Az igazi szabadidő autó! Javíthatod a szabadidődben!
Szöveges ítélet
A BMW a mai napig nem tud gyártani olyan kijelzőt,ami nem lesz pixelhibás. Javítása költséges (200 euró) és nem tartós. Németországba kellett postázni és 3 hónap múlva újra hibás lett.Most ismét javítják.
A motortartó bak hibájára a 4. szerelő jött rá,de addig kicseréltették az amúgy is rossz hardy tárcsát. ez a kettő 100 ezres kiadás.
A flexi csövek cseréje sem egyszerű,mert az egész csövet csak egyben lehet megvenni, 240 ezerért.Az univerzális csövek külső átmérője túl nagy és így a csövek összeérnének. A flexi csöveket forgalmazók Magyarországon nem veszik a fáradságot,hogy megmérjék a teljes átmérőt. Ezért is Ausztriába kell menni. A jó méretnek 100 euró darabja.
A 3. garnitúra első féktárcsát cserélik mert nem bírnak többet 3 hónapnál (Brembo,Ate,Jurid).A szerelő becsületére váljon,hogy megtalálta a hibát.A fékdugattyúban kell kicserélni a tömítéseket.1800ft/db!Ezért 3 garnitúra tárcsát cseréltem!
Eddig nem is tudtam,hogy létezik olyan,hogy fűtőmotor ellenállás. A BMW megmutatta, hogy igenis,létezik. A gyújtás levétele után sem kapcsolt ki a ventillátor. Ennek cseréje 30 ezer ft.
Az általános használat miatt cserélendő alkatrészek, mint például a gázolaj szűrő irreálisan drága.
Van azért jó oldala is. A futómű nagyon jó, a diesel motor erős és hangja is kiváló. Ugyanezt el lehet mondani az utastér szigeteléséről is.
Hála istennek,most megint kopog valami az első futóműnél.Biztos olcsó lesz.
A motor kapott egy chip-et.Durva lett.10,5 helyett 7,2 a gyorsulása 0-ról 100-ra.Így igazi élmény vezetni!Az 530 D a 192 le-vel sehol nincs.
Egyik este észrevettem,hogy furcsán remeg a lámpa fénye.Kiderült,hogy a lámpa belsejében található műanyag tartó tört el.Egy lámpa 100000ft!Kaptam egy fülest,hogy ha konyhai sütöben (120 fok/10 perc) melegítem,akkor enged a ragasztó és szét lehet szedni.Beiktattam hát egy lámpa sütést a vasárnapi ebéd után.Az eltört műanyag darabka 6000ft!Sikerült megcsinálni,de hogyan törhet el egy tartó a lámpa belső részében,egy sérülésmetes autóban,úgy hogy még állítgatva sem volt kb 2 éve?! Aztán eltelt 2 boldog hónap javítások nélkül. Juhhééé,elfolyt a hűtővizem! Letört a szívósor alatti műanyag csőből egy darab,de a belső feléből ami a tömítést tartja. Megrendeltük! A Wallis 1 hét alatt nem tudta még azt sem megmondani, hogy mikor lesz belőle valami (mármint az alkatrészből). Ausztriában csak 1 napot kellett várni. Hiba volt, hogy nem oda mentem először ezért a 10 Euro-s csőért! A cserje nem volt egyszerű,mert a szívósort is le kell venni hozzá. A következő hibára nem kellett sokat várni. Most gázolajos a block.
Hibalista
- kormányösszekötő,szilentek,kutyacsont,motortartóbak,hardytárcsa,műszerfal kijelző,kipufogó flexi csövek,fűtőmotor ellenállás,lengőkarok
Ide hordtam szervizbe
Magyarország
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Ausztria
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 93000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Carisma D | Következő autója? | Honda Accord D |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.5/10) |
