A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (E36) (1990-2000)

3 (E36) 320i Cabrio 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kabriózni olcsón - de csak amíg tart

Szöveges ítélet

Minden autókedvelő találkozott már valamilyen formában ezzel a típussal, sokan az utolsó igazán élvezhető hármas BMW-ként tartják számon, míg sokan ki nem állhatják. Megbízhatatlannak, és leginkább boyracer játékautónak tartják ezt a típust, amiben van is valami: a legtöbb fel van szerelve gyárkéményeket megszégyenítő átmérőjű kipufogóvéggel, nincs egy ép eleme, vagy egységes fényezése, bontott alkatrészekkel tartják őket életben, és egészen biztos, hogy padlógázzal indulnak a zöld lámpától. Sok driftautó is született ebből a típusból. De vajon tényleg pénztemető egy ilyen autó? Saját bőrömön tapasztaltam meg. Bár rajongok a típusért, a cikket objektíven, tisztán látva igyekszem leírni.
A rossz imázs engem nem érdekel: kisfiú korom óta tudtam, hogy nekem egyszer kell egy ilyen autó, méghozzá hathengeres benzinmotorral. A szedán és a kompakt nekem személy szerint nem tetszik, a kombit pedig korainak tartom még, így leginkább a kupé és a kabrió vonzott. Vesztemre végül megcsapott a tavaszi friss levegő, és leszűkítettem a kört: hathengeres kabrióra fájt a fogam.
Idén tavasszal eljött a várva várt pillanat: szűkösen ugyan, de a zsebemben volt egy messze nem patika, de elég szép állapotú példány vételára, illetve egy kis extra az első szervizre. A második megtekintett autót meg is vettem, átírással, első szervizzel, vétel előtti átnézetéssel együtt másfél millió forintért – a hathengeres kabriók, és lassan a kupék is ennyiért szépek és használhatóak, alatta rohadnak, javított ex-hengerfejes, vagy négyhengeres 1.8-as motor duruzsol bennük. Az előző autómat nyomban el is adtam a vétel után, így hétköznapi használatba állt a kis Bimmer. Nagyon szép állapotú autó, viszont a vászontető nem volt túl fényes állapotban – erre még kitérek a későbbiekben.

Az első szerviz a budapesti Poll-Tom műhelyében történt meg, a szokásos műveleteket végezték el: olajcsere, és a biztonság kedvéért egy alapos átnézetés. Pár kisebb hibára fény derült, de semmi komoly, munkára lehetett fogni minden további nélkül. A motor nagyon szépen jár, megvan benne az erő, pedig akkor 267.000km volt már a műszerben, azóta húszezerrel több – az állapotát tekintve ez akár valós is lehet, bár a szervizkönyvet csupán 2009-ig vezették rendszeresen.

A fontos kérdés: milyen vezetni?

