Kategóriatársak:
Mazda Cx-7 , Renault Koleos , Audi Q5 , BMW X1 , Suzuki XL7 , Land Rover Evoque , Mazda CX-5 , Ssangyong Korando , Mitsubishi Outlander , Ford Kuga , Toyota RAV 4 , BMW X5 , Nissan Qashqai , Ssangyong Rexton , Toyota FJ Cruiser , Suzuki Vitara , Kia Sorento , Volkswagen Touran , Ssangyong Tivoli , Renault Kadjar , Hyundai Santa Fe , Kia Sportage , Ford Edge , Ssangyong XLV , Seat Ateca , Suzuki SX4 S-Cross , Jaguar F-Pace , Toyota C-HR , Alfa Romeo Stelvio , Opel Crossland X , Mitsubishi Eclipse Cross , Volkswagen T-Roc , Ssangyong Rexton , Hyundai Kona , Volkswagen Touareg , Audi Q8 , BMW X5 , Ford Kuga , Ford Explorer , BMW X7 , Kia XCeed , Ssangyong Korando , Hyundai Tucson , Subaru Outback , Maserati Levante , Volkswagen Taigo , Skoda Karoq
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
Ha túlélted a vad éveket
E Subaruban nincs turbó, manuális váltó vagy sportfutómű, nem a rali fanatikusoknak szól. Illetve mégis: miután lenyugodtak és családot alapítottak.
-
Egy kapufa, egy potyagól
Szemre olyanok, mint két tojás. Japánok, a crossoverség és SUV-ság határán mozognak, hibridek. De a látszat csal.
-
Lennél favágó-szexuális?
Ez az első hibrid Subaru, ráadásul már dízelt sem lehet venni Foresterből. De miért fogyaszt úgy, mintha STI lenne?