Hüüm-hüüm
Szöveges ítélet
Az autó nagyon jó, imádom vezetni, fék futómű, váltó, ergonómia, extrák (az automata klíma nagyon okos) rendben vannak. Annak aki francia autóhoz szokott nagyon keménynek túnhet a futóműve nekem tök okés, eszméletlen kanyarsebességet lehet vele elérni. Ami viszont kicsit gázos az a motor váltó összhang. Szeret pörögni csak nem annyira amennyire rövid a váltó: 130 km/h 5. sebesség 4000 rpm. Mindezt amellett hogy 5. ben 1600-as fordulatól rángatás nélkül gyorsul. Akkor minek ilyen rövid váltó? Ehhez társul városban és pályán a 10l körüli fogyasztás, bár tudom hogy ez a lábamon is múlik, ami elég nehéz. (Óra szerint 210 simán megvan.) Ezen kívül annyi negatívumot tudok elmondani hogy egy kicsit zizeg itt-ott. Én 190 cm vagyok és nagyon kényelmesen elférek elöl és hátul is, ha nem magam mögé kell ülnöm. A csomagtartó elég jól pakolható. Összességében szerethető, jól használható és nagyon megbízható autó, csak kellene bele egy 6. sebesség meg a kétezres motor és akkor a zoom-zoom is meglenne.
Hibalista
- Hidegben késik az óra (Durva nem?),, ezért nem szedetem szét az egész műszerfalat. Ezen kívül semmi, elég jó az eddigi autóimhoz képest.
Ide hordtam szervizbe
Mazda Óbuda. Kötelező átvizsgálás és fékbetét csere, minden rendben volt de nem olcsó.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Astra G | Következő autója? | Mazda5? Mazda6? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