A vétel utáni szervizt követően első dolgom volt, hogy a szép áprilisi időben elmentem az autós körökben méltán híres dobogókői útra, nyitott tetővel élményautózni. Ott szerettem bele igazán. Igazi élmény ez az autó, még a nem túl erős, 150 lóerős 2 literes motorral is. Ennek is megvan a maga varázsa: ki lehet használni, végig lehet kapcsolgatni a sebességeket, ki lehet pörgetni anélkül, hogy fára másszunk, és/vagy drága fotókat találjunk a postaládánkban, de tény: kevésbé kanyargós szakaszokon kevés tud lenni a kraft. A hangja nagyon ott van, 3500-as fordulat környékén vadul meg – ott nyit a VANOS, a változó szelepvezérlés. A hangja megváltozik, erőt sejtető brummogásból vad, magas orgánumú, fémes ordításba torkollik. A szerpentineken azonban nem elég a szépen éneklő motor: a futóműnek jut a legnagyobb szerep, és itt pozitívan csalódtam. A kabrió változat a merevítéseknek és a tetőnek köszönhetően majdnem 1,5 tonna – nem kevés. Erről az autóról azonban azt is tudni kell, hogy M-es futómű van alatta, Eibach és Bilstein alkatrészekkel felújítva, elöl-hátul 17” felnikkel, 235mm széles gumikkal – ez a magyar utak állapotát, és a BMW futómű igényességét keresztezve nagyon fontos pont. Ennek köszönhetően a szerpentineken úgy falja a kanyarokat, mintha jóval könnyebb lenne a valós tömegénél – elképesztő biztonsággal tartja az íveket, alulkormányzottság nem jellemző. A határokat feszegetve is kiszámíthatóan viselkedik (pedig ebben nincs sperr, sem hegesztett diffi), ha kicsit tolja a farát, könnyen korrigálható. Időbe telt, mire megszoktam. Minden kanyarba érkezéskor azt hittem, ez már talán sok is lesz az autónak, de mindig rá kellett jönnöm, hogy tud még többet is. Nehéz elhinni, hogy egy ilyen viszonylag nagyméretű, nehéz autóval lehet ilyet autózni. Akkor megértettem, miért szeretik hajtani. Azért, mert jó.
Amikor éppen nem élményautózunk, kicsit más a helyzet. Az M-es futóművel, és az alacsony hasmagassággal nem kedveli a várost. Minden kátyút, minden egyenetlenséget érezni, és ekkora kerekekkel bizony markolni kell a kormányt – nagy a hajtási befolyás rossz utakon, nagyon megvezeti az első kerekeket. Kevésbé széles gumikon valószínűleg jobb lenne a helyzet. Az alacsony hasmagasság is tud kellemetlenségeket okozni: magasabb fekvőrendőrök/sebességcsökkentő küszöbök felett csak sétatempóval lehet átevickélni koppanás nélkül. Bele sem merek gondolni, hogy a sok tuningolt, ültetett példánnyal milyen közlekedni itthon. Hazafelé menet, egy nehéz nap után idegesítő tud lenni, persze ideális esetben ezeket az autókat már nem járkálós autónak kellene használni, hanem hobbiautónak. Nálam ez nem így alakult.

Fenntartás – tényleg horror?

Először is leszögezném, hogy nincs olyan 20 éves, vagy annál idősebb autó, aminek ne lennének betegségei. Ez alól természetesen egy BMW, ami ráadásul még kabrió is, nem kivétel. Azonban az sem igaz, hogy ezekkel az autókkal rendkívül sok gond van – sőt. Maga a motor egy elképesztően stabil konstrukció, a maga orvosolható hibáival, azonban nem véletlenül van ennyi „gazdátlan”, rosszul tartott példány még mindig az utakon: nehéz teljesen megölni őket. Vezérműláncos erőforrásokról beszélünk, mindenféle bonyolult technikától mentes, talán a VANOS hajlamos elöregedni. Elektronikai problémából még nincs sok, hiszen nincs sok elektronika, gyakoriak a pixelhibás fedélzeti számítógépek/műszerfali kijelzők, az enyémben is van ilyen. Alkatrészeket ezrével találni, bontott is van bőven, utángyártott alkatrészekből is lehet a gyárinál akár jobb minőséget is találni. Gyenge pont a hűtés: érdemes a gyárinál jobb hűtőradiátort, termosztátot, és vízpumpát beszerezni, még akkor is, ha nem hibás – ezen spóroltak a bajor mérnökök, és ha túlhevül a motor, reped a hengerfej, ami pontosan olyan rossz, mint ahogy hangzik. Szeretnek ezek az autók rohadni is: a küszöbtakaró elemek alá mindenképpen be kell nézni, az autó alját teljes egészében meg kell vizsgálni, csomagtartó borítást felhajtani, kerékjárati ívekre ránézni, esetleg a bajuszlécet is szemügyre venni a fényszórók alatt. Ha minden rendben, akkor az első szervizben legyen benne egy alvázvédelem is, körülbelül hetvenezer forintos költség egy ilyen autó esetében. Kabriónál a vászontetőre érdemes még nagyon figyelni, majdnem mindegyikben rossz, és drága a javítás.

