Amikor még a németek is gyártottak autót
Szöveges ítélet
tekintve, hogy a gyerekkoromat gyakorlatilag a Bogár hátsó ülésén töltöttem természetes volt, hogy mikor hobbiautót veszek az csakis bogár lehet, lett is! sokat megnéztem, de sajnos rengeteg a "tuningolt"frissen festett, rohadó, nem tulajdonostól való rom. végül rátaláltam arra amit kerestem, nem bántam meg, egy szerelő, gondos karbantartás és teljes a boldogság! ugyan hobbiautó és garázsban áll, azért télen-nyáron használom a két év alatt lassan 8 ezer km-t mentem vele, mindenkinek ajánlom aki tudomásul veszi a követlkezőket: ez gy kb 50 éves konstrukció, a mindennapi nagyvárosi forgalomba nem ajánlom, még a részletrevásároltkisszarsuzukik is életük boldogsogát látják abban, hogy megelőzzék, ne engedjék be stb.. szóval csak nyugodtan szabad vele autózni, nem elfelejtve, hogy a fékhatás is messze elmarad a mai autóktól, a fűtés nem az igazi, de én szeretem, van sapkám kesztyűm:-) és ímádom a bogarat! ne vegyél se tú drágát(te sem látsz a festék alá) se túl olcsót, becsüld meg, ne hajtsd, szervizeld és te is szeretni fogod. Vigyázz, mert a fórumokon hirdető "szolgálatkész"márkatársak nagyon át tudnak verni és nem biztos, hogy a legismertebb szerelő a legjobb!!! én nagyon szeretem, soha nem adom el!
Hibalista
- kuplungbovden,balatoni kiránduláson, gyenesdiási korrekt szerelő másnapra pár ezer ft-ért kicserélte-nem belevaló volt ami elszakadt egyébként csak kopó alkatrészek, aksi
Ide hordtam szervizbe
híres neves bogárszerelő, drága, lassú, pontatlan
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Máriaremetei tisztes tapasztalt mester
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1973 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | a Bogár csak hobbiautó, van másik is |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
