A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár 1,3 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gizike a güzüke

Szöveges ítélet

Akkor ez csodakocsi volt, ma már bizony fapad. de kérem: Trabi után maga volt az álom, az első nyugati gép! Az volt ám a fíííling! Olyan autó volt, hogy a legjobb barátomnak adtam el, ő használta még vagy öt évig, tovább adta, a kocsi ma is megvan és a barátság is.

Hibalista

- Semmi sem romlott el rajta, de rozsdák azért ették (kipufogó dob). Amit javítani kellett, az csak a kasztni volt. Mindenhova elporoszkált és haza is talált. Az országúti fogyasztás 7,5-8 liter között volt, a városi, Budapest, csak csúcsforgalom: 2 métert megy, öt percet áll...bizony a 14-15 litert is benyelte, hála az automata szivatónak.

Ide hordtam szervizbe

egyszer vittem a Mozaikba, kipufogó cserére, mert akkortájtt ez csak ott volt, ám azonnal megszabadítottak egy dísztárcsától, s a reklamációnál vettem észre, hogy a munkafelvevő a négy helyett csak hármat jelölt be - akkor még így ment, nem minden alkatrészt lehetett azonnal kapni. No oda többet soha és emiatt a szervíz minősítése is: silány, annak llenére, hogy a javítást megcsinálták. Hogy most milyenek, nem tudom, az egész valamikor 1977-ben történt.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

maszek, sajnos azóta meghalt. maga volt a lelkiismeret és a szaktudás.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1972
Kényelem (3) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? trabi, ami szintén nem akármilyen életérzés volt, évek várakozása után... Következő autója? Zastava, de ez az autó maga volt a gyalázat, az autógyártás szégyene (Kragujevácból)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A Grossglockner-hágó negyvenéves bajnoka

Bogár 1200 Export - 1964
1999.11.30 100000   4,0

A debreceni szépség

Bogár 1300 - 1970
1999.11.30 2000   5,0

A kék angyal

Bogár 1300 / 1600 - 1969
1999.11.30 10000   -

A mexico-i szerető

Bogár Mexico 1.6i - 1996
2016.05.15 60000   4,7

A mexikói német

Bogár 1200 deluxe - 1984
2007.12.16 82000   3,0

A német birodalom egykori csillaga

Bogár 1300 - 1971
2011.05.18 15000   -

A német ipar csodája

Bogár 1303 cabrio - 1974
1999.11.30 20000   -

A vas!

Bogár 1300 - 1971
1999.11.30 20000   -

A ´62-es német minőség mai fénye

Bogár Typ 1 - 1962
1999.11.30 6000   -

Amikor még a németek is gyártottak autót

Bogár 1300 - 1973
1999.11.30 4000   -

Az asszonyt? Igen! A kutyámat? Talán! A kocsimat?

Bogár 1302 Cabrio 1.6 - 1967
1999.11.30 0   1,0

Az elpusztíthatatlan frontharcos

Bogár 1600 - 1973
1999.11.30 25000   -

Berreg? katica

Bogár 1300 - 1971
1999.11.30 80000   -

Betonszaggató brutális bogárka

Bogár 1303S - 1973
1999.11.30 95000   -

Bogaras

Bogár 1.3 - 1971
1999.11.30 0   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)