DOG
Szöveges ítélet
Februar elejen vettem az autot. Gyanus korulmenykent tekintenek a tenyre, hogy majd 1 honapig fent volt a hirdetes, mielott megvettem, es kozben drasztikusan csokkentettek az arat. Par ismeros figyelmeztetett, nehogy e60-ast vegyek, mert az e39 az igazi 5-os bmw, es ez az 5-os mar nem az az 5os, hanem egy kalap szar, es kulonben is a nemet megbizhatosag mar csak mitosz. Egyreszt igazuk van, mert korabban volt egy e46-os 330d-m, es fel ev alatt rakoltottem a vetelarat (termeszetesen a hasznalt piaci arat). Viszont azzal is tisztaban voltam, hogy nekem kell egy 3.0 dizel bmw, mert a 330-ban nagyon megtetszett.
Ujabb 330-ast nem akartam, mert szerintem belul kicsi, ezert jott a kovetkezo lepcso, az e60 530d.
Miert jo?
Eros, 1700 korul mar elkezd normalisan tolni, es szinte folyamatosan jon az ereje.
235 loero, 500 NM nyomatek/7 literes atlagfogyasztas, bar ebben tobb a palya. 50-50 vegyesben kb. 7.2-7.3 korul van, szoval nem veszelyes.
Kenyelmes. Nem vagyok hozzaszokva a premium autokhoz (f astra, colt, celica, passat, 330d, audi a6 sorrendben amik eddig voltak, szoval az utolso 3-at mondanam premiumnak, de az e60 messze a legkenyelmesebb, a legjobb minosegben osszerakott auto. Bizonyara egy S merci tulaj rohog a markaba, de nekem tokeletesen megfelel.
Futomu hibatlan bmw-s, bar nem toltam ki a hatarig, esszel vezetek. Ulesek oldaltartasa jo, persze nem egy recaro, de normalis kozuti hasznalatra tobb mint kielegito. A belso osszeszereles jo minosegu. Nem zorog , nem csorog ( ez a halalom).
Sokan panaszkodnak az iDrive-ra, szerintem tok egyszeru a hasznalata, bar sokszor nem kell bokodni.
A gyari hangcucc szerintem nagyon jo minosegu. Hianyolom belole a Bluetooth kapcsolatot, de par apro kiegeszitovel kikuszobolheto a problema. Nincs beepitett navi sem, de azok altalaban szarok, foleg a 10-11 evvek ezelotti rendszerek, es egy tom tom utolagos beszerzese nem egy hulye dolog.
A kulso formaval kapcsolatban nem vitatkoznek, az szubjektiv. Olyannyira, hogy mikor autot kerestem, zsigerbol kizartam az e60at, most meg nem vennek mast. Tokeletesen meg vagyok elegedve, mind muszakilag, mind minosegben, mind osszeszereles teren. Biztos hogy nem pentek delutani muszakban keszult.
Osszessegeben tokeletesen elegedett vagyok vele.
Annyi meg, hogy az 520-as e60 allitolag szarabb szeria, de ezt is csak hallomasbol tudom.
Es a 2004-2006os e60 allitolag minosegbeli problemakkal kuzd
Ha lesz negativum, akkor frissitek.
Hibalista
- 4 lengescsillapitot most fogom cserelni, azon kivul meg semmit nem kellett csinalni. Par hete csereltem olajat. Ennyi.
Ide hordtam szervizbe
Olajcseret en csinaltam, mas nem volt.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 209000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | A6 | Következő autója? | 5 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
