A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Scudo (2006)

Scudo Multijet 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Panorámás műszaki roncs

Szöveges ítélet

Több mint fura ez a valami. Egy úton vezettem, Budapest-Veszprém megyei falu, megrakva dobozokkal, szekrénnyel, mi az anyámmal.
2000-2400-ig hangja nincs a Multijet motornak, de ereje se túl sok. 2500-nél viszont felkel, és megy mint az ökör, megrakva is, ez egy jó pont. Tükrök nagyok, szélvédő dettó, kettő együtt házi mozival ér fel, olyan jó a kilátás. Kormány pontos és annyira nehéz/könnyű tekerni, hogy kényelmes és biztonságos is legyen. Hangszigetelés ellenben nincs, meg úgy az ablak szigetelés se túl sok. Ajtó hajlamos zörögni (furgon verzió, nem ember szállító).

Eddig nagyjából viselhető az összkép, kívülről se csúnya, de itt jön a fekete leves. A váltó + kuplung. Utóbbi furám fog, leginkább ott ahol nem kéne, és betonkemény. Váltó: 1-es nagyon rövid, 10km/h-nál gyorsulás átmegy negatívba, szélvédő kifejel. 2-estől jó a hosszúság, és élhető, érdemes néha innen indulni.
Cserébe a fokozatok között olyan szűk, hogy 3 helyett 5-be, 3-ből 4 helyett 2-be vagy 6-ba simám lehet váltani. Nagyon hamar meguntam egy út alatt is, így elkezdtem kihagyni fokozatokat, félig-meddig akaratlagosan.

További probléma: műanyag minden mennyiségben, hangrendszer van de inkább ne lenne, tetszhalottnak is rossz, fedélzeti computernek nevezett valami dettó. Ami lifeghet az lifeg, ami zöröghet az zörög. Valszeg rátett egy lapáttal hogy párszor már kapott, mielőtt egy útra beleültünk.

Országúton, 80-90 között jó, ott köszöni minden OK.

Hibalista

- Váltó alapból katasztrófa, hangszigetelés nem is volt

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2015
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Scudo 2006 (2007 - 2007)

További ítéletek (25 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

2 tonnás éhenkórász, hegymászó bajnok, és tolató művész

Scudo 2.0 Diesel (120 LE), 9 üléses long - 2008
2010.04.20 10   4,5

A feltámadó Fiat egyik megtestesítője

Scudo 1.6 multijet - 2006
1999.11.30 8000   -

A gyors kis olasz

Scudo 2 Mjet - 2007
1999.11.30 24000   -

A külső nem minden

Scudo 2.0 Multijet 120 - 2008
2011.02.01 36000   -

A lomha 120-as

Scudo 120 Multijet - 2009
2011.12.21 79007   2,0

Air force 1

Scudo 2.0 jtd 120 le family - 2007
2007.10.22 7800   2,0

Fiat taxi

Scudo 2.0 Multijet - 2007
2007.10.27 4000   -

Fiat taxi

Scudo 2.0 Multijet - 2007
2007.12.08 15000   2,7

Fiat taxi/4

Scudo 2.0 mjet - 2007
1999.11.30 136000   -

Fiat taxi5

Scudo 2mjet - 2007
2009.02.15 170   1,0

Igazi jóbarát

Scudo 1.6 MULTIJET - 2008
2008.05.06 1800   -

Luxusbusz a nagycsaládnak!

Scudo 2000 140 MultiJet L2H1 - 2008
2008.03.19 0   -

Multifunkciós családtag

Scudo 140 MultiJet - 2008
2010.01.03 20000   -

Nagszeru csaladi doboz

Scudo 140 Multijet Executive - 2010
2010.10.26 4000   4,3

Nagy, de fürge

Scudo 2.0MJET - 2007
1999.11.30 49000   -

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)