A Suzukik rémálma, a tajga h?se
Szöveges ítélet
Az autó 5 éves korában került hozzánk, megkímélt állapotban. Ismertük a volt gazdáját, így tudtuk, nem veszünk zsákbamacskát.A kocsi nagyon jól viselkedett eddig, remélem ez után sem lesz vele baj. A helykiínálata f?leg el?l nagyon jó, az els? ülések a kagylósított formának köszönhet?en kiválóan tartanak, viszont a hátul ül?knek sem lehet okuk panaszra, hiszen egy 185 centis ember mögé egy ugyanilyen magas ember simán beülhet. A motor kifejezetten jó, a gond az, hogy sok szerel? rossszul lövi be a gyújtást és a karbit, ezért terjedt el az a tévhit, hogy a LADA lomha és sokat zabáló kocsi lenne. Ez nem igaz, a mai csodáknak is gondot okoz, hogy legyorsuljanak egy jól beállított 2107-est. A karbantartása f?leg így, hogy mi szereljük filléres dolog, mindent lehet hozzá kapni, s?t, aki egy kicsit igényesebb, annak elérhet?ek olasz alktrészek is, amik sokkal jobb min?ség?ek az orosznál, igaz drágábbak is. A motor mint már említettem eleve nyomatékos, pörg?s, ám egy kis id?vel és pénzel ez sokkal tovább fokozható. A képeken látható hogy milyen volt és milyen lett, a jelenlegi teljesítménye kb. 100 lóer?. Mindent összevetve remek kocsi, egy családnak is elég, de manapság inkább fiatalok els? autója lehet, jó vételára, alacsony fenntartási költségei miatt, plusz ha érdekli a delikvenst, akár még szerelni is megtanulhat ezen az autón. Állandósult érték egy változó, rohanó világban.
Hibalista
- benzinállásmér?, alkatrészek, mint például a fékpofák, légsz?r?,
Ide hordtam szervizbe
Mi szereljük a kocsit.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 125000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 2107 | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
