A szovjet ipar szidasa biztos meleg kocsibol
Szöveges ítélet
Az utolsok kozt importalt 2105-os volt. Az uj autora hitegetessel kb 4 honapot vartunk.
A ladaktol megszokott igenytelenseg: elektromosan ivanek nem tudnak kiemelkedot nyujtani.
A regi ezerocsihez kepest meglepo karpitozottsag fogadott. Bar nekem a gumiszonyeg jobban tetszett,azt konnyebb volt takaritani.
Gyertyacsere pl azonnal az 1. benzinkutnal.
Azert az arert viszont egy fel maruttit se kaptunk volna...
Ukran baratainknak sutottuk el duplaaron,ugyhogy jo befektetes volt:-)
Hibalista
- Index-automata
- Ajtokilincsek tortek mint a gyufaszal-mua cserelve ruszki aluminiumra
- A jobb hatso ajtot sohasem sikerult egy sikba hozni a karosszeriaval
- Hutolyukadas
- Ablakmosotartaly repedese(nem fagyott szet)
- Ablakmosomotorok csereje
- Az ovfeszito rendszersen beragadt, kihuzni se lehetett( a hiba javithatatlannak bizonyult)
Ide hordtam szervizbe
Garancialis szerviz, Szeged, ma mar VW kereskedes,akkor Hungarolada.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | Opel Astra |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |