VFTS kistesója
Szöveges ítélet
Amikor megvettem a vasat, teljesen széria állapotban volt. előző gazdája vigyázott rá,nem volt lelakva hála istennek!nem az első Lada vételem volt tehát már megvolt az átalakítások listája! 1:futómű. kemény gátlókat kapott,szilentek,rugók,gömbfejek cserélve.így sokkal stabilabb,a gép ! alapban utálom ha kanyarban nyúlik-nyeklik a vas!
Sajnos csak egy évig örülhettem neki mert el kellett adnom! azóta is sírok utána! 316 vezérműtengely,jeladós gyujtás,60 as kipuf rendszer, sírós váltó,kagyló ülések, szóval full rally feeling! az átépítés közel 1 millió forintba fájt! 300 ezerért sikerült eladni!! TEHÁT EGY JÓ TANÁCS: HA LADÁT ÉPÍTESZ,ÖRÖK DARAB LEGYEN!!! egyébként már keresem az utódját! nem tudok nyugodni! ha valakit egyszer elkap a LADA feeling úgy igazán vagy ha látott már rally-n egy igazi rally Ladát ( VFTS és tesókái) az tudja miről beszélek!! tehát bátran ajánlom mindenkinek!! sok sok odafigyeléssel és gondoskodással igazán jó és nem hétköznapi autó faragható az alapjaiban sem túl rossz Ladából!! elég sok más tipusú autóm volt már de a ó kis kocka Ladát mindíg visszasírom!!
Hibalista
- mindíg más. a gyengéje: fékmunkahengerek,kuplungmunkahenger,gömbfejek,szilentek
Ide hordtam szervizbe
saját magam szervizeltem
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 17 l |
Előző autója? | uno turbo | Következő autója? | LADA 2107 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