A tipikus hibák ezzel ki is fújtak. Esztétikailag zavaró lehet még, hogy a kárpitok hajlamosak elengedni, illetve a kesztyűtartó fedele majdnem mindegyikben lóg. Voltak már idős autóim ezen kívül, és azt kell mondjam, eddig mindegyik rosszabbul bírta – volt Ford Mondeo ’98-ból, Volkswagen Golf 2003-ból, hogy csak kettőt említsek, amiben kevésbé tudtam megbízni, pedig hasonlóan szép állapotban voltak. Tehát nem: nem megbízhatatlan ez az autó. Szimplán sok törődést igényel. Mint bármelyik másik idős járgány. Tankolni viszont gyakran kell: városban 11-12 liter környékén eszik, vidéken 7-9 liter, autópályán 130-140 közötti tempóval 9 és 10 liter között alakul. Ezek a motorok ráadásul szeretik a 100-as benzint, érdemes azzal tankolni, tényleg érezni a különbséget.

Utószó

Fél év kemény használat után kijelenthetem: abszolút megéri ilyen autót venni, ha az ember szeret vezetni, és nem nagyvárosban használja. Nagy örömet tud okozni, megnézik a fanatikusok, és nem olyan szörnyű fenntartani. Akinek megtetszett, ne habozzon sokat, ugyanis a hathengeres kupék, kabriók ára már elkezdett emelkedni, a többi verzió sem lesz olcsóbb. Amit sokan nem számolnak bele az autóvásárlás költségeibe: ez azt is jelenti, hogy hacsak nincs nagy baj, ki lehet belőle szállni 1-2 év után anyagi veszteség nélkül. Természetesen egy ilyen autót nem járkálós, kizárólagos kocsiként érdemes használni - én is beszereztem mellé egy olcsó, igénytelen társat, így lassan félre is tehetem télire.


---UPDATE - A téli álom után (2019.02.)


Felébresztettem a téli álmából - muszáj volt, sajnos az olcsó autó végleg meghalt, és a munkámhoz nagyon kell az autó.
Sajnos az eddig kellemes tapasztalatok most kicsit megszakadtak. Több dolog is történt, a végeredmény egy erős pénztárcakínzás lett. Lássuk.
Először is figyelmes lettem egy cikkre, ahol azt írták, hogy van a kocsinak egy REJTETT MENÜJE, AMI KIÍRJA A VALÓS KILÓMÉTERSZÁMOT, elvileg vagy nem lehet tekerni, vagy nem szokták. Kipróbáltam - az órában szereplő 281 helyett 366 ezret ment a kocsi. Egyelőre ez annyira nem érdekel, de azért jó tudni a jövő E36 vevőinek! Annyit kell tenni, hogy a kilóméterszámláló nullázó gombját nyomva tartva ráadni a gyújtást, és kiírja a számot a számlálón.

Említettem az autó gyengeségeinél a hűtőrendszert - bizony, engem is elért a baj.
Szerencsére nem vártam meg, hogy a baj nagyobb legyen a kelleténél, amint elkezdtem tócsát látni a kocsi alatt, ment is a szervizbe. Ismét a Poll-Tom vette kezelésbe, ahol kiderült: ebben még a gyári vízhűtő, gyári termosztát, és gyári vízpumpa (!) volt benne! Egy olajcsere, benzinszűrő csere, teljes hűtőrendszer csere, olajrendszer tisztítás, általános átnézetés, hosszbordásszíj + feszítő csere kellett szegénynek - ez majdnem 300 ezer forintomba fájt. Nyilván lehetett volna ezt olcsóbban, rosszabb alkatrészekkel, de én inkább belerakom a jót, és használom még sokáig - jó lenne, ha ezt az elvet többen követnék.

Minden esetre igen, itt látszik, hogy egy ilyen autó azért tud pénzt nyelni. És akkor vannak még hibái, körülbelül 600 ezer forint kellene ahhoz, hogy mondhatni kifogástalan állapotú legyen az autó. Rá is lesz ez költve, de vegyük észre: ha megkapja a törődést, ez megbízható, hálás autó, viszont a törődés pénzbe kerül.

---UPDATE - újabb egy év, a baj elkezdődött (2020.05.)

Eltelt több, mint egy év a legutóbbi update után. Sok minden változott az életünkben, volt egy költözés, volt munkahely váltás kétszer is - hogy ennek mi köze van a BMW-hez? Egyszerű. A pénz, amit arra szántam volna, hogy ezt az autót rendbetegyem, másra kellett, hogy költődjön, az öreg Bömbi pedig ennek most már erősen látható, hogy nagyon nem örül. Kifejezetten megsértődött rám.

