Nekem teccik
Szöveges ítélet
2005 július közepén vettem át, mostanra (2005dec) 13500kilaméternél járok. Én nagyon szeretem, imádom vezetni, a formája is rendben van. Nagyobb kategóriás autót akartam eredetileg, de most erre volt keret, ezzel az akcióval pedig ami nyáron volt, a felszereltség is teljesen rendben. Sima Ghia felszereltség +CD-s 4hangszórós egység. Ezt a hifi dolgot elöször sajnáltam -jó lett volna valami mp3as cucc- raktáron lév? autó volt, nem variáltam, de végülis nagyon tetszik, nem vagyok vájtfül?, szerintem jól szól. Talán egy ABS nemártott volna ha már a Ghia a legjobb felszereltség.
Szóval kisautó lett, de nem sajnálom, legtöbbször elég. 80-90%ban egyedül használom, a maradékban "bulimobil", akkor sz?kebb. 190cm vagyok,nekem kényelmes, és ha kell mögöttem is egész jól elférnek. Mondjuk én kevésbé vezetek "fekve" mint a legtöbb ismer?söm. A csomagtartó nekem elég, ha még 4 havert bepakolok akkor már sz?kebb. 5 ember hosszú hétvégére való cuccát azért bele lehet nyomni.
Egyvalami nemteccik, mostanában (f?leg hidegben, és rossz úton) meg meg szólalnak a m?anyagok.
A kormányrázás, amit?l a Fiestás fórum zeng, engem szerencsére elkerült, mind nyári, mind téli gumival. Apropó gumi+futóm?: szerintem ez is nagyon a helyén van. Nyáron szerpentineken nagyon élvezetes, de a multkor volt szerencsém havas, jeges szerpentinen menni. Amikor kiszálltam hogy megtoljak egy kolegát, hanyattestem. Akkor esett le hogy én ezen az úton csapattam 50-70-nel. A motorra ismét azt tudom mondani hogy nekem elég. Autópályán még nemvoltam (errefelé nincs - nem is fogok gyakran menni), országúton 110-120 körül járok. A terhelést természetesen megérzi, de szerintem sokkal többet nem lehet várni egy (nem a legcsúcsabb) 1.4es benzinest?l.
Sikerült egy minimális sérülést ejteni a fényezésen, nem feltün? helyen. Az ajtó alsó éle ült fel egy magasabb patkára. Az egész ajtót emiatt nem akartam újrafújatni, de valamit mégis csinálni kellett vele, ne rozsdáljon. Bementem a debreceni szervízbe, ?k is mondták hogy vagy úrafújás, vagy ecsetes-hiabajavítós megoldás. A hibajavítósra gondoltam eredetileg is, pár nap mulva 10 perc alatt, ingyen megcsinálták, ami szerintem a pozitív.
Szummaszummárum: nagyon-nagyon szeretem!!! :-)
Ha lesz még tapasztalás, majd megírom.
-------------------------
2006 okt.: Mostanra 28500 km-nél járok... semmi bajom nem volt vele... Néha remegnek a műanyagok, de nem vészes... hiába a jó magyar utak.
Imádoooommmm!
-------------------------
2007 junius: 42500 km-nél járok (most egy kicsit lassabban gyűlt a km, pár honapig külföldön voltam, addig alig ment)
Elcsaptam egy macskát kb 80al, a bal elsö ködlámpa alsó tartófüle letörhetett (a másik 2 még tartja rendesen) ez jelenleg megoldásra vár. Amugy semmi gond nem volt vele.
Autopályás tapasztalás is van már, 140 körül (~3800at pörög) még türhető a hang is, és a fogyasztás is. Végig klimával 7.5-8 között evett.
A második kötelezö szerviz (is) kb 35e HUF volt.
Szóval minden OK, semmi baja, és még mindíííg imádooomm :)
----------------------
2007december
Immár átfordult 50000 km-en...
mostanában már volt pár negativ dolog, bár lehet egy részük csak engem zavar, és nem komoly:
-elcsaptam egy őzet... de szerencsére kicsi volt és alákeveredett.... igy meg sem látszik!!! Az elején a fekete műanyagok hajoltak be, vagy pattantak le, de mindent otthon vissza tudtunk igazitani, pattogtatni. Alánézve azért látszik h egy pár rögzitő fül eltört, de igy is ottvan az az egész lökháritó-spoiler stabilan. Valamint a hűtőre hajlott rá kissé a klimahűtő. nem csöpög, semmi bajt nem vettem észre, bár mostanság hideg van, a klima működése igazán csak tavasszal fog kiderülni.Letört még két műanyag, ami a hutöventillátor és a spoiler közt van... gondolom az tereli a levegöt... 6-6ezer ft lenne a két kis műanyag, egyenlöre elmegy nélküle... (szervizben is mondták, télen ugyse lesz gond a hütéssel)
-szintén hidegben a szervoszivattyú elég hangos... olaj van benne, müködni-müködik rendesen, mások szerint csak én vagyok túl érzékeny fülű...
-a ventillátor 2es fokozattól fölfelé néha sipol....
-hidegen eröltetni nem akarom, ezért kinlodok néha az 1esbe ill a hátramenetbe rakással, de csak hidegben.... Mások szerint ez sem komoly...
Lehet elsöre ugytünik sok bajom van, de nem gondolom h nagy baj lenne vele, ezek alapvetöen aproságok. Elvisz bárhová, imádom vezetni, nem sokat fogyaszt, nagyon jólérzem magam benne. Szoval még mindig szeretem!!!
Hibalista
- eddig semmi
- -----------------------
- Kb 1 héttel az ítélet írása után (2005 dec) kontakthibás lett az ablaktörl?-bajuszkapcsoló egyik kapcsolója. Aztán teljesen meg is halt. (nem tudtam tisztítófolyadákot spriccelni az els? szélvéd?re).
- Garanciában cserélve (kb 5 perc meló, 10 perc papírmunka :-)
Ide hordtam szervizbe
Nesztor Szolnok
egyszer voltam eddig ott (a szervízbe), semmi extra, szerintem alaposan (és gyorsan) átnézték, olajcsere, stb
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Auto-Eskort Debrecen
Lásd fényezéses story,
de amikor el?ször bementem érdekl?dni, egy nagyon unszimpatikus ember, unszimpatikus módon igazított útba.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 1500ös kockalada (családi) | Következő autója? | még nemtudom (egyenl?re nem akarom lecserélni) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
