A kultúráltság maga
Szöveges ítélet
Nagyon új még az autó, tehát ezek még csak az első tapasztalataim. A későbbiekben majd frissítek.
Egy Fiat-ból átülni azért elég "megrázó" :)
Az első pár ezer kilométer tapasztalatai alapján elégedett vagyok. A csomagtartó elég a mindennapos és utazós pakoláshoz. A kényelem kifogástalan, az autó halk, a dízel vibrációi megszokhatóak, nem zavaróak. A zene (high performance audio) jól szól. Az 1.6-os dízel városban nem hagy kívánni valót maga után, autópályán pedig az ugyan ekkora benzineseknél sokkal jobb és halkabb. Hat litert fogyaszt városban folyamatos fűtés/klíma használat mellett. A formájától oda meg vissza vagyok, de nem csak én, mindenkinek tetszik.
Frissítve 23.000 Km-nél:
Továbbra is teljesen elégedett vagyok. Már több külföldi út van mögöttünk és soha nem adott okot csalódásra. Tetőbox+négy ember és még így is lehet 180-as tempóval utazni és a fogyasztás 8,8 liter ami szerintem nem rossz. Síelésnél öten ültünk benne plusz a csomagjaink... na az már egy kicsit sok volt, bár lehet, hogy csak engem zavart hogy eléggé ül a hátulja, mert probléma így sem volt, sem az irányíthatóságával, sem a menetteljesítményekkel sem pedig a fogyasztással.
Továbbra sem zörög benne semmi, a hűtés teljesítménye nagyon jó, pillanatok alatt hűvös lesz a kocsiban.
A motorválasztást továbbra sem bántam meg. Nem szoktam (túl gyakran) az átlagosnál nagyobb tempóval utazni ezért nekem megfelel a teljesítménye. Mint említettem 4 fő-vel, tetődobozzal simán hozta a 180-at, persze ha innen lelassultam, akkor kellett egy kis idő mire ismét sebességet gyűjtött...
Összességében továbbra is elégedett vagyok. További frissítés várható a kilométerek előrehaladásával ;)
Frissítve 43.000 Km-nél:
Megvolt az első hiba, a vezető oldali ajtóba zárat cseréltek, mert a kilincs meghúzása nem oldotta a zárat, csak a központi zár gombja... vicces, nem is én vettem észre, hanem egy haverom, mert én mindig először az ajtónyitó gombot nyomtam meg :) Gariban cserélték. Ettől a "hibától" eltekintve az autó tökéletes, továbbra sem zörög, bár többet fogyaszt mint az elején, de ez inkább azért van mert a lábam egyre "nehezebb". Ami viszont sokkolt az az ablaktörlők cseréje a márkaszervizben: munkadíjjal együtt 27 e HUF!!! A szervizárak csillagászatiak.
Hibalista
- eltört az ablakmosófolyadék betöltőcsöve (gari)
- vezetőoldali ajtózár (gari)
-
Ide hordtam szervizbe
Duna Autó
Azért csak nyolc pont mert drágák, de gondolom a többi márkaszerviz is. Velem udvariasak voltak és pontosak.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 43000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Fiat Bravo | Következő autója? | valami Volvo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