Kezdjük azzal a tanulságos hibával, hogy amikor megvettem az autót, közel rozsdamentesnek találtam az alját, ahogy a kicsit avatottabb szemű barátom is, akivel megnéztük. Láttuk, hogy az emelési pontok nem voltak szépen megcsinálva, de rendben voltak, és nem volt látható rozsda semelyik olyan ponton, ami kritikus szokott lenni - ez volt talán a döntő szempont, amikor a vásárlás mellett döntöttem.

Nos, mint most látjuk, ez az autó "eladásra lett kilakatolva". Olyan mértéket öltött a rozsda, hogy a küszöbök cseréje jelenleg elkerülhetetlen, ahogy az első sárvédőíveké is esedékes lesz - a legalattomosabb dolog az egészben, hogy mindezt csak akkor veszi észre az ember, ha alánéz, ránézésre meg nem mondaná.
Utángyártott küszöböt pedig - mint most kiderült - coupe/cabrio modellekre már nem kapni újonnan, a legjobb megoldás bontott, vágható, rozsdamentes kasztniról szerezni (én ezt teszem), illetve sokan szokták a szedán küszöböt ráalakítani.
Ez a műtét alsó hangon mindennel együtt 400 ezer forint lesz, ami már egy elég komoly összeg a vételárhoz mérten. De itt nincs vége a történetnek.

Egy éve már céges autót használok, így 2019 április közepétől mostanáig a Bömbi összesen 5600 kilométert ment, 2019 október elejétől fűtött garázsban pihent, április elejétől lett elővéve 1-2 kocsikázásra, hogy ne öljön meg a vírushelyzetben a vírus helyett az unalom. Tehát nem sokat lett használva - viszont annál inkább megmakacsolta magát.

Már október végén, amikor leraktuk, hallottunk egy halk, kopogó hangot valahonnan alulról mindig, amikor lassult az autó. Gondoltuk, hogy itt valami nagyobb gond lehet, de azt a szerencsétlen találgatást, ami a megoldást megelőzte, nem jó felidézni.

Van egy szervizes ismerősünk, illetve én is konyítok valamennyit ehhez - mind azt mondtuk, ez tutira a hardy tárcsa lesz. Le is vettük a kardánt, megnéztük a hardyt, hát úgy el volt kopva, hogy az hihetetlen, gondoltuk, ez tutira a hiba oka volt. Akkor már ha úgyis lejött a kardán, kicseréltük a kardán felfüggesztést is (ezeken 1db van, ahogy hardyból is), ez két amatőrnek egy jó fél napos feladat volt, majd kiálltunk az emelőről abban bízva, hogy ennyi volt.
De nem. Ugyanaz.
Oké, akkor elvittem egy szakszervizbe, ahol előtte is sokat járt az autó - nem nevezem meg őket, nem járatok le senkit -, ahol azt mondták rá, váltóhiba. Én ezt nem hittem el teljesen, ők erősködtek, mondom jól van, hazavittem, szereztem egy bontott váltót kölcsönbe, bepróbáltuk. Azzal se volt jó. Vissza a gyári. Gondolhatjátok, hogy ez sem volt egy délutáni meló.

Ezután gyakorlatilag kizárásos alapon jött a megoldás: a difi! Az a difi, ami egy csepp olajat nem eresztett látszólag (sok is jött ki belőle), és a szervizkönyv szerint 4 évvel ezelőtt lett felújítva egy műhely által, Ausztriában. Ennyit erről. Akkor már gondoltam, hamár így is sok idő és pénz el lett erre költve, legyen a lúd kövér, egy valóban szépen felújított nagyházas sperr került alá, hozzá való mindennel együtt. Pénzben ez így volt összesen mindennel (hardytól a szerviz átnézésen keresztül a difiig) 150 ezer forint - úgy, hogy mi csináltuk az egészet.

