A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601 s kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A BÜSZKE

Szöveges ítélet

Életem els? saját autója. Gondolom sokan mások is így vannak ezzel. 3 napos jogosítvánnyal sikerült els?re összetörni, mikoris satuztam ónosess?ben a jégpáncélon és egy parkoló Talbot-ba csapódtam. Eredeti 6 voltos jószág volt, hagyományos elektromechanikus feszültségszabályozóval, ami rendszeresen elromlott, és még bontóban sem igen lehetett szerezni, csak újabb, elektronikus fajtát.
Óriási el?relépés volt anno, hogy 4.ben 5.ben már nem BKV-vel támadtam a szakközépbe, hanem a BÜSZKÉVEL. Ez volt a neve. Télen elég vicces volt vezetni a f?tés hiánya miatt: az ablakra belülr?l fagyott a pára, kezeimet a kabát ujjába behúzva a kormányt épp csak érintettem.
Hamar elhatároztam, hogy tuningtrabant lesz a Büszkéb?l, de a lámpabúra tartó keret matt feketére fújásában ki is merült az optikai tuning. Hacsak nem soroljuk ide, hogy kedves apám egyszer ezzel akarta hazahozni a hentes havertól a cuccost, és egy akol zsír szétfolyt a csomiban. Befolyt mindenhová, így a szigeteléssel és a kenéssel már nem volt gond, és allandóan kellemes, enyhén avasodott disznózsírszag terjengett a vasban.

Néha néha ess?ben vagy egy nagyobb tócsán való átvágtázás után megadta magát, és vagy elindult ha kiszáradt, vagy nem, és akkor lehetett szólni a szomszéd szerel?nek, hogy tisztítsa ki a karbit.
Ha megállt az egyik henger, csak megállt az ember, gyertya ki, aszfalton kicsit megreszelte a végét, és újra támadt.
Szalagavatómra is A Büszkével mentem cirka 6 személlyel, ami még így is elmarad a kispolskis 7 személlyes rekordtól.
Motorja eldobhatós, ha besült csak vett az ember egy újat.
De az igényesen kivitelezett keszty?tartónál ma sem terveztek ergonómiailag jobbat. Az anyósoldali majrévasat meg csodálom, hogy nem szabadalmaztatták, és mai napig is hiányolom más autókból. És akkor még szót sem ejtettünk a benzintank csodálatos m?szaki megoldásairól. Nem kell a kúton filózni, hogy melyik oldalra álljunk a tanknyílás miatt, literre pontosan mérhet? a benzin mennyiége, és melyik autóban van vésztartalék??
Legérdekesebb meghibásodás a Nagysándor és Hunyadi utcát összeköt?, M5ös feletti felüljárón prdukálta. Ma sem értem, normalis ember, hogy tervezhet felüljárót dupla S kanyarral, de lefelé jövet, pont ott mondta a bal hátsó leng?kar, hogy ? most eltörik. Csak a schumacheri reflexeimnek köszönhet?, hogy nem lett komolyabb baj. Persze otthon 1 ember könnyedén az oldalára borította, és kicserélte.
És hogyan feledhetné el az ember a kilincsváltót, a napsütés miatt eldeformálódott bakeliteket, valamint a tényt, hogy ugyanazzal a kulccsal lehetett nyitni, indítani a lakótelep összes Trabiját, Varnyúját (ez az alkatrész szerzést is nagyban el?segítette, ha nem is volt teljesen legális)

Összegzés képpen csak azt tudom mondani: 1000x inkább Trabant, mint kispolski. Sosem értettem a kispolskisokat, hogy miért nem Trabantot vettek inkább.

Hibalista

- Fesz.szab - állandóan
- Leng?kar eltört, motor besült, gyújtótrafók elszálltak
-
-

Ide hordtam szervizbe

Szomszéd

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Én

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1981
Kényelem (1) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? Következő autója? Wartburg
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

!!!!! A Szlalombajnok !!!!!

601 601 - 1990
1999.11.30 70000   5,0

"Kévillám", az óriástörpe

601 601 - 1990
1999.11.30 1000   -

"Trabanton szállni élvezet" ... tényleg

601 Universal - 1989
1999.11.30 37000   -

"versenyautó"... :o)

601 601 - 1989
2008.06.06 60000   4,5

1 haver volt, mindig velem tartott a kis vérmes Trabesz

601 601 2 ütem - 1990
1999.11.30 20000   1,3

12 éves új Trabant

601 601S - 1975
2014.06.23 60000   -

19 kW-os Gépszörny

601 601 Special - 1987
1999.11.30 13000   4,0

220 felett :)

601 Limousine+903 ccm Fiat motor - 1984
1999.11.30 93000   3,0

26 horse power 100% feeling

601 601tuning - 1988
1999.11.30 32000   1,5

26 ló, kétütem, nem fűnyiró

601 1985 Speciál - 1985
1999.11.30 30000   5,0

30 éves barát társ

601 601 - 1979
2008.02.02 150000   3,0

50Km/h a világ körül!

601 601 DE luxe - 1974
1999.11.30 54000   2,0

601 WRC szeretem is + nem is

601 601 - 1990
1999.11.30 13000   -

601 wrc

601 601 - 1989
1999.11.30 81000   -

601-es Trabi első autóm a dögkút amire minden pénzem ráment

601 601S - 1970
2014.06.23 2000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 18

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)