Cegléd - kedvesek, olcsóbb Pestnél, de a szervízbe nem mehetsz be, nem gyári olajat használnak

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Hilcz, Kakasd - most ide hordom (útba esik), olcsóbb Pestnél, gyári árak, de amúgy jónak tűnő szervíz

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift Következő autója? C5
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (232 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)