Sajnos hamár alatta voltunk, akkor láttunk még dolgokat. Egyrészt ugye, a rozsda, amit már említettem. Másrészt, gondolkodtunk is rajta tavaly nyár vége fele, hogy mitől kezdett el melegen néha visszadurrogni olyan jó sportosan a kipufogó, tetszett, de tudtuk, hogy nem természetes dolog - nem is az, lyukas a végdob, mert olyan szinten elrohadt. Kipucsere! 28i rendszert sikerült vadászni hozzá katalizátorokkal, meg mindennel, 1-2 felületi barnuláson kívül (amit persze kezeltünk) hibátlanul (50.000 forint volt), illetve egy kétcsöves dobhoz való diffúzort egyedileg legyártva nem M-es lököshöz, ez volt további 10.000 forint. A cserét megint mi oldottuk meg, kínkeservesen, és végül segítséggel, mert ami csavar elrohadhat és beletörhet, az persze mind egy szálig elrohadt és bele is tört (a leömlőknél 6 csavarból 5, a hatodikat is inkább cseréltük). A lakatos, aki segített, végül elkért azért egy tizest, így ez a műtét 70.000 forintra jött ki a végén.

Kezelésbe vettem továbbá még 1-2 dolgot. Repedt volt a jobb hátsó lámpabura, magam sem tudom mikor történt és hogyan, gyári bontott cseredarabot vettem 15.000 forintért hibátlanul, beszerelni ezt egyszerű volt, de ami retket találtam a lámpa és a kaszni közé beragadva, az hihetetlen volt - aki ezt olvassa, és E36-ja van, ma lásson neki kicsavarni azt a 4 csavart és kiszedni a hátsó lámpákat egy tisztogatásra, mert abból ott rozsda lesz, és azt nem köszöni meg.

Kicseréltem még az összes beltéri izzót (olyan dolgok is világítanak, ami nem is tudtam, hogy kellene, hogy világítson), ez pénzben nem tétel, időben sem sok, kivéve az elakadásjelző kapcsoló izzóját, az egy világrengető szívás, csak az álljon neki, akinek még sok hajszála van.

Ezen kívül még vettem egy bontott tetőt, 50 ezer forint az ára, nem hibátlan, de szép, és cipzáras a plexi - ez fontos, így később könnyen cserélhető, ha úgy adódik (és úgy fog adódni, azt garantálom). Full automata. A jelenlegi tetőm félautomata, de mint kiderült, a vezérlőm full automatához való - volt itt kókány régebben, sajnos. Most majd visszakapja, ami való rá.

Illetve meglátogattuk nemrég az egyik híres-neves BMW specialistát, aki nézi a Vályi Pistát, az hallotta már a nevét. Ő nyilván gazdasági TK-ra ítélte a járművet, végső soron a hátsó gátlók, stabpálcák, és néhány szilent lett kicserélve kicsit keményebb eltoltakra, meg egy szelepfedél tömítés lett még cserélve, mert nekem most egy kicsit elegem lett az autószerelésből egy időre. Közel 200 ezerrel könnyebben hoztam el a kocsit onnan is. Ja, és a kuplungom már nagyon felül fog, tudni illik, hogy EZEKBEN MÁR VAN KETTŐSTÖMEGŰ(!!!!!), így az még szép lesz. Egyelőre hagyom, előtte lakatos lássa inkább.

Ja, és ami kormányösszekötőket kapott tavaly, azok mind szétmentek mostanra. Ennyit erről. Olcsó alkatrészt venni nem éri meg ezekbe, és pont. Most kapott jó drágát. Reméljük, ez finomabb lesz.

Tehát akkor összegezzünk, beszéljenek a számok!

Több, mint 2 éve van nálam az autó. Osszuk el kétfelé évenként a költségeit.

