Kategóriatársak:
Mazda Cx-7 , Renault Koleos , Audi Q5 , BMW X1 , Suzuki XL7 , Land Rover Evoque , Ssangyong Korando , Mitsubishi Outlander , Ford Kuga , Toyota RAV 4 , BMW X5 , Nissan Qashqai , Ssangyong Rexton , Toyota FJ Cruiser , Suzuki Vitara , Kia Sorento , Volkswagen Touran , Ssangyong Tivoli , Renault Kadjar , Hyundai Santa Fe , Kia Sportage , Subaru Outback , Ford Edge , Ssangyong XLV , Seat Ateca , Suzuki SX4 S-Cross , Jaguar F-Pace , Toyota C-HR , Alfa Romeo Stelvio , Opel Crossland X , Mitsubishi Eclipse Cross , Volkswagen T-Roc , Ssangyong Rexton , Hyundai Kona , Volkswagen Touareg , Audi Q8 , BMW X5 , Ford Kuga , Ford Explorer , BMW X7 , Kia XCeed , Ssangyong Korando , Hyundai Tucson , Subaru Outback , Maserati Levante , Volkswagen Taigo , Skoda Karoq , Kia EV9
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
Végre egy rendes, hátsókerekes, prémium szedán Japánból! Vagy Kínából?
A klasszikus prémium szedánok piacán folytatja pályafutását a kínai alapokra épített új Mazda 6e.
-
Nincs olyan, ami mindenre jó
Tíz autót járattunk meg a hegyen. Fröcskölt a sár, büdösödött a kuplung: összkerekesek 5 és 40 millió között.
-
A legcsendesebb generátor
Cipelt rőzsét, a tetején lakosztályt, belsejében sarat, pakoltuk tetőig, nyektettük a kaptatón és járattuk órákon át. Arra használtuk, amire kitalálták: szabadidős foglalkozásra.