A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 2.0 CD143 GT Sportkombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ideális cégautó

Szöveges ítélet

Sok dolog nem változott rajta. A két legfőbb dolog, hogy a motorja erősebb, a 6 sebességes váltó pedig egyaránt tovább javítja a dinamikát és a fogyasztást. Mindezek miatt sokkal jobban harap alulról, mint a korábbi változat. Kifinomultságban azért nem veszi fel a versenyt a Toyota vagy a Honda újabb fejlesztésű dízelmotorjaival, de a javított zajszigetelés miatt ez belül alig érezhető. Akinek eddig tetszett kívülről+belülről, annak most is fog. A felszereltség javult, bár én nem tartom fontos extrának az olyat, mint pl. automata világításkapcsolás, esöérzékelös ablaktörlő(ami egyébként szépen végzi a dolgát), kulcs nélküli indítás, stb... A bőrülést viszont kényelmesebbnek találtam a szövetnél. A felfüggesztést (elvileg) lágyabbra vették, de szerintem továbbra is eléggé keménynek érződik alacsony sebességnél. Egy (még) sportosabb autóban ennek így is kell lennie ;-)

Természetesen nem tökéletes így sem, pl. (az egyébként nagyon jó olvasható) műszerek köré rakott ezüst díszítés szvsz kicsit gagyibbnak hat a korábbinál, a vezetőülés hátán továbbra sincs zseb, a navigációhoz továbbra sincs itthoni térkép, de ezek egy ennyire jó autóban nem hiszem hogy sokat számítanak.

Hibalista

- kalaptartó zörög még a facelift után is, ejnye :-P

Ide hordtam szervizbe

Mazda Auto D&W

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mazda6 Következő autója? Mondeo IV.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Kocsi-zom-zom, csajo-zom-zom

6 2,0 CD Sport TE - 2002
1999.11.30 55000   4,0

"J"

6 2.0 CD TE Sport - 2006
1999.11.30 4000   3,0

1.8 TE, az etalon

6 1.8 TE - 2002
2014.05.11 50000   -

1.Énergiekus családi autó dráááágaaasszááááágoooooom

6 2,0 CD TE Sport Kombi 136LE - 2003
2010.05.03 200000   5,0

1000 ből egy ??

6 2.0 DIESEL TE - 2003
2008.02.02 60000   3,0

17es kerekeken gyönyörü, de inkabb maradok a BMW-knel...

6 1.8 Station Wagon (GY) - 2003
2013.02.04 11000   2,3

30 éves házasság

6 2.0 Exclusive - 2005
2016.12.22 14000   -

5 évesen is kiválóan teljesít

6 kombi 136 lóerő - 2002
1999.11.30 45000   -

6-os a titkos szeret?m

6 2,0 Diesel 120Le - 2003
1999.11.30 65000   3,0

A 6-os kombi dízel akár egy divertimento

6 2,0 dízel kombi 120 LE - 2004
2020.12.29 188000   3,5

A Hatos

6 2.0 CDCE - 2004
2007.12.18 72500   -

A Hatosmazda

6 2,0 CD TE Sport - 2006
2009.11.12 134000   5,0

A Hálátlan GÉSA

6 2.0 MZR-CD - 2005
2018.05.30 30000   -

A család kedvence, nekem meg a szívemcsücske

6 2.0 diesel - 2004
1999.11.30 22000   -

A család versenyautója

6 2.0 CD TE - 2004
1999.11.30 25000   1,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 16

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)