Jó munkásembernek jó autó
Szöveges ítélet
Ez a második 6os Mazdám, az els? egy 2.0-s kézi váltós 2003-as volt, sajnos elaludtam a volán mellett, totálkár. Ebbe a 240 lóer?s motort választottam, digitális klímával, és a kézi-automata váltóval - a Mazda itt SportShift-nek hívja.
Az ár-érték arány mindenképpen rendkívuli ezekben az autókban, els? autónak csak ajánlani tudom.
Nehéz kíméletesen vezetni, a 2 kipuffogódob koncertje magas fordulatszámon elb?völ? tud lenni. A kissebb motor a kézi váltóval sokkal kevesebbet fogyasztott és sokkal rugalmasabb is volt.
A hangrendszer az autóban kit?n?, bár 150 km/h fölött a szélzaj már nagyon zavaró.
Csomagtartója nagy, még aludtam is benne, 1,90-es ember létemre :)
Megbízhatósága fontos szempont volt a választásban, és azóta sem bántam meg, az amerikai autókhoz képest nagyon jó. Bár ezt a modellt itt Flat Rock-ban állítják össze a Ford gyárban.
Hibalista
- 2 visszahívás volt már az eltelt 9 hónap alatt.
- na meg egy ég? kiégett a fényszóróban :(
Ide hordtam szervizbe
Suburban Mazda, Troy, MI
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 6 2.0 | Következő autója? | Nem tudom még, de japán lesz... |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
