VW Bogár - id?tlen id?kig
Szöveges ítélet
Viszonylag sok Bogarat látunk a mai napig az utakon. Ugyanezt nem mondhatjuk el más 25-45 éves autótípusokról. A németek filozófiájából fakad, hogy a fejlesztések során azokat a dolgokat, melyek megbízhatóan m?ködtek, a kés?bbi modellekben is megtartották. A boxermotor szinte elny?hetetlen, alacsony fordulaton pörög, ha az ember nem száguldozik vele (mert ugye egy ilyen korú autóval már nem is illik), nagyon jó fogyasztással beéri (6,5-7,5 l/100 km). A gyári adatok az "id?szakos szervizelést" itthon is elvégezhetjük komolyabb szaktudás nélkül. A karosszéria figyelmet, gondozást igényel, bizonyos helyeken el?bb el?bújhat a rozsda. Az alkatrészek viszonylag korrekt áron beszerezhet?ek bontóban, de a legtöbb bogaras inkább beruház egy "donorba", melyet már 40-50 ezer forintért megkap. Az autó a méretei ellenére még a gyári ülésekkel is kényelmesnek mondható. A kezel?szervek nem kuszálják össze a sof?r tekintetét, ellenben minden tökéletesen m?ködik. Az útfekvése is jobb sok mai új modellnél. Kíváncsi vagyok, hogy 30-40 év múlva a mai autókból hány "túlél?" lesz, melyek napi használatban is megállják a helyüket!?
Hibalista
- eddig még minden m?ködik
Ide hordtam szervizbe
különböz? helyekre, de a legtöbb dolgot az ember itthon is elvégzi rajta.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1970 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Golf IV | Következő autója? | VW, Audi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
