szuper csaladi kombi mindenkinek ilyen kellene
Szöveges ítélet
Audi a3 1.6 tdi automatat leadtam a Walter autonal es megvettuk az avant quattrot, mivel kisbabaval mar szukos volt a z a3 420l csomagtartoja, kozel full felszereltseggel, az egyetlen dolog ami nincs benne az az uleshutes, a panorama teto meg az en szotaramba nem extra, hanem inkabb fejfajas.
Hogy mi van az autoban:
led fenyszorok, okosan leveszi automatikusan ha jonnek szembe
savtarto, adaptiv tempomat, virtual cockpit, bor ulesek, sport ulesek, derek tamasz elektromos,memoria, uleslap hosszabbitas, fenyre sotededo tukrok, holt ter segitseg, elektromos behuzhato vonohorog, elektromos ulesek, ules futes, csomagterhalo, adblue 24l tartaly, volt meg hozza radar de mivel ausztriaban elek, nem hianyzott hogy egy tulbuzgo rendor megbuntessen erte... trafipax felismero rendszer, tabla felismero, headup display, onvezetes, navigacio, stb., tenyleg nagyon jol felszerelt auto, szalon ar 22m felett, parkolo asszisztens is van de bevallom nem nagyon szoktam hasznalni mert azert az nem annyira szuper, a hatra veszfek aszisztens meg mindig ramhozza a szivbajt.
Be kell vallanom imadtuk az a3-ast, jo volt eleg volt motorikusan pedig csak 110l volt, habar 250nm, de az avant az egy teljesen mas szint kezeles ugyanaz, de annyival tobbet tud az a3nal hogy hihetetlen, bevallom ha mindenki ilyennel lenne az utakon, nem lennenek balesetek, ezzel szinte csak akkor tud az ember balesetet csinalni ha akar... na meg akkor ha epp legyet akarsz kikergetni az autodbol es 10km/hval neki hajtasz az uttol 10cmre levo fanak, na akkor nem figyelmeztetett semmi, talan meg a rendszer sem akarta elhinni, hogy kepes vagyok nekimenni a fanak... na hat nem oda figyeltem, ezuton is uzenem mindenkinek, nagyon figyeljetek oda, pikk pakk megvan egy baleset.
Szoval az auto nagyon nagyon jo, de! A felesegem mercedest akart, glet, sokat veszekedtem vele hogy ne azt vegyuk, tudni kell hogy a merci az merci, nagyon jo nagyon szep, szerintem sokkal elegansabb mint az audi, de engem pont ez tantoritott el, a bmw hat igen, az meg sportos, nyomulos, agressziv, tesztoszteron tultengoknek szuper, de en meg inkabb techi vagyok, a funkcionalitas erdekel, egyszeru letisztult utasterrel, az audi ezt hozza, a bmwhez kepest ez nagyon uncsi, pont annyira uncsi ami egy csaladapanak kell, aki nem akar gubancot, biztonsagban akarja tudni anyut, a picurt meg sajat magat, sot meg az anyosat is, illetve aki feltunoskodni sem akar, mert audi avant a4el azt manapsag mar magyarorszagon sem lehet, szoval aki egyszeruen jot akar, annak ajanlom, szeretni fogja de ugy hogy le sem akarja cserelni 300e km-ig, mi eleg sokat utazunk minden hetvegen megyunk valamerre evi 35e km megyunk, szinte csak autopalyan, auto uton, hetkozben nem is hasznaljuk az autot. Imadom, hogy nem kell minden masodpercben 100% figyelni a vezetesre, ihatok/ ehetek/ hatra nezhetek ha akarok, a savtarto/adaptiv tempomat eszmeletlen jo, osszehasonlitasi alapom a toyota crv hibriddel van, azt egyszer elvittuk tesztvezetni, egy vicc volt, halal felelmem volt mikor belenyult, mondjuk azzal mas alap problemak voltak, az automata valtoja egy peace Of s volt, de tenyleg...
szoval jo vezetni, unalmas, de nekem pont ez kell... mert ha az utunk benne nem unalmas volna azt jelente, hogy balesetunk volt...
A negykerek meghajtas eszrevehetetlen 1x-2x erezheto, ha jobban ralepek a gazra es fordulok, stabil amennyire a fizika engedi, komoly beismeres volt hogy erre is hat a fizika, amikor vezetesi treningen voltam vele, azt hittem sokkal jobb lesz, de sajnos nem, erre is epp ugy hat, ez is ugyanugy kepes elindulni alattad, megfordulni veled, de porogni nem fogsz vele mint a ringlispiel..
A csomagter nem hatalmas de nyilvan sokkal jobban pakolhato mint az a3ban, illetve van ez a hallo ami az utasterben a hatso uleseknel plafonig felhuzok es akkor plafonig lehet a csomagot rakni, egyeb irant meg vettem ra 500l thule tetocsomagtartot, a fogyasztasi adat azzal van a legutolso 7000 km 5.9-6l, ami azert nem rossz, mert az a3 is evet 5.4-5.8-at, de en nem taposom felelmetesen az autonak, autopalyan nem megyek tobbel mint 140, telen max 120.
