A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2003-2010)

5 520D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagyképü traktor

Szöveges ítélet

Nos irtam mar egy iteletet korabban akkor egy c merci volt a tema ez azomban mas teszta.Az auto eloeleterol nem sokat tudni, egy nemet vallalkozase volt tolluk vettuk meg 300000 km-el de ne rohanjuk enyire elore. Szoval az autoval heti 1200 km-et mentem 2 honapig egyfolytaban. Mar akkor gyanus volt mert 300 km utan egy liter olajat kellet utantolteni de magyarosan nem torodtem vele hisz nem az enyem volt meg aztan a nemet is tudta hogy valami nem okes.Miutan tobb olajat fogyasztott mint uzemanyagot kezdodtek is a problemak.Eloszor nem volt teljesitmeny eses ezert ki is tapostam a belet az autonak egyik este jott is a hidegzuhyan a varosba beerve halk cicerges jott a motorterbol kesobb ez erosodott es ezzel forditott aranyban a teljesitmeny zuhant.A hozzaertok mar sejtik a hiba okat... igen a turbo meghalt (illetve kettetort a tengely).Masnap reggel nyomta is ki a feher füstot a kipufogon, szerintem az Egri ostromnal lehetett hasonlo.Ezutan uzemanyagot nem volt hajlando fogyasztani mert olajjal mar boven jol lakott.Levontam a konzekvenciát... ez nem az allando 230 as tempora valo.Szoval ott alt ez a szurke kombi egy felteheto turbo hibaval.Jo vetelnek tunt igy elsore meg masodikra meg aztan meg tovabb.... Az ara tenyleg jo volt.Es a szoporoller kezdodik. Trelerezes 370 km nemetorszagon belül 300EUR.A nemet szerelo szetszedte aztan bejelentette hogy megsem tudja elintézni a turbot 60 EUR... Másik nemet szerelohoz szallitas 35EUR.Kozben senki nem talalt hozza valo turbot nemetorszagban !!!!! Igy maradt a magyarországi szerviz ök intéztek hozzá turbot kiküldték a masik szerelo felrakta. A turbo 140000 HUF volt nem veszes gondoltam akkor.Nemet szerelo felrakja megbeszelt idopontban megyunk a kocsiert es nem volt semmi meglepetes illetve mar nem volt addigra meglepo a latvany... A turbo szinten beszart a nemet a turbot a magyar a nemetet hibaztatta.
Ez 250 EUR volt 3 nap tarolassal.Ekkor hivtunk egy trelert 440 EUR.
Szo mi szo a kocsi mar a szerelonel volt ekkor kozoltek hogy ha mar ugy is uj turbo kell MEGINT! akkor csereljunk mar egy komplett motort is mert hat az ugy illik meg hat csapagyas az egesz...Motorcsere 300 000 HUF uj turbo anyagarban 70000. Ket het alatt keszen is volt jottunk a kocsiert vittuk.
114000 km a motorban uj turbo.Es jol fogyaszt tenyleg 130 ig utana mar elszall a fogyasztas 160-nal kb 10 liter! 163 loero kicsit szegenyes elozeseknel neha meglep.Egyebkent jo anyagokbol van osszerakva eleg massziv az egesz. Automata valto kenyelmes bar kicsit rant de legalabb eleg gyors.Az auto nagy tenyleg kivul is belul is, a parkradar hasznos es jol müködik. Ez boros kivitel a kormany mar kopott ahogyan a valtogomb is es a kormany müanyag boritasa is lefoszlott mar.Rozsdanak meg hire sincs sehol.
A lökös massziv epp a napokban ütöttem el egy vaddisznot kar nelkül megusztam egyedül a parkszenzor foglalata tort le belül ez filleres javitas.
Lassan jonnnek a szervizek amitol egy kicsit felek mert eddig minden gyari az auton futomü valto stb.Ha az ember nem szaguldozik szereti ha folyamatosan bunkonak nezik es ugy is viselkednek vele, ha szereti ha folyamatosan kopkodo arcok neznek be az autoban ha az ember mazoista es szereti ha nem engedik be a masik savba akkor ez remek valasztas.(megjegyeznem hogy ennek csak itthon van kultusza nemetbe egy tok atlagos 23-dik ezust bmw)Összegezve az auto ki van talalva szep is es nagy is normal kozlekedessel jol is fogyaszt , kicsit gyenge meg kell gondolni az elozest de a sok hasznos funkcio karpotol.(A traktor hangot meg kell szokni)

Hibalista

- -Motor - -Turbo - -Angyalszem

Ide hordtam szervizbe

Magyar Szerelő

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Nemet... nem szeretnek beszelni rola.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 300000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? C240 Következő autója? Accord
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2003 (2003 - 2010)

További ítéletek (128 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

250e Km tapasztalat

5 535 D - 2005
2017.06.16 350000   -

530iA sose lesz jobb autóm!

5 530iA - 2004
2011.02.27 35000   3,3

A FIGYELEM FELKELTŐ CICASZEMŰ

5 525d - 2004
2008.12.26 21000   2,0

A Gépállat

5 530d - 2004
1999.11.30 60000   2,0

A Tőkéletes

5 535d - 2006
2009.02.14 12000   1,2

A fekete ördög

5 525d - 2005
1999.11.30 16500   1,3

A német presztizs nagy átverés!

5 520 d - 2006
2012.10.25 50000   2,0

A presztizsértéket meg kell fizetni, a javításban is

5 525 d - 2005
2009.04.27 100000   3,5

A prémium GOLF GTI ...

5 535 d M pakett - 2007
1999.11.30 21000   4,0

A ragadozó

5 520i - 2003
2009.07.05 20000   2,3

A sport teherautó

5 525 da - 2004
2008.12.15 38842   1,5

A szárnyaló gyönyör

5 530i - 2003
1999.11.30 123451   1,7

Agresszív ágyas, avagy mib?l lesz a közúti orgazmu

5 530D - 2004
1999.11.30 12000   2,0

All-in-1

5 535d - 2004
2013.05.27 200000   4,5

Asszonywagen

5 523i - 2005
2013.08.04 3000   3,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)