A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (2015)

A4 2.0TDI 190LE S-tronic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagy csalódás

Szöveges ítélet

Audi A4 2.0TDI 190 lovas, S-tronic váltó, elsőkerekes, S-Line kivitel – kb 15M listaár. Sokaknak (nekem is) álomautó lenne vagy lehetne – de nem ebben a minőségben…
1. Márkakereskedésből hazafelé már gyanús volt miért húz enyhén jobbra – konkrétan a csapott aljú S-line kormány enyhén balra áll, de így is jobbra húz – pályán folyamatosan ellen kell tartani vagy sávot vált kb 100 méteren. Márkaszervíz megnézte, állítottak is a futóművön, minden zöld a gép szerint, kicsit jobb is lett de ugyanúgy elhúz. A válasz az, hogy dől az út ill a nagy (245-ös) kerék miatt van. Érdekes volt vagy 30 kocsim, nem emlékszem, hogy így dőlt alattuk az M1-M3….mindegy, addig játszottam a guminyomással (bal oldalt 0,2 bar-ral alacsonyabbra állítva) hogy kb most jó…elég profi megoldás nem ?
2. A kocsi átvétele után vettem észre hogy a vezetőülés (mű)bőr oldalpárnája két helyen sérült, kihorzsolódott – a válasz az volt, hogy hát ilyen egy raktári autó, ki tudja ki ült benne
3. A futómű kőkemény – semmivel sem sportosabb mint pl egy 3-as bmw normál futóművel csak az nem rázza ki a beledet – ez igen. A tesztvezetésen alap futóműves kocsit vezettem, az tetszett, az én hibám, hogy bevállaltam egy ilyet. Ne tegyétek, az S-line futómű kínszenvedés.
4. Zörög az utastér – nem várnád egy három hónapos A4-től mi ? Biztos a kőkemény futómű is belejátszik (pedig kerülgetem a kátyúkat lehetőség szerint) de a vezetőoldali ajtóban folyamatosan zörög valami, recseg-ropog az egész panel, a hátsókban csak ha úthibára hajtasz….már nem érdekel, ennyit a híres audi belsőtér minőségről….komolyan nem tudom hogy én fogtam ki egy selejtet vagy ez ennyit tud. Ja, és járdára felálláskor nyöszörög, ropog a karosszéria és a belső elemek – milyen ennek a torziós merevsége ?
5. Bal oldalon az ajtókárpit és műszerfal közt 1 centis rés van másik oldalt 1,5 centis – nem katasztrófa csak szarul néz ki egy autóban ami a minőség élharcosa
6. Az Audi hangrendszer egy vicc – semmi mély nincs benne akárhogy tekergeted. Lehet, hogy a B&O feláras hifi kellett volna de az azért nem olcsó kb 400e.
A megjelenése szép, az ülések kényelmesek, de semmi egyebet nem tudok szeretni benne. Átlagosan megy, inkább nagypapásan még az erősebb 2literes dízel változatban is, mivel a váltó nagyon hamar elvált hogy alacsonyan tartsa a fordulatot még S módban is nem csak D-ben. Ha kézzel kapcsolgatsz s hagyod 2-3,5ezer közt folyamatosan húzni akkor van ereje, de nem vagyok hasra esve tőle, érzésre kb így ment a hasonló motorizáltságú mondeo-m, insignia-m is. A fogyasztás takarékosan vezetve 5,2-5,3 közt kihozható, dinamikusan s kézzel kapcsolgatva a vitorlázó mód kiiktatásával akkor 7,2-7,5 körül. Vezetési élmény nulla, egy sima közlekedőeszköz ami nem csábít sportolásra, a kényeztetést meg megöli a kőkemény S-line futómű.
Összefoglalva nagy csalódásként élem meg ezt a kocsit, nem ezt vártam minőségben. Ha valaki ennyi pénzt akar/tud elkölteni egy üzleti középszedánra akkor válassza a merci c-osztályt ha kényelemre vágyik, vagy a bmw 3-ast ha sportosságra – mindkettővel sokkal jobban jár. De még egy mazda 6 vagy mondeoval is uram bocsá…a passat-ot direkt nem írtam ide, ahogy hallom annak a minősége se a régi. Nekem ez volt az utolsó audim.

Hibalista

- félrehúz a kocsi, zörög a belsőtér

Ide hordtam szervizbe

Porsche Győr - kedvesek, próbálják védeni a mundér becsületét de egy selejtes termékkel nem tudnak mit kezdeni

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2018
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (4) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 330d Következő autója? nem Audi
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 2015 (2016)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)