Golyó
Szöveges ítélet
Én még csak 4 hónapja "nyüstölöm" (16.000km futás) a szekeret, de imádom. Vannak vele apróbb hibák, de melyik autónál nincsenek. A chip na az, az a dolog ami mindenféleképpen kell bele, de nem a doboz, hanem a sw-es chip. Ég és Föld! Igaz nekem megdobta a fogyasztásom + 1,5 literrel, mert előtte elég volt neki a 7 lit, de most 8,5 lit kell.
Így már füstöl, de szedi a lábát.
Ami furcsa, hogy városban is és országúton is ez a fogyasztás...
Egy dolog ami nagyon nem texik benne, az a túl "puha" futómű.
Pesten lakom, a városban nem kell jobb, mert ez kell ide, de én sokat megyek pályán. Oda keményebb futómű kell. Nincs olyan stabilitása mint az előző autómnak (Lacetti) pedig a kettő abszolút nem egy kategória. De annak a futóműve városban is és autópályán is kiválló volt.
Nagyon jó kocsi és tekintélyes. Nem bántam meg és más sem fogja.
Hibalista
- Helyzetjelző izzó csere-94 Ft :)
- Ablakmosó fúvókák folyamatos elállítódása-együtt kell élni vele
- Kormánymű kopogás-gariban javítás
- Fényszóró magasság az egyik oldalon-gariban javítás
- Ülés nyikorgás, ülés fellazulás-folyamatos hiba és idegesítő
- Elkopó sebváltógomb-folyamatos hiba
- Puha futómű-ez nem hiba, ez ilyen
- Kemény kuplung (380Nm)-mint megtudtam ez gyári :((
- Max sebesség 225km/h :(( :)
Ide hordtam szervizbe
Dakó Szervíz Kecskemét
1. Class! - árban a legjobb a magyar piacon a kötelező szervizelési periódusokban, nincs mit írni róluk
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
M3 Budapest
Szervízárak már kissé húzósabbak, értenek hozzá és szeretik is (vagy legalábbis én egy olyan szerelőt fogtam ki)
(DW Budapest - soha ne vigye oda senki)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 64000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Lacetti 1.6 SX | Következő autója? | Mazda |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
