A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár 1302S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

VW Bogár - id?tlen id?kig

Szöveges ítélet

Viszonylag sok Bogarat látunk a mai napig az utakon. Ugyanezt nem mondhatjuk el más 25-45 éves autótípusokról. A németek filozófiájából fakad, hogy a fejlesztések során azokat a dolgokat, melyek megbízhatóan m?ködtek, a kés?bbi modellekben is megtartották. A boxermotor szinte elny?hetetlen, alacsony fordulaton pörög, ha az ember nem száguldozik vele (mert ugye egy ilyen korú autóval már nem is illik), nagyon jó fogyasztással beéri (6,5-7,5 l/100 km). A gyári adatok az "id?szakos szervizelést" itthon is elvégezhetjük komolyabb szaktudás nélkül. A karosszéria figyelmet, gondozást igényel, bizonyos helyeken el?bb el?bújhat a rozsda. Az alkatrészek viszonylag korrekt áron beszerezhet?ek bontóban, de a legtöbb bogaras inkább beruház egy "donorba", melyet már 40-50 ezer forintért megkap. Az autó a méretei ellenére még a gyári ülésekkel is kényelmesnek mondható. A kezel?szervek nem kuszálják össze a sof?r tekintetét, ellenben minden tökéletesen m?ködik. Az útfekvése is jobb sok mai új modellnél. Kíváncsi vagyok, hogy 30-40 év múlva a mai autókból hány "túlél?" lesz, melyek napi használatban is megállják a helyüket!?

Hibalista

- eddig még minden m?ködik

Ide hordtam szervizbe

különböz? helyekre, de a legtöbb dolgot az ember itthon is elvégzi rajta.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1970
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf IV Következő autója? VW, Audi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A Grossglockner-hágó negyvenéves bajnoka

Bogár 1200 Export - 1964
1999.11.30 100000   4,0

A debreceni szépség

Bogár 1300 - 1970
1999.11.30 2000   5,0

A kék angyal

Bogár 1300 / 1600 - 1969
1999.11.30 10000   -

A mexico-i szerető

Bogár Mexico 1.6i - 1996
2016.05.15 60000   4,7

A mexikói német

Bogár 1200 deluxe - 1984
2007.12.16 82000   3,0

A német birodalom egykori csillaga

Bogár 1300 - 1971
2011.05.18 15000   -

A német ipar csodája

Bogár 1303 cabrio - 1974
1999.11.30 20000   -

A vas!

Bogár 1300 - 1971
1999.11.30 20000   -

A ´62-es német minőség mai fénye

Bogár Typ 1 - 1962
1999.11.30 6000   -

Amikor még a németek is gyártottak autót

Bogár 1300 - 1973
1999.11.30 4000   -

Az asszonyt? Igen! A kutyámat? Talán! A kocsimat?

Bogár 1302 Cabrio 1.6 - 1967
1999.11.30 0   1,0

Az elpusztíthatatlan frontharcos

Bogár 1600 - 1973
1999.11.30 25000   -

Berreg? katica

Bogár 1300 - 1971
1999.11.30 80000   -

Betonszaggató brutális bogárka

Bogár 1303S - 1973
1999.11.30 95000   -

Bogaras

Bogár 1.3 - 1971
1999.11.30 0   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)