Ez az UNeeYoo, -nem kívánom senkinek-
Szöveges ítélet
Kezdem a jóval eleinte nem ázott be annyira,csak egy kicsit a vezet? oldalon az ajtó tömít? guminál. Mostmár alulról is beázik es?s id?ben. Egy kicsit FELESLEGESen megcsinosítottam, és jó "feeling" érzet volt.
Édesanyám a szép színe miatt , szerintem méregdrágán megvette(240000.-) , amely félév után úgy kifakult hogy még a legmárkásabb polírpasztától is csak fehérebb lett. Ja egyébként meggybordó volt. Rámhagyta. Én szívtam vele.
Kezdtem rögtön egy motorfelújítással, mert nem üzemagyag fogyasztást mértem hanem olaj fogyasztást! Alíg lett kész, máris jött a következ? probléma, elektronika kaputt! Télen kellet szembesülnöm a rossz termosztáttal, két várossal kellett arréb mennem hogy legyen f?tés. Közben a kipufogó kiöml? öntvényem is megadta magát, vagy már xar volt , ezért 100km-enként kipufogó tömítést kellet csinálnom.
Ez még a mai napig így maradt, mert egy új öntvény ára vetekszik egy használt UNOéval. A zárak is tönkrementek.
Nyáron a h?t?m is elrepedt. Majd jött a nagy probléma, amivel egy évig szenvedtem. Elment a hajtás a szekérböl. 70km/h felé nem ment, vagy ha mégis hirtelen elkezdett racsnizni. A váltóm egyenesen zabálta a csillagcsapágyakat. kb.:2havonta kellet cserélnem. Nem tudtam eldönteni hogy beadjam bontóba vagy használt váltót vegyek, de inkább kiadtam megint 20e-t minthogy 10e-t kaptam volna érte. Tehát meguntam és vettem egy komplett váltót. Ebb?l meg elfolyt az olaj. Az ülléseket el is felejtettem, azokat már kezdetbe kikellett cserélnem, meg egy új kárpitott kellett készíteni az egész autóba. Teljes fékfelújításon ment keresztül a fityó, de még igysem az igazi.
De túl ezen a sok rossz dolgon, mostmár van egy teljesen felújított autóm...most egy darabig kibirja...
De vannak jó tulajdonságai : 2.-ba 100km/h sebességet el lehet vele érni
4.-be pedig 140km/h
Ezekért cserébe megusztam 4-4.5Literes fogyasztással, de inkább lett volna 8-9Liter csak ne kellett volna rákölteni ennyit.
De egyébként mostmár ELADOm, csak hobbyszinten újjítottam fel, ha valakit érdekel elbootholhatjuk...
Hibalista
- komplett motorfelújítás, teljes fékfelújítás(munkahenger),
- világító és jelz?berendezések, zárak, lengéscsillapító, futóm?,
- kipufogó torok, kipufogó rendszer, csillagcsapágyak a váltóban, váltó, ablaktörl?motor, önindító, tápszivattyú, termosztát, üllések, gyujtáskapcsoló, KASZTNi.
-
Ide hordtam szervizbe
magam és faterom(autósz.)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
-------------
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 270000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | BMW 318TDi |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.7/10) |
