A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Hiace (1995)

Hiace 2,4 TD 4wd 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

mások elégedettebbek evvel a típussal

Szöveges ítélet

226.000 Km-t muatott az óra, amikor megvettük 2006-ban.
Szerintem még ennyit hozzáadhatunk a belső kárpit és kezelőszervek kopottsága alapján.Ehhez tettem én még 150.000-et, tehát amit a hibajegyzéknél írtam, az egy kb. 450-600.000 km -t futott kocsira igaz mint ráköltés.
A kocsi mostanra tehát kb. 600.000 Km-t futott.
Amikor megvettem a motorház tető és a jobb sárvédő volt újra festve.
Nem tudom megítélni, hogy egy ilyen futású autónál ezek a hibák, csereigények normálisak-e.
Ezen autó elött volt már egy Hiacem, amit 60-as tempónál Gántnál törtem gazdasági totálkárra fekete jégen új téli gumikkal.Ezt az autót azért vettem, mert azt hittem jó lesz hozzá sok alkatrész a régi (1991-es) Hiacéból.

Nos, a generátor (feszszbályzót át kell rakni a csati miatt) és az önindító az tényleg jó, egyébként semmi.
Ha jól számolom 1.300.000 Ft alkatrészt vettem a kocsihoz a kötelező szervízeken, és a 10 db gumin, akkumulátorokon kívül.
Az autó vételára; 2,6 millió Ft volt.
Lehet osztani, szorozni.Nekem úgy tűnik, igen drágán fut a Toyota, és rácsodálkozom a legendára ami körbe lengi e típust.
A vezető ülés 300 Km útán hátfájást okoz.Elől a középütt ülő felnőtt 50 Km után, inkább busszal jönne.A tető búgó hangja állítólag típushiba, ugyan úgy mint a generátor szétrepedése a szoros illesztés miatt.
Az első kardán nem szerelhető, csak csere jöhet szóba.Elől a fölső göbfej a lengőkarral együtt cserélhető, aminek darabja 77.000 Ft volt.
A lengőkarok, gömbfejek cseréje után a futóművet újra kell állítani, de a tuppen csavarokat gáz oxigénnel lehetett levágni.Az új csavarok 55.000 Ft-ba kerültek.

Itt olvashatsz a legutóbbi Toyota élményemről;
http://bartospeeter.nolblog.hu/archives/2009/02/06/Vannak_meg_csodak/

Mi a véleményem.Barkasom, majd Peugeot J9-esem volt a Toyoták elött.
Lényegesen szebb, komfortosabb a kocsi amivel ma járok.
Van olyan nap, hogy 700 km-t levezetek, ami korábban szóba sem jöhetett a Barkas üzembiztonsága, vagy a Peugeot lassúsága miatt.
De!
Soha nem gondoltam, hogy ennyibe kerül egy autó fenntartása.Ilyen távon.
a Peugeot J9-et 5 évig hajtottam, és vételárával együtt 600.000 Ft-ba került a fentartása 200.000 Km-re.
A régi Toyota Hiaceét 950.000 ért vettem és gumikkal , szervízzel együtt sem került többe (200.000) km-t futottam vele) 1,5 milliónál.
Ez a Toyota (GLY-541) 2,6-ba került, és csak alkatrász oldalon költöttem rá 1,5 milliót.
Mit mondjak?
Csalódtam?, vagy csak keveset keresünk a fenntartásához?
bartospeter@freemail.hu



Hibalista

- Munkadíjak nélkül csak alkatrész ár
- hengerfej (440.000 Ft)
- Gömbfejek, lengőkarok (300.000 Ft)
- Első-hátsó kardán (300.000 Ft)
- Generátor(felújított 50.000 Ft)
- Önindító (felújított 50.000 Ft)
- Teljes kipu csere (100 körül)
- Első lámpa beázik
- Fűtő radiátor csere dugulás miatt (40.000)
- A tető bizonyos sebességnél berezonált, ezért síboxot tettem föl.
- Tartós max sebesség amin használom; 100-110 km/óra

Ide hordtam szervizbe

haramdik tulajok vagyunk, a szerelő a mi telephelyünkön szerelheti.
(egyszer 1 db csavart kihagyott valahonnan)
Egyszer a jobb oldlai lengőkar alsó csavarját nem húzta meg, útköben kellett pótolnom a kisesett csavart.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

nincs

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1998
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 226000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 2,4D Következő autója? talán Ford Transit
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Hiace 1995

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Piros busz"

Hiace 2.4 - 1996
1999.11.30 120000   -

"Zöld busz"

Hiace 2.4 TD 4WD - 1999
1999.11.30 197000   4,7

A " Japánok észhez tértek"

Hiace 2,5 d4d - 2008
2010.12.05 18000   5,0

A "japánok végre a fejükhöz kaptak"

Hiace 2,5 d4d - 2008
2010.12.05 18000   -

A "japánok bosszúja"

Hiace 2,4 d - 1999
2007.11.18 32000   2,5

A Kék csoda

Hiace HIACE 2,4 D - 1999
1999.11.30 390000   2,0

A MEGBIZHATÓSÁG állandó

Hiace 2.4D - 1997
1999.11.30 240000   1,0

A Vadállat

Hiace 2.4 d - 1999
1999.11.30 120000   -

A h?séges társ!

Hiace 2.5D - 1998
1999.11.30 350000   2,0

A hűséges üzlettárs

Hiace 2.4 d - 1999
1999.11.30 155000   -

A japánok bosszúja 2

Hiace 2,5 d4d - 2008
2010.12.01 18000   1,0

A legjobb útitárs hosszú utakra sok embernek

Hiace 2,4 - 1998
2008.08.10 130000   5,0

A megbízható óriás

Hiace 2.4D RWD - 1998
1999.11.30 85000   -

A megbízhatóság guruló szobra

Hiace 2.5 D - 1997
2011.12.21 150000   -

A négylábú vörös ördög

Hiace 2,4 td 4wd long - 1998
1999.11.30 21000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)