Harci mén
Szöveges ítélet
Az elny?hetetlen kirándulóautó.
Gyakorlatilag bármilyen hideg van els? vagy második próbára beindul.
A hátsó tengelyen elenyész? a súly, és mivel a hajtott kerék is ott van, sárban, hóban el?re kell gondolkodni, hogy merre-hogyan, ha egyszer megáll, akkor nincs tovább. Szerencsére(?) annyira könny? a hátulja, hogy emberi er?vel is elég jól mozgatható.
Egyébként a terep akadályokat hihetetlen jól leküzdi, még nem nagyon koppantak a rugók, pedig tudnának mit mesélni.
A bels? tere hatalmas, és gyakorlatilag bármire lehet használni, nincs az a csomag/tüzifa/szalmabála/focicsapat amit ne férne bele.
Mondjuk 40 fokban át kell gondolni, hogy milyen ruhában ülünk bele, mert nem az a kifejezetten h?t?kocsi feeling. A másik hátránya, hogy a zene elöl ordít, hátul nem hallják.
A teljesítményére nem panaszkodok, sportos vezetési stílussal sokmindenre képes, autópályán tartósan 140 km/h (hivatalosan 90 lehetne), de a hosszú emelked?kön egyszer?en megsért?dik és az az érzésem néha, hogy kifogyott az üzemanyag.
Igazi megbízható jóbarát.
A szürke hétköznapokban teherhordó öszvér.
Hibalista
- 1szer kellett akkumulátort cserélni (kb 135000km / 6év),
- hátsó üléstámla elfáradt,
- gyári rádióba belefolyt a kóla és szétfagyott
Ide hordtam szervizbe
toyota sakura
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | ugyanez, legnagyobb motorral, összkerékhajtással |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
