Megbízható bajor, E36 320i
Szöveges ítélet
A kocsit vidéken vettem (250 kmm-t vonatoztam érte) frissen levizsgáztatva, 17 collos alufelnikkel, majdnem full extra felszerléssel egy új Suzuki árának feléért.
Azóta használom főleg városban (80%), itt egy kicsit sokat fogyaszt (nekem átlag 12,5 - 13 l), de sok a rövid (10 km)-s út. De mit akarnék egy 150 LE-s 6 hengeres motortól (nem VANOS-os). A megbízhatósága kitűnő. Pöccre indul legfeljebb 3 másodpercen belül mindig, útközben csendes. A nyomatéka kitűnő, már 1200-tól lehet vele közlekedni, 2500-tól brutálisan gyorsul, utazósebessége 150 körüli, bár még van sok tartaléka. Az M7-esen ezt egyenletesen erőlködés nélkül tartja az összes emelkedőn, mialatt a kis izgága kocsik vezetői már üveges szemekkel padlóig nyomják ilyenkor a gázt.
Egyszer szállt el a radiátor és a vízpumpa az M7-esen, de volta annyira uriember a kocsi, hogy elmentem Zamárdiig és utána a szervizbe Siófokra, ahol kicserélték ezeket és ez volt minden, nem lett hengerfejes.
Persze kicsit morog az első csapágy és a kuplungot is cserélni kell nemsokára, de ez 200000 km körül már elfogadható.
Hibalista
- radiátor, vízpumpa (90.000)
- akkumulátor (18000)
Ide hordtam szervizbe
BMW Tóth, Siófok
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | E30 323i | Következő autója? | Még nem aktuális |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
