A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2003-2010)

5 M5 

Az ítélet értékelése
3,7(16 db)

Baljós árny a tükörben II.

Szöveges ítélet

5 év élményekkel teli E39M5-özés után(Baljós árny a tükörben címmel) elérkezettnek láttam az időt, hogy váltsak, egy újabb emmötre. Már az E39M5 is élményautó a javából, amit csak imádni lehet, de az E60 óriási ugrást jelent, amit anno az E34-ből E39-be átülve lehetett érezni. Igazi szerelemautó, ész érvekkel megmagyarázhatatlan, egyszerűen nem lehet neki ellenállni: ahogy a V10-es motor trombitál és 8250-ig forog, közben a kerekek 4.-ig felváltva is csikorognak, ahogy az ember a HUD-on látja a fordulatszámmérőt kiakadva váltásra figyelmeztetve villogni, ahogy az ülés gombnyomásra beszorít, Forma-1-es módon váltani hátbavágásszerűen, mind-mind olyan érzés, mint mikor a Totalcar tv-s M5 tesztjét először láttam majd néztem meg ezerszer. Naponta beleülni és átélni a tesztvezetést egy beteljesült álom! Ezért nagyon nem részletezem az autót, leírom azt ami az adásból kimaradt: hidegrázó érzés a hűlő fém hangja, a fékek/kipufogók/hővédő lemezek nagyokat pattannak, kattognak megállás után, a levegő 30 fokban is remegve áramlik a kocsi alól, elképesztő erők-hangok-szagok hatnak menet közeben emberre és gépre egyaránt. Csodálom ezt a technikát és a fejemet csóválom vezetés közben, hogy ez az autó mire képes. Önmérsékletet igényel. A menetdinamika páratlan, lehet szelíd és vadállat egyszerre. Átlagos, normális tempóban egy sima utazó 5-ös szedán, annak minden kényelmével és extrájával. Teljes bőrkárpitozás, gyakorlatilag minden műanyag elem bőrözött, üvegtető, navi, HUD, adaptív bixenon, stb. Az M-gomb benyomása után szabadul el a pokol, a legdurvább motor és váltóprogrammal, kikapcsolt DSC-vel, gumi legyen a talpán amely bírja a strapát. Az autópályán nincs ellenfél, korlátozás nélkül és chippel viszi a 330-at.(525le, 550Nm)Fogyasztása 12-20 liter között van. Kopó alkatrészeken kívül csak benzinpumpa csere volt, ami nem tervezett, "hála" a hazai üzemanyag-minőségnek, holott kizárólag 100-ast tankolok. A kuplung is kopó alkatrész, de ezt be kell tudni vállalni az M-es BMW-knél. A rémhírek ellenére kilehet fogni jó állapotút, amire vigyáztak, szervizben leinformálható, és minimum szervizkönyves. Nálam kapott aFe hideg sport szívórendszert, sportkipufogót, -25mm ültetést, a gyári 3 fokozatban állítható sportfutómű mellé. Sebességhatárokat betartva nem előznek meg, autópályán utolérve is csak lassan, óvatosan. Tekintélye van. És elismertsége: autósok integetnek a piroslámpánál, tenyérrel lefelé, hogy adjak gázt, hallani akarják a hangját. Motorosok, ha megelőznek egy kis verseny után, feltartott hüvelykujjal beköszönnek. Kereszteződésben kikanyarodva mosolygó emberek integetnek, fordulnak meg a kocsi után. Gyerekek nézik a parkolóban az üvegre tapadva, bárkinek megmutatom örömmel, ismerősöknek pedig rendszeres próbakörök alkalmával adok át valamennyit az ///M érzésből, ami egy valódi Motorsportos BMW minden csavarját, majd egy idő után annak gazdáját is áthatja...

Hibalista

- Benzinpumpa

Ide hordtam szervizbe

Pintér Motorsport

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

BMW Tóth Siófok

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 85000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? E39M5 Következő autója? F10M5 vagy M6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2003 (2003 - 2010)

További ítéletek (128 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)