A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Fiesta (2001-2007)

Fiesta 1,4 TDCi Ghia 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható olajos

Szöveges ítélet

Az autót 2002-ben vettem, 3 ajtós, akkori legmagasabb felszereltséggel. Meg vagyok elégedve vele, sok apróságon kívűl semmi komoly problémám nem volt.

Elöl kényelmes, sok hely van, a nagy ajtók előnye, hogy nagyon jól ki lehet látni oldalra, kicsit hátra is, hátránya, hogy megfontoltan szabad csak kiszállni. Hamar le lehet ütni az ajtó széléről a festéket.

Hátul meglepően nagy hely van, bár picit problémás a beszállás, ugyanis az első ülésnek csak a támlája dönthető előre. Csomagtartó nem nagy, de nem is az a kategória. Hátra kilátni elég bajosan lehet, szerencsére nem nagy autó, így nem akkor probléma. Sajnos a tükrök kicsik.

Motor, váltó szerintem kíválló, jól húz, keveset eszik (4,5-5l/ 100km (2008 IX: ez azóta megváltozott mostanában inkább 5-5,5 - de azóta jóval többet járok városban), városban keveset járok, pályán 130 körül megyek, de 5,2 volt amikor 4-en csomaggal 140 utazóval, klímával mentünk nyaralni), egy kicsit karcos hangja van. 3000 fölé forgatni felesleges, ereje nincs viszont hangos és sokat eszik. Valójában a motor legnagyobb hibája, hogy 1500-2500-ig van ereje alatta felette semmi, úgyhogy váltogatni sűrűn kell. Szerencsére a váltó kimondottan jó, közvetlen, pontos.

A futómű szintén etalon lehetne, ha egy picit kényelmesebbre hangolják, sajnos az úthibákat elég rendessen érezni, de legalább nagyon stabil. Kanyarokban verhetetlen, egyenesfutása is jó, gyári kerekekkel (14") nem megy az úthibák után. Télen is kimondottan semlegesen viselkedik.

Nagyon megfogott, hogy minden határozottan működik, nem akadozik, de nem franciásan túlkönnyített. A kapcsolókat kapcsolni kell, nem csak rálehelni. Ugyanez vonatkozik minden másra is, tehát ilyen a váltó, a kormány, a kilincsek, az ajtók. Érezni, hogy van anyag benne. Nagyon racionális, átlátható, megérthető minden.

Beltere kisautós, az enyém fekete belsőt kapott, legközelebb biztos világosabbat választok.

Apróságok:
ajtók nyikorogtak , nem szeretik a pesti utakat, szervízben megoldották.
az említett izzó.

Hibalista

- 40000km:
- semmi komoly, a kötelező szervízeken kívül csak a bal olvasólámpa égett ki, 36Ft-ért cserélték. :) Azóta kiégett a féklámpa izzó és a lent említett ülésdöntő mechanika
-
- 55000km:
- Időközben belekerült még egy pár km, így most már 55000 is túl vagyok. Továbbra sem hagyott cserben. A féklámpát is cserélni kellene, de egyszerűen nem szedhető szét otthon. Ez azért bosszantó!
-
- 60000km:
- Update: Túlvagyok a 60000-es szervízen is, féklámpa izzó cserélve meg a szokásos dolgok. Plusz elromlott a hátsó ülések kioldó mechanikája (az a kar, amivel le lehet dönteni a hátsó üléseket) ezt 5000-ért javították. Úgyhogy 70000Ft volt a szervíz.
-
- 70000km:
- komoly hiba még mindig nincs (remélem ez így is marad) bár a központi zár valamelyik érzékelője hibás lehet, mert 1-2 napon keresztül mindig nyitott ajtóra figyelmeztetett, aztán elmúlt. Légkondi hűtőgáz elpárolgott, pótolni kell.

Ide hordtam szervizbe

A márkaszervíz rettentő drága, budapestiek flegmák is.

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Ajánlani tudom az esztergomi szervízt. Gyorsak, pontosak, megbízhatóak.
Időközben találtam egy Budapesti szervíz is, ahol megfelelő színvonalon és megbízhatóan, jó áron dolgoznak: Ford Donkó XI. ker. Sajnos nem hivatalos márkaszervíz, de őket megszégyenítően értenek a Ford gépekhez.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Alfa 33 Következő autója? csak japán autót, ami japánban készül - tippek?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Fiesta 2001 (2005 - 2008)

További ítéletek (336 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Sportos kis dög

Fiesta 1,6 sport - 2005
1999.11.30 3000   -

"Dodo", a kedvenc

Fiesta 1,4 16V - 2003
1999.11.30 60000   -

"Szeretem is, meg nem is"

Fiesta 1.3 ambiente - 2003
1999.11.30 26000   1,0

"Szivatóval" indult most lett kész

Fiesta 1.4 Ghia 2006 - 2006
1999.11.30 14500   -

...mert ez MŰANYAG!!!

Fiesta 1,4 Fresh Plus - 2008
1999.11.30 3500   2,6

1.4 16V - Nekem gyártották

Fiesta 1.4 - 2007
2016.12.04 4000   -

1.4 tdci 2004. 90000 km után

Fiesta 1.4 tdci - 2004
1999.11.30 90000   5,0

1.4TDCI másként

Fiesta 1,4 TDCI Ghia + chip - 2004
1999.11.30 98000   2,5

100 fekete csikó

Fiesta 1.6 Ghia - 2006
1999.11.30 850   -

1600 köbcentis fekete párduc

Fiesta 1,6 benya - 2007
2009.10.29 66200   5,0

3F autó - Ford Ficere Fiesta

Fiesta 1,4 TDci Fresh - 2005
1999.11.30 237   -

3F-es kivétel ami erősíti a szabályt: Dzsézön a babakék lakókocsi

Fiesta 1.3 Duratec 8V ROCAM - 2005
2019.08.26 30000   -

68 loeros kis kocsi

Fiesta 1,4 TDCI Platinum - 2008
2011.02.23 22500   -

80 fekete ló

Fiesta 1.4 GHIA - 2005
1999.11.30 4000   -

80 lovas béka

Fiesta 1,4 Ghia - 2003
2009.11.05 7000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 23

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)