A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Scudo (2006)

Scudo 2.0 Multijet 120 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A külső nem minden

Szöveges ítélet

Minden nap városban használt autó,egész nap megy,embereket szállít.Ez a munkája.
Ami tetszik:
Kívül-belül szép autó,nagyon sok szempontból praktikus.Rengeteg tároló rekesz az utastérben,minőségi sugallata van az egész autónak.Nagyon meglehet szeretni,méretéhez képest a fogyasztása kiváló!Súly elosztása jó,hossza ellenére nem érezni annyira azt az általános fenékdobálós jelenséget,emiatt gyorsabb kanyarvételeket is támogat.A futómű szépen nyeli el az úthibákat.A 6-os váltó pontos,jó az áttételezése.
Ami nem tetszik:
Az autó egyáltalán nem tartós,rengeteg a típushiba ami mindnél kifog jönni csak használati mód kérdése,hogy mikor.
A futómű alul méretezett ehhez a 20 mázsás önsúlyhoz,emiatt rendkívül érzékeny pontja az autónak.Rengeteg az elektromos eredetű hiba,de ez nem egyedi jelenség a Fiat-nál.Az árak minden javítási tekintetben magasak így nagyon hamar megutáltatja magát az autó.
A szerviz intervallumok nagyok,de a motor hamarabb megeszi az olajat,bár nem minden olajat eszik ugyan úgy.Hideg időben kevés a fűtés,de az olajkályha ami rásegít az a 8.3-ból 10 literes fogyasztást csinál.
A beszállás idősebb korosztály részére nagyon nehéz,az autó hasmagassága alacsony de a bejutáshoz nagyon magasra kell mászni.
Hátsó üléssorra csak ülést döntve lehet bejutni így tovább nehezítve a beszállást.2000-es fordulat alatt a 120-as MultiJet rendkívül gyenge,bejáratás után valamit javult, de hatalmas a turbó lyuk.
Az autó majdnem minden héten megy a szervizbe,megbízhatóság ezzel kilőve.
A fékbetétek 18ezer km alatt totál elkoptak.Téli időben ha a kézifék befagy sehogy nem lehet megindítani,az autó mozgásképtelen is lehet.





Hibalista

- 9000km-stabil rúd csere garanciába - 18000km fékbetétek elkoptak,csere - jobb elektromos tükör motorja meghalt(zárásra csukódik,nem kikapcsolható) - vezető oldali zár tönkrement,csere - jobb-külső féltengely csukló megadta magát - jobb első keréknél abs jeladó tönkrement - befecskendezési rendszer hiba hiba előzés közben megfogta az autót,magától megjavult mire szervizbe ért - vonóhorog csatlakozónál elektromos panel miatt az index rendszeresen begyorsul (csatlakoztatott futót érzékel) - tolató radar ugyan emiatt csak ritkán működik - vezető oldali ablak emelő szerkezet meghibásodott - vezető oldali ülés deréktámasz nem működik - fényszóró izzók majdnem egyszerre haláloztak - - - - - -

Ide hordtam szervizbe

Fiat Márkaszerviz

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Hiace Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Scudo 2006 (2007 - 2007)

További ítéletek (24 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)