Kategóriatársak:
Mazda Cx-7 , Renault Koleos , Audi Q5 , BMW X1 , Suzuki XL7 , Land Rover Evoque , Mazda CX-5 , Ssangyong Korando , Mitsubishi Outlander , Ford Kuga , Toyota RAV 4 , BMW X5 , Nissan Qashqai , Ssangyong Rexton , Toyota FJ Cruiser , Suzuki Vitara , Kia Sorento , Volkswagen Touran , Ssangyong Tivoli , Renault Kadjar , Hyundai Santa Fe , Kia Sportage , Subaru Outback , Ford Edge , Ssangyong XLV , Seat Ateca , Suzuki SX4 S-Cross , Jaguar F-Pace , Toyota C-HR , Alfa Romeo Stelvio , Opel Crossland X , Mitsubishi Eclipse Cross , Volkswagen T-Roc , Ssangyong Rexton , Hyundai Kona , Audi Q8 , BMW X5 , Ford Kuga , Ford Explorer , BMW X7 , Kia XCeed , Ssangyong Korando , Hyundai Tucson , Subaru Outback , Maserati Levante , Volkswagen Taigo , Skoda Karoq , Kia EV9
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
Mindent és semmit
462 lóerő és 5,1 másodperces gyorsulás már sportautó szint, de mindezt képes az álszent érdektelenségbe fullasztani a plug-in hibrid Volkswagen Touareg R.
-
Két tonnával, 283 lóval, 8-9 literrel, városban?!
Pont mire beletörődtem, hogy már csak a Citroen (se) gyárt kényelmes futóművet, váratlan helyről érkezett egy ilyen jéghegyszerű dolog.
-
A valaha volt legjobb VW
A méltán elfeledett Phaeton óta a Touareg a Volkswagen csúcsmodellje, és ezt érezni is a legújabb, harmadik generáción.