Érzelemmentes funkcionalitás
Szöveges ítélet
Mindenki oda van érte aki látja, szép, kényelmes, biztonságot áraszt. Normál használatra a motor jó erőben van, a futómű lenyűgözöen pontos és semlegesen visekedik még agresszív használat mellett is.
A képességeihez képest azonban túl drága, több meghibásodása volt mint a C3-as Citroenemnek előtte (ami élenjár "édes kis hibákban"), a szervíz drága. A túlbiztosított megoldások az ember agyára mennek néha, mint például a hátsó biztonsági öv figyelmeztetés, ami kikapcsolja a hifi-t és fülsüketítő csipogásba kezd az országút közepén, amikor a haverok kikapcsolják egy pillanatra, hogy levegyék a kabátjukat. Kész csoda, ha nem köt ki az ember az árokban.
Érzésre teljesen steril, hiányzik belőle minden érzelem, apró kis öröm. Egy szürke igavonó.
Hibalista
- Intercooler cső eltört
- Szivargyújtókból elment az áram
- DTSC kapcsoló
- Hátső ablak fűtőszál
Ide hordtam szervizbe
Volovó Külső Váci út.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 17000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | C3 | Következő autója? | BMW 320D |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