A vonohorgot meg nem probaltam, ez volt meg a masik dolog amier lecsereltuk az a3at, 620e raktak volna ra vonohorgot gyarit, de ugye a motor hutes maradt volna az eredeti, leveheto lett volna, nem elektromos, nem akarunk semmit vontatni, csak bringatarto miatt fontos nekunk.
Az arnyekolo kisgyerekeseknek must have kategoria, nyilvan mar sok megoldas letezik erre, de az audi sajatja eleg szuper, nem tudom mennyi a felara de ezen nem sporolnek, meg a hatso ules futes, mivel ha a feleseged hatul a picurral ul nem akarod hallgatni a nyafogast hogy bezzeg elol jo meleg ulesek vannak.
A lampak szuperek, nekem fel sem tunt, egyik munkatarsam mondta egyszer mikor egyutt utaztunk hogy baromi jol vilagitanak, en csak annyit erzekeltem h jol latni veluk este...
A motor, 2.0l tdi eleg, csaladapanak doszt eleg, nem lehet vele menozni, de aki azt akar, nem a4el fogja :)
Nekem a fogyasztas fontosabb, es nagyon de nagyon jol eszik ez a motor.
Gumik, csak es kizarolag premium, alu felnin, talan a 18 as felni nem a legjobb valasztas telre, valszeg meg is fogom valtoztatni hogy azt fogom nyaron es a 17est telen hasznalni, mert egy kicsit kemenynek talalom.
Head up display, hu ez a legjobb cucc ami letezik, a legfontosabb infok az orrod elott, es az audiban osszevan integralva a navigacioval ami szuper... csak a navigaciot nem szeretem, mert nem olyan kenyelmes a celpontokat megadni mint google mapsben...
Azert szerettem volna mindenkep 2017 utani modelt mert azokban mar van carplay, ami azt jelenti hogy rengeteg alkalmazast tudsz hasznalni akozponti kijelzon.. nagyon jo. es egyre jobb lesz, remelem nem sokara engedelyezik hogy a headup displayhez is hozza ferjen, es a google mapses navigacio Is kiteheti a navigacios elemeket.
Tabla felismero rendszer, super, de neha azokat is felismeri nekem amik tehergepkocsikra vannak csak, hat ott azt meg lehetne fejleszteni...
Fentartasi koltsegek:
nem olcso, de aki ezt veszi az szamoljon ezzel, fogyasztas super.
amortizacio,jelentos kb 30ft/km
uzemanyag + adblue: 25 ft/km
casco+biztositas (ausztria): 30ft/km
szerviz: kb 50ft/km
gumik: 6ft/km
szoval azert latjatok, hogy 130-140 forintbol lehet 1 km kihozni, ha valaki ennel kevesebbet kolt ra, az elobb utobb megbosszulja magat...
hogy mit nem szeretek benne:
- a telefont mikor radugom mindig az auto wifi spotjahoz csatlakozik, es valahogy loop alakul ki es nincs internet... zavaro... mindig kikell kapcsolnom a wifit a telefonomon, de az meg macera.
- nincs vezeteknelkuli toltom, nem a legjobb...
- ha meg lehetne meg magasabbra raknam a konyok tamaszt
- lehet nekem van rovid kezem de ha jo a labamnak a tavolsag akkor is kicsit tul messze van a kormany a konyokom epp h rajta van a konyok tamaszon.
- csomagter ajto tobbszor majdnem a fejemre csukodik, mivel ha ott alsz a labad pont beler valszeg az erzekelobe... az nem a legjobb igy.
hogy miert nem SUV-t vettunk, akartunk, szuper az SUV, magasabban ulsz konyebben szalsz ki/be konnyebben rakod be a gyereket, szoval jobb. DE! magasabb fogyasztas, es 30-50% magassabb ar... es funkcionalitasban nem kapsz tobbet, es amikor vettuk ezt hasznaltan nem talaltam olyan q5-t ami hasonlo felszereltseggel lett volna... ami kozel azonos volt az meg tobb mint 50%-al volt dragabb... szoval ha penz nem tenyezo, akkor SUV, egyebkent meg kombival is elviheted a csaladot barhova:)
Hibalista
- volt vezeto oldali kerek oldal serules, mivel uj volt a teli gumi hetfon tetettem fel, szombaton lett a serules igy csak egy gumit kellet vennem ra bridgestonebol, 205 eur volt felrakassal.
- illetve nekimentem egy fanak es az elejen a grill osszetort es az anyos ules oldalon az oldal lemez elol 1 centin megserult, igy az egeszet audi szervizben javitottak voll cascora, 382x eur volt a javitasi koltsege, nekem 40 eurt kellet fizetnem a csere auto biztositasara 2 napra.
Ide hordtam szervizbe
Walter Auto
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Porsche Hietzing, ha nem vigyaz az ember azert ok is szeretnek vastagon szamolni, parban akartak a gumi serulest cserelni, mivel hogy quattro, es a ket gumi cserejere 500 eur mondtak...
egyeb irant meg elegedett vagyok veluk, szervizt rendesen megcsinaltak,
mondjuk a takaritas nem az erosseguk , ezert adtam 9et
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2017 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 93000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | A3 limousine | Következő autója? | q5 vs q7 vs etron vs vagy valami mercedes SUV |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
