A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2003-2008)

3 1.6 TX Sport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Imádnivaló

Szöveges ítélet

Életem első autója egy Suzuki Swift 2000 -es évjáratú autó volt, melyet nagyon imádtam. Nem hagyott soha cserben, megjártam vele Horvátországot 2-szer, egyszer 3 fővel és egyszer 4 fővel. Egyszerűen imádtam a kisautót.
Elérkezik mindenki életében az a pont, mikor szeretne egy kicsit modernebb, biztonságosabb autóba átülni, vezetni és a sajátjának mondani. Így jött el az az idő, hogy lecserélem kis autómat, autónkat.
Fél évig jártuk a kereskedéseket, magánszemélyeket. Konkrét elhatározásunk nem volt, néztünk Ford Focus-t, Ford C-max-ot, Opel Astra H-t, de rátaláltunk erre a gyönyörű csodára, a Mazda 3-ra.
Egy álom vezetni, nagyon kényelmes, bőven elférek benne (mondjuk csak 180 cm vagyok), belülről tágas, rengeteg praktikus kis hely van benne. Úttartása nagyon jó, nagyon könnyű kezelni. Ami nagyon meglepő volt számomra, melyre egyáltalán nem számítottam, hogy ilyen jól megy, jól gyorsul főleg alacsony fordulaton.
A terv nagyszerviz előtt egy mazda alufelni garnitúra és egy B' oszloptól hátrafele egy fóliázás lesz. DE ezt megelőzve a héten alvázvédőztetem, alvázvédőzöm.

Egyenlőre csak ennyit tudok írni, ismerkedem még az autóval. Amint lesz egy picivel több tapasztalatom, azonnal bővítem az ítéletem.

Hibalista

- Őszintén megmondva egy hónapja van meg az autó. Ausztriából behozott, mely látszott is rajta (egy - két alkatrészt cserélni kellett rajta,de ami érdekes volt rajta, hogy nem rohadt a kasztni). - Olajteknő (lemezes, nem alumínium) elrohadt - 19.250 HUF - Kuplung olaj cső (hidrulika cső) acél része elrohadt egy darabon, melyet ideiglenesen javított a szerelő (réz csővel pótolta) - ingyen - Ezt a csövet sajnos sem bontóban nem adnak, sem utángyártott alkatrészként nem kapható, így gyári alkatrészt kell megvenni, mely ára 34.000 - 40.000 HUF között mozog. - A kötelező nagy szervízen kívül még nem kellett mást költeni az autóra.

Ide hordtam szervizbe

Maszek szerelőhöz vittem 173 000 km-nél, de mivel a kocsinak megszakítatlan szervíz története van, így a 200.000 km-es szervízre márkaszervízhez fogom vinni.173 000 km:Cserélve lett az olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, motorolaj, fékolaj nem lett cserélve, mert az nem volt még régi benne. A váltó olajat szeretném még lecseréltetni. Vezérműlánc nem lett cserélve, több szerelő is meghallgatta, megnézte, és mondta, hogy nem szól, szépen jár stb, így azt hagyom későbbre.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 173000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4001
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift 1.3 GLS Sport Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2003 (2003)

További ítéletek (115 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)