Ideális cégautó
Szöveges ítélet
Sok dolog nem változott rajta. A két legfőbb dolog, hogy a motorja erősebb, a 6 sebességes váltó pedig egyaránt tovább javítja a dinamikát és a fogyasztást. Mindezek miatt sokkal jobban harap alulról, mint a korábbi változat. Kifinomultságban azért nem veszi fel a versenyt a Toyota vagy a Honda újabb fejlesztésű dízelmotorjaival, de a javított zajszigetelés miatt ez belül alig érezhető. Akinek eddig tetszett kívülről+belülről, annak most is fog. A felszereltség javult, bár én nem tartom fontos extrának az olyat, mint pl. automata világításkapcsolás, esöérzékelös ablaktörlő(ami egyébként szépen végzi a dolgát), kulcs nélküli indítás, stb... A bőrülést viszont kényelmesebbnek találtam a szövetnél. A felfüggesztést (elvileg) lágyabbra vették, de szerintem továbbra is eléggé keménynek érződik alacsony sebességnél. Egy (még) sportosabb autóban ennek így is kell lennie ;-)
Természetesen nem tökéletes így sem, pl. (az egyébként nagyon jó olvasható) műszerek köré rakott ezüst díszítés szvsz kicsit gagyibbnak hat a korábbinál, a vezetőülés hátán továbbra sincs zseb, a navigációhoz továbbra sincs itthoni térkép, de ezek egy ennyire jó autóban nem hiszem hogy sokat számítanak.
Hibalista
- kalaptartó zörög még a facelift után is, ejnye :-P
Ide hordtam szervizbe
Mazda Auto D&W
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Mazda6 | Következő autója? | Mondeo IV. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
