országuti cirkáló
Szöveges ítélet
ha az ember nem sajnálja kiadni az idő mulásával természetszerűen növekvő,összegeket,amik az egyre nagyobb fődarabcseréből adodnak,akkor remek kocsi.ha ezen sporolunk,hamar sok bosszúság után bontoba köt ki a joszág.a jokat nem adják el,a rosszakat nem szabad megvenni,mert a vételi árát is rá lehet költeni.
Hibalista
- 130000km nél adagoló alsó+felső rész csere 140000ft ért,180000km nél fék elöl+hátul+szijak+görgők cseréje,220000km nél teljes első,hátsó futomű+kormánymű csere kb 500000ft ért.280000km nél vezérműlánc+láncfeszitők+ujabb adagoló elektronika+vizpumpa+termosztát kb 200000ft ért
Ide hordtam szervizbe
ennél a tipusnál már minden hibának megvan a maga specialistája,minden hibával máshova.ismerek pár megbizhato szakit,és rengeteg alkatrészforrást,de több a kontár mint a szerelő.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 180000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 325i,524td,320,318,323 | Következő autója? | 530i,330i |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
