A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 2.0 CD TE facelift 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

fiatal MILF

Szöveges ítélet

Akár csajozni is lehet(ett volna) vele. :) Nem az autón múlt.
10 éve és most is sokan megdícsérik. Kinézetre még mindig imádom
Imádtam benne a fűtés rásegítést, télen gyorsan felmelegedett. A kellemes lendületű gyorsulást 5. és 6. fokozatban is (többnyire egyedül használtam, de 2-3 utassal sem rossz). A váltó rövid útja egy megvalósult álom :) tényleg pont azt éreztem, mint a megvásárlása előtti hónapokban egyszer álmomban. Volt alkalmam H Astrát vezetni, ott evezéshez hasonlítanám a sebességváltás mozdulatát ehhez képest. Precíz, szinte magától megy a helyére. (valamiért szinte mindig váltanám a 7. sebességet is, pedig a 6 fokozat is jó)

fogyasztása átlag kb 6,3 l/100 km,
Nyáron inkább 5,7-6 liter, télen 6,1-6,6 - ez gondolom a fűtésrásegítő kályhának köszönhető (ilyen időben -kb 8 fok - 3 perc alatt, mínuszokban kb 6 perc alatt kellemes meleg van benne az indítástól számolva.
Erősen üzemanyag és gumifüggő is a fogyasztás. Nyár elején a MOL prémium üzemanyagát kapta az évek óta használt ÖMV MAXX motion helyett és meglepett, hogy 5,3-5,6l volt több tankolás alatt a fogyasztás, ráadásul idén jó sokáig fent hagytam a téli gumikat is.

Az automata klíma pillanatok alatt lefújta a párát, vagy lehűtötte az autót. Sajna ez legyengült az utóbbi időben.
A 120Le nekem bőven elég volt. Előzött, amikor akartam.
Új korában egy Astra coupenak méltó ellenfélnek bizonyult, viszont a német autópálya dinamikus közlekedésében rájöttem, hogy oda kevés. A tükörbe majdnem annyit néztem, mint előre...

98%-ban viszont nyugisan közlekedtem vele. Tempomat 140-re és kényelmes utazás rendszeresen Budapestről Debrecenbe, Szekszárdra vagy Siófokra. Tette a dolgát, na!
Az iszonyat méretű csomagtér időnként egy szobányi bútort elnyelt :) Sőt, 1-2 alkalommal az előre döntött ülésekkel ágynak is használtam. Csak alvásra, sajnos.
Hátsó ülés nagyon kényelmes (kb185 cm-ig) Alacsonyabb ismerőseim az első utazásál sokszor mondták, hogy aztaaa, mekkora hely. Én 190 cm vagyok, nekem már kicsit útban van a tető hátul.

Mint egy jó feleség. Nem topmodell, ugyanakkor kívánatos, finom vonásokkal és megbízható.
Nyugodtan válaszd, ha 2M alatt akarsz autót venni, amiben 2 gyerekkel, feleséggel pazarul elfértek, ha kell, amikor pedig egyedül vagy még mindig szégyentelenül nézegetheted magad az üzletek kirakatában, miközben a dugóban ácsorogsz. Ja nem, ez utóbbit nem ajánlom! Nézegetheted magad, de ez az autó nem állandó városi közlekedésre való. Hétvégéken látogassátok a vidéki rokonokat autópályán közlekedve! Nem csak anyósod hálálja meg :)

Hibalista

- Most a pontos alkatrész nevek nem jutnak eszembe, de nagyjából: - - hátsó gátló még garanciális időben cserélve - - 8 évesen (140000 km) porlasztó tömítés, szelepfedél tömítés ~45e - - 8,5 évesen porlasztócsúcs fejek tisztítása ~200e - - 9 évesen (164500 km) első legőkarok ~38e - - 9,5 évesen SCV szelep (üzemanyag mennyiség szabályozó szelep) ~70e - előtte csak az éves kötelező szervíz során max kopóalkatrész cserék

Ide hordtam szervizbe

Mazda Autofocus M3 - 7 db éves szervizMazda D&W Kerepesi út - 2. éves szervizDakó Kft Kecskemét - 8. éves szervizHát mit mondjak... Kötelező szervizeknél időpont, megbeszélt ár, kiszolgálás rendben. Nem vagyok autóguru, hogy részletesebben írjam, viszont amikor szokatlan dolog volt... olyan, mint megkérdezni 3 ügyvédet ugyanabban a témában, és egyből 5 félét hallani...

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Mazda Mester - hozzá inkább a következő autómat fogom hordani :) Olyan a hozzáállása, hogy már csak miatta is Mazdát akarok venni, hogy ő szervizelje az autóm :)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 176000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Zafira Következő autója? 3
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)