Feltűnő jelenség: Toyota Celica GT-S
Szöveges ítélet
2005 augusztusában döntöttem úgy, hogy 1991-es Celicámat lecserélem egy fiatalabb generációra... a típus nem volt kérdés.
Aztán véletlenül megláttam Őt és megláttam az árát, és a továbbiakban nem volt kérdés, mit fogok megvenni.
Meglátni és megszeretni egy pillanat műve volt. Még jó, hogy kikötöttem, hogy piros színű autóm többet nem lesz... mivel az előző az volt.
Vásárlás óta csak a kötelező szervizeken járt az autó. Meg kopó, fogyó alkatrészeket kellett egy-kettőt cserélni.
Eddig nekem a legnagyobb sebességem kb.220km/óra volt, nem óra szerint!!!
És akkor egy-két tény:
Ez az autó az európai TS amerikai megfelelője. A különbségek a két változat között elhanyagolhatóak:
-Más teljesítményérték => TS 192, GT-S 180 .... papiron, de valójában nem ilyen egyszerű a dolog.
-Aztán az amerikain van általában tetőablak, de csak manuális a légkondi, hásó üvegbe integrált antenna ls.
-Tempomat... automatikus világítás....
Akit érdekel még, sorolom.
Összefoglalás:
több, mint 11év Celicázás után, mit mondjon az ember??? A típus bevállt!
Hibalista
- Eddig semmi, de ami késik...
- ...viszont ez egy Japán gyártású Toyota, úgyhogy késni fog!!!
Ide hordtam szervizbe
Toyota Strasszer Székesfehérvár
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 96000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Celica 2.0Gt-i | Következő autója? | Lexus IS??? vagy ha ismét lesz, természetesen Celica |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
