Gizike a güzüke
Szöveges ítélet
Akkor ez csodakocsi volt, ma már bizony fapad. de kérem: Trabi után maga volt az álom, az első nyugati gép! Az volt ám a fíííling! Olyan autó volt, hogy a legjobb barátomnak adtam el, ő használta még vagy öt évig, tovább adta, a kocsi ma is megvan és a barátság is.
Hibalista
- Semmi sem romlott el rajta, de rozsdák azért ették (kipufogó dob). Amit javítani kellett, az csak a kasztni volt. Mindenhova elporoszkált és haza is talált. Az országúti fogyasztás 7,5-8 liter között volt, a városi, Budapest, csak csúcsforgalom: 2 métert megy, öt percet áll...bizony a 14-15 litert is benyelte, hála az automata szivatónak.
Ide hordtam szervizbe
egyszer vittem a Mozaikba, kipufogó cserére, mert akkortájtt ez csak ott volt, ám azonnal megszabadítottak egy dísztárcsától, s a reklamációnál vettem észre, hogy a munkafelvevő a négy helyett csak hármat jelölt be - akkor még így ment, nem minden alkatrészt lehetett azonnal kapni. No oda többet soha és emiatt a szervíz minősítése is: silány, annak llenére, hogy a javítást megcsinálták. Hogy most milyenek, nem tudom, az egész valamikor 1977-ben történt.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
maszek, sajnos azóta meghalt. maga volt a lelkiismeret és a szaktudás.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1972 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | trabi, ami szintén nem akármilyen életérzés volt, évek várakozása után... | Következő autója? | Zastava, de ez az autó maga volt a gyalázat, az autógyártás szégyene (Kragujevácból) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
