A motorikusan bombabiztos rozsdatenyészet :)
Szöveges ítélet
2004-ben vette faterom, belülről akkor is ronda állapotú, vaj szinű, 1989-es Lada 2104-est. A család járt vele a telekre, rendesen meg volt mindig pakolva, bírta a strapát, a motorjának 2008 végéig sosem volt baja, a téli csillaggarázs felemésztette a kaszniját, de a motornak komolyabb baja sosem volt. mindíg valami munkahenger, vagy cső problémája volt. Igazán meghúzatva sosem lett, így a végsebességéről sokat nem tudok mondani. Lehet nagyapásan is vezetni, lehet sportosan is vezetni. 2007 végén apám papírjaival kulcsaival odaadta, és egy 2107-es lett a család új "fuvarozója" , egy rémálom az az autó, elektronika a benzinkúton, és az út közepén adta fel a harcot, meglehetősen kínos helyzetet teremtve :) De maradjunk a 2104-nél, nagyon idegesített az alulműszerezettsége, ezért beépítettem egy fordulatszámmérőt, ennyi a minimum :) (szerintem). A strapát rendesen bírja, 1.1-es 300 kilóval könnyebb VW Polo-kat veri gyorsulásba, szó nélkül tűri a 360°-os fordulásokat, a hasmagassága terephez tökéletes (nem egy niva, de nem is olyan alacsony mint egy kispolák), a csomagtartója eszméletlen nagy, belül hátul is tágas (ellenben a haverom VW Polo-ja egyáltalán nem), elnyűhetetlen családi vagy zöldséges orosz vas, imádtam, imádom amíg kasznija van :) (már nem sokáig) Miután leállítottam a motort, és nem indult, a szerelő nem tudta mit csináljon, szétszedte az alapokig a motort, kis hibákat javította és összerakta (tulajdonképpen paraszt módra generálozta) és azóta (fél éve) semmi baja nem volt, tényleg semmi, az aksi is tökéletes (generátor nem töltötte rendesen) 1 hét után harmadikra indul, és van benne erő rendesen. Ha ilyet veszel, nézz alá mert az alja és a küszöb rozsdásodásra hajlamos, ha megvetted vidd el generálozni, és hálás lesz :)
Hibalista
- Generátor szénkefe, Indítómotor szénkefe, gömbcsukló, benzincső, kuplung (munkahenger - télen repedt el) kuplungtárcsa, hátsó lámpa NYÁK, hátsó teleszkóp(csomagtartó), akksi (zabálja az akksikat), a kasztni (már nem nevezhető annak), fékmunkahenger, kézifék, kipufogót 2 évente hegeszteni kell, 3. hegesztés után csere rengeteg apróság, és egyszer az autót leállítottam, majd nem indult, szerelő sem tudta mi baja, de megcsinálta ;)
Ide hordtam szervizbe
" Imre bá´ ", Tököl, Állomás utca 5-10 körül, maszek 72 éves szerelő, nem néz le, korrekt munkát végez, iszonyat olcsón, mindenkinek ajánlani tudom (zöld emeletes ház, udvarán Renault 4-ről megismerhető)
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
BP VIII. Ker, Karácsony Sándor utca, autószerelő műhely, korrekt munka, bár Pesti áron dolgoztak :)
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 2101 - ez is fateré - rémálom | Következő autója? | Renault 5, Lada Samara, Lada 2107, VW Golf II, valamelyik biztos ;) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