1.év: kopó-fogyó alkatrészek, hűtőrendszer, fékcső törés, fékek felújítása (tárcsák-betétek, hátul Brembo, elöl ATE). Gumik (Michelin Pilot Sport 4S 235/45 ZR17). - minden együtt: ~420.000.-
2.év: hajtásfelújítás, 1x fehérindexes hátsó lámpa csere, futómű felújítás (ahogy kicsit feljebb részleteztem), szelepfedél tömítés csere, olajcsere (Liqui Moly TopTec 4100), kipufogó csere, új speciális diffúzor, stb stb: ~490.000.-

És ami most jön, ha vége a vírushelyzetnek, és stabilizálódik a családi gazdaság:
-Lakatolás: minimum 400.000.-
-Kuplung, és várhatóan kettőstömegű, mi fogjuk csinálni, egytömegűsítve lesz: minimum 250.000.-
-Tető felrakása, vezérlés visszaalakítása, egyik mozgatómotor cseréje: ~50.000.-
-Fényezési hiba (lakkhiba) javítása 2 elemen: ~70.000.-

Tehát az egyenleg, kicsit több, mint 2 év és 30.000 km után, egy 300.000km+-os E36 320i kabrión:

Vételár + átírás + első szerviz: 1.500.000.-
Első évi szervizköltségek: ~420.000.-
Második évi szervizköltségek: ~490.000.- (ebben azért benne van 1-2 nem szükséges szépítkezés is, de mondjuk, hogy ~450.000 lett volna mindenképpen)
Várható felújítási költségek, amik már sürgetőek, és két éve nyomuk sem volt:
~700.000.-
Jelenlegi eladási ára: ~1.000.000.-
Felújítás utáni eladási ára: ~1.500.000.-

Soknak tűnik, hiszen ez mennyire öreg autó már?
Neked akkor ez az autó nem való.

Van vele szívás. Elviszi a pénzt. Elviszi az időd. Vagy még több pénzed.
Viszont az a durva, hogy amikor működik, akkor még mindig nagyon szeretem.

Hogy átfutott-e az agyamon, hogy el kéne adni? Számtalanszor. Főleg az asszony szereti előhozni a témát, ha esetleg kimenne a fejemből. De én már úgy vagyok vele: csakazértse. Már így is veszteséggel szállnék ki belőle, jelentős veszteséggel, és ha eladom, akkor nem fog beletelni egy év, hogy megőrülök a semmilyen, steril, érzéketlen, lelketlen modern szekerektől amik ezen kívül vannak nálunk, aztán veszek valamit amin megint bukni fogok ugyanennyit. Nem. Ezt az autót már ismerem, ezt már sok szempontból rendberaktuk, most kell egy hatalmas hajrá neki, egy hatalmas pénzösszeg, és utána reményeim szerint kicsit békén fog hagyni az ilyen komolyabb problémáival. Vagy nem. De ha nem, akkor is ugyanez lesz. A veteránozás - mert ezt már szerintem nevezhetjük annak, hiába nem 30 éves a vas - egy szenvedély, ami a pénztárcára, családi kapcsolatokra, idegeidre káros lehet. Viszont kifizetődő. Fejben. Lélekben. Amikor megy. Akkor mindig úgy érzed, hogy megérte, akármennyit is buktál. Ha te nem tudod ezt az érzést kicsit sem elképzelni - te kerüld el az ilyen vasakat. Nem valók neked. Ha viszont igen, és nem fogsz (nagyon) éhezni tőle, akkor hajrá. Most még van rá lehetőség. Ma még lehet kapni ilyeneket elérhető áron. 10 év múlva már nem.

Hibalista

- -Egy fékcső eldurrant: 5.000.-
- -Kormányösszekötő gömbfejek cseréje (külső-belső): összesen 22000.-
- -Komplett vászontető - még nem javítottam, komplett csere: 200.000.-
- -Hűtőradiátor: 40.000.- (Mishimoto versenyradiátor; gyári minőségű kb. 20.000.-)
- -Termosztát: 12.000.-
- -Vízpumpa: 16.000.- (Bosch)
- -Olajcsere: 6,5l Castrol Edge 10w40/10.000km
-
- --A fékcső és a tető kivételével ezek nem romlottak el, csak jobbra cseréltem őket, hogy jobban állja a sarat--

Ide hordtam szervizbe

Poll-Tom BMW szervizPontosak, korrektek, a BMW márkaszerviznél lényegesen olcsóbbak, de minőségben nagyszerű munkát végeznek.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Saját magam

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1997
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 267000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Mondeo 2.5 V6 Ghia Következő autója? E36 328i / E46 330i
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)