A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Nova (1981)

Nova 1.3 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

VFTS kistesója

Szöveges ítélet

Amikor megvettem a vasat, teljesen széria állapotban volt. előző gazdája vigyázott rá,nem volt lelakva hála istennek!nem az első Lada vételem volt tehát már megvolt az átalakítások listája! 1:futómű. kemény gátlókat kapott,szilentek,rugók,gömbfejek cserélve.így sokkal stabilabb,a gép ! alapban utálom ha kanyarban nyúlik-nyeklik a vas!
Sajnos csak egy évig örülhettem neki mert el kellett adnom! azóta is sírok utána! 316 vezérműtengely,jeladós gyujtás,60 as kipuf rendszer, sírós váltó,kagyló ülések, szóval full rally feeling! az átépítés közel 1 millió forintba fájt! 300 ezerért sikerült eladni!! TEHÁT EGY JÓ TANÁCS: HA LADÁT ÉPÍTESZ,ÖRÖK DARAB LEGYEN!!! egyébként már keresem az utódját! nem tudok nyugodni! ha valakit egyszer elkap a LADA feeling úgy igazán vagy ha látott már rally-n egy igazi rally Ladát ( VFTS és tesókái) az tudja miről beszélek!! tehát bátran ajánlom mindenkinek!! sok sok odafigyeléssel és gondoskodással igazán jó és nem hétköznapi autó faragható az alapjaiban sem túl rossz Ladából!! elég sok más tipusú autóm volt már de a ó kis kocka Ladát mindíg visszasírom!!

Hibalista

- mindíg más. a gyengéje: fékmunkahengerek,kuplungmunkahenger,gömbfejek,szilentek

Ide hordtam szervizbe

saját magam szervizeltem

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 90000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 17 l
Előző autója? uno turbo Következő autója? LADA 2107
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Nova 1981

További ítéletek (208 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

1 Autó, nem több, nem kevesebb.

Nova 21053 1.5 - 1993
2009.03.02 20000   4,0

"A mondából legenda lett,a legendából mítosz"

Nova 1.5 - 1989
1999.11.30 105000   5,0

"Killing Machine"

Nova 1300 - 1985
1999.11.30 132000   3,0

"Küldős zsiga"

Nova 1.5 - 1992
1999.11.30 45000   3,0

1030kg vas

Nova 2107 limuzin 1500 L - 1986
1999.11.30 26000   -

1300 s, a Vörös Október, alias VOKI

Nova 2105-1300s - 1984
1999.11.30 0   -

1500-as kocka, a bivaly

Nova 2107 - 1994
1999.11.30 53200   -

2 in 1 városálló és terepjáró

Nova 21053 - 1993
2009.01.26 45000   -

20 éves korára jobb, mint az új

Nova Sedan - 1986
1999.11.30 20000   -

2105-2107 az elpusztíthatatlan

Nova 2105-1.6 / 2107-A6 - 1986
1999.11.30 40   1,0

2105-ös Lada "kis köbcenti, nagy élvezet"

Nova 1300 - 1988
2009.01.03 30000   -

2107 - RW a legjobb

Nova 1,5 L :-) - 1987
1999.11.30 50000   -

2107-es ügynök, jelentkezz!!

Nova 2107 - 1989
2008.09.23 150000   -

86-os csoda járgány

Nova 1500 - 1986
1999.11.30 20000   -

A 66 ló vonta szovjet csodahintó :)))))

Nova 1300S - 1987
1999.11.30 20000   1,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)