A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Iv (1989-1994)

323, 323f Iv 1.8 SOHC 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Sportos családi kupé

Szöveges ítélet

Életem első autója, soha nem adom el nagyon megszerettem. Vásárlása előtt már néztem német autót, franciát és más japán. Sajnos nem igazán sikerült tökéletes darabot vásárolni a motor nem volt megfelelő állapotban de ezzel tisztában is voltam viszont felszereltsége nagyszerű légzsákon kívül minden benne van ami egy mai gépkocsiban is(legalábbis nekem több nem kell). Nézzük mik ezek: ABS, el. ablakok(elöl,hátul), el. tükrök, szervókormány, manuális klíma, ajtókban kis lámpácska, csomagtér az utastérből nyitható. A motor felújítása után tényleg pazar lett a gépjármű addig is szerettem, mert elment mindenhova sérülten is, nem kellett volna teljes motor felújítás csinálni de így jobban megérte legalább most még 10 évet kibír. Más csinálgatni való nem nagyon volt rajta kuplungot kellett cserélni. Mindezek melett kényelmes főleg a gyári sport üléses 1.8 motorhoz az dukálna de majd később az is kerül bele. A motor kellően erős 103LE, 148NM én személy szerint városban használom és itt kicsit többet eszik de megéri nem 500Le sportkocsi de igen élvezetes tud lenni mivel könnyű 1035kg. Kívülről is csodálatosan szép nagyon megfogott. Hosszú gépháztető, lapos, alacsony, bukólámpák de mégis úgymond család barát 5 ajtós bár ki be szállás nem a legkönnyebb dolog mert mélyen vannak az ülések. Lassan mindenki azt hinné hogy hibátlan gépipari csoda de sajnos nem. Megvannak a maga kis apróságai, korral jár a műanyag elemek leginkább az A oszlop takaró műanyag törik el ez gyakorlatilag típus hiba és hiánycikk nehezen lehet hozzá jutni és drágán, beltérben is megadja magát a közép konzol keret általában de ezt lehet cserélni olcsón. A patentek hajlamosak még törésre mikor szétszedi az ember a belsejét de pár szár forintért az összes patentet ki lehet cserélni kis idő ráfordítással. Az elektronika még 17 éves korában is tökéletes minden úgy működik ahogy kell csak a hátsó ablak spricc nem bár szerintem ez csak nálam hiba vagy legalábbis nagyon ritka. A bukólámpa szokott néha még butáskoni hogy nem nyílik fel bajusz kapcsoló elfordításra de szerencsére van rá egy külön gomb és arra mindig nyílik/záródik. Más hibája nem nagyon jut eszembe.. meg kell persze nézni rendesen mielőtt valaki ilyet akarna venni mert nálam is kellett futóművet állítani ette a gumikat rendesen. Olaj nagyon fontos dolog csak a gyári Castrol 10W-40 vagy Valvoline nekem is az olaj tette tönkre a blokkot( rossz minőségű Shell-es volt benne). Néha izzót kell cserélni de ez öreg autóknál megszokott de nem nehéz és nem is időigényes mint egy Megane-ban. Lassan véget is ér a mesém nagyon többet nem tudok mondani a kocsiról. Én nagyon szeretem vásárlástól számítva csak a kuplung és a motor javítás volt nagyobb tétel egyébként átlagos fenntartási költsége van. Rozsdásodásra hajlamos még az ajtók alsó része és a küszöb. Itt a vége.

Hibalista

- Kuplung csere - Mazda márka szerbízben - új gyári alkatrész - 70.000 Ft - Motor felújítás - 200.000 Ft

Ide hordtam szervizbe

Makrai Motor

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Mazda Márkaszervíz

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1992
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 146000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? RX-8
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Iv 1989

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

a ferdeszemű

323, 323f Iv 1.6 i - 1994
2009.02.20 100000   -

1,6 os Villám!

323, 323f Iv 1,6 16v - 1990
1999.11.30 10000   -

2 személyes öröm autózás télen-nyáron

323, 323f Iv 1,8 4wd - 1991
2008.08.09 35000   -

323 F(antastic)

323, 323f Iv 1,6 FB - 1991
2007.10.21 60000   -

323F: A megbízhatóság

323, 323f Iv 323F 1.6 i 16V - 1990
1999.11.30 60000   -

A Mazda az Mazda...

323, 323f Iv 1.6 8v - 1989
1999.11.30 328000   -

A hűséges és harapós öreg Szamuráj

323, 323f Iv 1,3 16v - 1990
2015.03.08 130000   -

A japán kamikaze, ami gyaláz!

323, 323f Iv 1.6i BG - 1994
2008.01.25 40000   1,0

A megbízhatóság mintaképe

323, 323f Iv 1,6 16V - 1991
2008.07.08 422000   -

A típus!

323, 323f Iv 1.3 family 3a. - 1991
1999.11.30 30000   -

Abszolút megbízhatóság

323, 323f Iv 1.6 - 1993
1999.11.30 30000   -

Az uj szagu 18 eves 323 F

323, 323f Iv 323 F 1.6 - 1991
2009.05.21 340000   -

Bevált darab

323, 323f Iv 1,6 - 1991
1999.11.30 40000   -

Csak Mazdi

323, 323f Iv 1.6i - 1991
1999.11.30 100000   5,0

Drágaszágom: Zoom-zoom

323, 323f Iv 1,6 16V - 1991
2008.01.08 17000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)