Jó ez, csak bátran kell vele menni!
Szöveges ítélet
:: 2006 nyár ::
Egy-két dolgot lefestettem, kész a belső, kapott egy sportdobot, ki se akarok belőle szállni.
Imádom a hangját, azt hogy hátsókerékhajtású, hogy mindent érezni lehet benne. Nem is csodálom, hogy az új autókban sokan elalszanak vezetés közben, a szervók megölik a vezetési élményt. Ebben minden direkt. (csak a kormány holtjátékát kell néha beállítani, haha)
Imádom, hogy a hasmagasságának köszönhetően nem kell mérlegelni, bele merjek-e menni a kátyúba. Bírja. Mindent kibír.
Hátsókerekest vezetni tanulni, nyírni, csapatni, szóval játszóautónak remek.
Országúton négyes váltóval 150 a vége 5200-as fordulaton. Földúton kettesben bármin átmegy, csak nem szabad elvenni a gázt, és fékezni se muszáj, ellenkormányzás for president!
Amióta megszüntettem a benzinszagot menet közben, perverzül imádom. Egy hibája van, kemény függőséget okoz.
(a képeken még nem a kagylóülések vannak benne!)
:::update 2007 március 8 :::
három hónapja kapott egy 2107 belsőt, meguntam a pőre lemezt, mégiscsak utcai gép. kék padlószőnyeg. rajság.
ugyanekkor kapott egy cd-s fejegységet, egy mélyládát, két erősítőt, négy hangszórót a kalaptartóba, ezeket mindet tegnap szedtem ki, nem vagyok utcazenész, hiba volt ezeket megvenni.. nem illik ehhez a kocsihoz az ordító zene. plusz olyan hangosan zörögnek a dolgok, hogy elnyomja.. fel kell csavarni->torzít.
szóval zene ki, sportkipuff fel, igaz hogy a felrögzítés miatt most a kalaptartót zörgeti a dob motorféknél, de legalább jól megy. majd kitalálok valamit..
pár nap múlva kap egy olajterelős kartert, ezzel a megvétele óta jelenlévő "olajnyomás-eltűnik-éles-kanyarban-mert-az-olajpumpa-alól-kimegy-az-olaj" effektus megszűnik.
lassan ott tartok, hogy vizes úton pontos erőcsúsztatásokat tudok bemutatni, a járókelők riadalmára. érdemes megnézni az emberek arcát, amikor meglátják az úthoz képest ötven fokban elfordulva, hatvannal haladó húszéves zsigulit a szembesávban..
Hibalista
- :: 2006 nyár::
-
- A vétel utáni generáltól számítva semmi komoly javításra nem volt szükség, pedig rúgom kegyetlenül. Ha bármi rendellenes hangot ad, azonnal kivizsgálom az okát, nem várom meg amíg gond lehet belőle.
-
-
-
- :::update 2007 március 8 :::
- még mindig semmi nem romlott el, még mindig ugrom a legkisebb rendellenességre is.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 67200 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Clio (szülők autója) | Következő autója? | fogalmam sincs, talán valamilyen bmw. megbízható legyen, hátsókerekes, sperrdifis, elegáns, és erős. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
